تأثیر ارائه گواهی‌نامه در موفقیت تجاری


1,178

publishing-your-certifications-and-business-success

نکته مهم این است که افزایش بازدیدکننده همه مسئله نیست. بعد از آن باید کاری کنیم که بازدیدکنندگان از غرفه ما خرید کنند. موضوع بسیار مهم دیگر این است که چگونه یک مشتری را وفادار کنیم تا دوباره و چندباره از ما خرید کند.

برای وفادار کردن مشتری، راه‌هایی وجود دارد که موضوع ما نیست و بعداً به آن خواهیم پرداخت. اما امروز نکته‌ای را مطرح می‌کنم که هم در بیشتر کردن احتمال خرید مؤثر است و هم در وفادار کردن مشتری.

در باسلام قرار است محصولات، از اصالت، سنت و سلامت برخوردار باشند.
دلیل این موضوع هم توجه و دقت مخاطب ما (بازدیدکننده یا مشتری) به این سه اصل است. مخاطب باسلام (بازدیدکنندگان غرفه و محصولات شما!)، اگر رعایت این سه اصل را در محصولات درک کند، به محصول بیشتر اعتماد می‌کند و برای خرید مطمئن‌تر می‌شود. این اعتماد و اطمنان، یعنی افزایش احتمال خرید. اگر محصول شما بتواند پس از خرید به مشتری ثابت کند که اعتمادش به‌جا بوده، مشتری وفادار می‌شود و محصول شما را به دیگران هم توصیه می‌کند. این یعنی ادامه تبلیغ بیشتر، بازدیدکننده بیشتر، مشتری بیشتر و فروش بیشتر.

یکی از عواملی که می‌تواند این سه ویژگی را به بازدیدکنندگان نشان دهد، گواهی‌های رسمی و حتی غیررسمی مرتبط با صاحب غرفه یا خود محصول است. از این رو

پیشنهاد جدی می‌کنم که اگر یکی از این گواهی‌ها را در اختیار دارید، تصویرش را در نگارخانه غرفه یا محصول بگذارید:

  • گواهی حضور در دوره‌های تخصصی
  • گواهی شرکت در نمایشگاه‌ها
  • پروانه فعالیت
  • تقدیرنامه‌ها
  • اخذ مدرک علمی توسط صاحب یا صاحبان و …



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x