سبدهای فرستنده ناشناس ارسال شد


1,234

اولین سری از سبدهای خرید «فرستنده ناشناس» که لطف کرده بودید و برای خانواده‌های نیازمند خریده بودید، امروز بسته‌بندی و برای جمعیت هلال احمر ارسال شد. از شب شهادت حضرت علی (ع) تا کنون شما ۱۷ نفر از شما در این طرح شرکت کرده‌اید و مجموعا ۳۰ سبد به ارزش ۱ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان تهیه شده است. بسته‌بندی سری اول سبدها امروز به پایان رسید و برای جمعیت هلال احمر استان قم ارسال شد.

کالاهای موجود در سبدهای فرستنده ناشناس را غرفه‌داران باسلام تهیه کرده‌اند. انتخاب این محصولات با وسواس زیاد انجام شده و سعی شده است محصولاتی برای خانواده‌های نیازمند ارسال شوند که بر اساس تجربه مشتریان باسلام، جزء محصولات باکیفیت و درجه یک بوده‌اند. چون ارزش اصلی این طرح، مبتنی بر حفظ آبرو و احترام این خانواده‌هاست و اولین احترام همین است که محصولات درجه یک و باکیفیتی برایشان ارسال شود.اقلام این سبدها از اصلی‌ترین کالاهای مصرفی خانواده‌ها انتخاب شده‌اند؛ چیزهایی که بیشترین کاربرد را در سبد تغذیه روزانه هر خانواده‌ای دارند. ولی در کنار اقلام ضروری، در هر سبد، یک ظرف عسل هم گذاشته شده است. عسل را برای این انتخاب کردیم که علاوه بر کالاهای ضروری، یکی از کالاهای خاص نیز به این خانواده‌ها هدیه شود. متأسفانه عسل باکیفیت به خاطر قیمت بالا، از سبد غذایی بسیاری از خانواده‌ها حذف شده است. ما امیدواریم که عسل‌ها شیرینی این هدیه را برای خانواده‌های مورد نظر طرح، بیشتر کند.

کارمندان انبار پست نمی‌دانستند که قضیه از چه قرار است. وقتی پرسیدند و برایشان توضیح دادیم که این‌ها محبت مشتری‌ها و غرفه‌داران بازار اجتماعی باسلام است، گل از گلشان شکفت و ادامه کار را با شور و شوق بیشتری انجام دادند. دلگرم بودند که افرادی مثل شما در جامعه هستند و حواسشان به خانواده‌های نیازمند هست.

فرستنده ناشناس، به پایان نرسیده است

طرح فرستنده ناشناس به پایان نرسیده است و یک طرح دائمی است. در هر زمانی از روزها و هفته‌ها و ماه‌های آینده، اگر پولی در اختیارتان بود که دوست داشتید به دست خانواده‌های نیازمند برسد، می‌توانید از طریق صفحه فرستنده ناشناس، سبد کالای مورد نظرتان را بخرید. سبد کالایی که می‌خرید توسط غرفه‌داران باسلام برای جمعیت هلال احمر ارسال می‌شود و آن‌ها این سبدها را برای خانواده‌های نیازمندی که با آبرو زندگی می‌کنند، ارسال می‌شود. به امید روزی که هیچ نیازمند و فقیری نداشته باشیم.

خرید سبد کالا و ارسال به صورت فرستنده ناشناس



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن
حسن
5 سال قبل

با بسیار کار خوب و طرح قابل تقدیری بود خدا خیر شما رو بدهد یک نکته که لطفا خواهش ما این هست حتما پیگیری کنید همین گزارشی که گزاشتید برای زحمت خودتون و ارسال به جمعیت هلال احمر لطفا از هلال احمر هم بخواید گزارش اینکار و رساندن و تحویل به خانواده های خوب و نیازمند رو حتما بده

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x