موشک کاغذی


1,262

paper-rocket

وقتی یک رستوران خوب پیدا می‌کنی که غذای خوشمزه‌ای و مهمان‌دارهای خوش‌اخلاقی دارد، یا یک فیلم خوب می‌بینی که داستانش زندگی‌ات را تغییر می‌دهد. کتابی می‌خوانی که داستانش را تا سال‌ها از خاطر نمی‌بری، یا یک آدم خوب را ملاقات می‌کنی که هم‌صحبتی با او به دلچسبی یک چای خوش‌عطر تازه‌دم عصر است… چه می‌کنی؟

غیر از این است که با دوستانت به اشتراک می‌گذاری؟ مگر تلفن را برنمی‌داری و به دوستت نمی‌گویی که چه اتفاق خوبی برایت افتاده؟ اصلاً وقتی یک اتفاق خوب توی زندگی آدم می‌افتد، چی بهتر از این که آدم دست یکی دیگر را بگیرد و بیاورد وسط آن اتفاق خوب؟

برای ما باسلامی‌ها، خرید از آدم‌های خوب شهرها و روستاهای دور و نزدیک، همین اتفاق خوب و خاص و به‌یادماندنی است. برای هم تعریف می‌کنیم که از آن سر ایران، یک جوان پرتلاش پیدا کرده‌ایم که فلان شیرینی درجه یک را درست می‌کند و هیچ جا لنگه‌اش پیدا نمی‌شود، یا فلان خانم هنرمند چه نقش و نگاری روی چوب و شیشه می‌زند که وقتی آویزانش می‌کنی به دیوار خانه، همه می‌پرسند از کجا خریده‌ای…

کدهای تخفیف

شما هم بیایید! بگذارید دیگران هم بدانند باسلامی هستید! از شنبه تا سه‌شنبه هفته بعد، با موشک کاغذی!

از شنبه تا سه‌شنبه هفته بعد، هر کس از باسلام خرید کند، یک اتفاق خوب برایش می‌افتد. چی؟ اینکه بعد از هر خرید، برایش یک پیامک می‌آید که در آن دو تا کد تخفیف هست. آن دو تا کد را می‌توانید بفرستید برای دو نفر از دوستانتان تا بتوانند از باسلام یک سبد پر و پیمان با ۱۰ درصد تخفیف خرید کنند. اگر تلگرام هم داشته باشید، برای شماره‌تان پوستر موشک کاغذی را می‌فرستیم که بتوانید همراه کد، برای دوست‌تان ارسال کنید.

از شنبه تا سه‌شنبه هفته آینده، منتظر شما و دوستان‌تان هستیم…



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x