پیامک‌هایی که مامان‌ها می‌فرستند


571

چه بخواهید چه نخواهید شکل زندگی‌تان بعد از مادرشدن برای همیشه تغییر می‌کند. بعد از مدتی می‌بینید دارید کلیشه‌هایی را تکرار می‌کنید که همیشه می‌گفتید:« من اگه مادر بشم عمرا این کارا رو بکنم…» در واقع به نظر من مادر شدن کلیشه‌ای‌ترین کار و در عین حال جذاب‌ترین کار دنیاست!

مادرها توی یکسری مسائل شبیه هم رفتار می‌کنند و همه جای دنیا همین آش است و همین کاسه! در این مطلب کمی با مامان‌ها شوخی کردیم و سری زدیم به پیام‌هایی که در طول روز بین مامان‌ها و بچه‌ها رد و بدل می‌شود.

تو فقط پاتو بذار توی خونه!

تهدیدهای مامان‌ها معمولا لطیف‌تر از آن چیزی است که از پشت گوشی دیده می‌شود اما احتمالا همه‌ی ما یکجایی از دیدن چنین پیام‌هایی به خودمان لرزیده‌ایم!

یعنی چی «عکسم رو بردار»؟!

عکاسی مامان‌ها معمولا یک قانون ثابت دارد: از نظر آن‌ها قشنگ‌ترین عکس شما عکسی است که خودشان گرفته‌اند. برایشان فرقی هم نمی‌کند که توی آن عکس واقعا خوب افتاده‌اید یا شبیه زامبی‌هایی شده‌اید که از شهر مردگان فرار کرده‌اند! لطفا برای منتشرنکردن این عکس‌ها هم اصرار نکنید، چون فایده ندارد!

داری درس می‌خونی دیگه؟

حتی اگر بیست‌ و‌ سه ساعت و پنجاه و نه دقیقه مشغول درس‌خواندن باشید باز هم مامان‌ها توی آن یک دقیقه در اتاقتان را باز می‌کنند!

الهی لال بشی!

کافیست از مامانتان یک سوال عجیب و غریب مثل «مامان اگه من بمیرم چیکار می‌کنی؟» بپرسید تا با جواب‌هایی که هزارمرتبه از خود سوال بدتر است، شگفت‌زده‌تان کنند!

از بس سرت توی گوشیه!

از نظر مامان‌ها تمام مشکلات جسمی، اقتصادی، عاطفی، اجتماعی، طبیعی، سیاسی، مذهبی، علمی، فرهنگی و زیست‌محیطی شما یک دلیل ساده دارند: «از بس سرت توی گوشیه»!

کاش دَرسِت رو هم همین‌جوری حفظ می‌کردی!

تا حد امکان سعی کنید جلوی مامان‌ها متن هیچ آهنگی را تا آخر نخوانید چون احتمالا با چنین واکنشی مواجه می‌شوید:

چی دوست داری برات درست کنم عزیزم؟

بهتر است تا حد امکان به این سوال مامان‌ها که «دوست داری چی برات درست کنم؟» جواب ندهید!

عوض این کارا به حرفام گوش کن!

حتی اگر برای مامانتان یک جت شخصی آخرین مدل بخرید، معمولا پنج دقیقه بعدش با یک نافرمانی کوچک چنین واکنشی از خودشان نشان می‌دهند:

تو هم باید خودتو بندازی توی چاه؟!

واقعا کسی وجود دارد که تا حالا این جمله را از مادرش نشنیده باشد؟

یه کم کار خونه یاد بگیر!

این یکی معمولا خطاب به دخترها گفته می‌شود اما پسرها هم از چنین هشدارهایی بی‌نصیب نیستند: «پس‌فردا با زنت هم می‌خوای همین‌جوری حرف بزنی؟!»



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x