کاهش کارمزد برای سفارش‌های ارسال رایگان (تا پایان ۹۷)


2,962

باسلام- basalam- تخفیف کارمزد

باسلام برای غرفه‌دارهایی که از امکان ارسال رایگان به سراسر ایران استفاده کنند، یک خبر خوب اقتصادی دارد. از امروز تا پایان سال ۹۷، کارمزد تراکنش‌هایی که با ارسال رایگان به سراسر ایران ثبت شوند، یک‌سوم تراکنش‌های دیگر است: یعنی فقط ۳ درصد. شرایط این طرح را در ادامه بخوانید.

شرط کاهش کارمزد:

  • غرفه‌دار حتما از گزینه ارسال رایگان به سراسر ایران استفاده کرده باشد.
  • سفارش مشتری حتما بالاتر از حداقل مبلغ ارسال رایگان به سراسر ایران باشد.

البته غرفه‌هایی که در بازار باسلام خدمات مجازی مثل عکاسی، گرافیک، خدمات محتوایی و .. می‌دهند مستثنا هستند. چون در واقع هزینه ارسالی ندارند که به خاطرش کارمزد کم شود. محصول این غرفه‌ها معمولا از طریق شبکه‌های مجازی و یا ایمیل و چیزهای مشابه به دست مشتری می‌رسد.

دو نکته خیلی مهم:

  • در صورتی که ارسال رایگان را در تنظیمات اپ غرفه من فعال کردید، منتظر اعلام نتیجه با پیامک باشید. توجه داشته باشید که تراکنش‌های بعد از رسیدن پیامکِ تائید، با کارمزد ۳ درصد محاسبه می‌شود. پیامک تائید حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری به دست شما می‌رسد.
  • یادتان باشد مدت زمان این طرح تا پایان سال ۱۳۹۷ است.

چطور می‌شود “هزینه ارسال” را رایگان کرد؟

اگر جزو غرفه‌دارهایی هستید که از نظر حاشیه سود محصول و محاسبات دیگر، امکان ارسال رایگان به سراسر ایران را دارید، فرصت خوبی است که از این امکان برای افزایش انگیزه خرید در مشتری‌هایتان استفاده کنید. کافی است از نسخه جدید اپ غرفه من، وارد تنظیمات ارسال غرفه شوید و گزینه ارسال رایگان را فعال کنید.

پیشنهاد می‌کنیم در صورت فعال کردن گزینه ارسال رایگان آن را در قسمت پیام غرفه‌دار هم اعلام کنید تا بالای غرفه شما نمایش داده شود. به زودی هم در صفحه اول سایت و اپ مشتریان باسلام، دسته‌بندی جدیدی برای منتخب غرفه‌هایی که ارسال رایگان دارند ایجاد می‌شود.

ببینید: ویدیوی آموزشی تنظیمات هزینه ارسال 

باسلام | Basalam - تنظیمات ارسال رایگان

مگر می‌شود رایگان ارسال کرد و برای غرفه‌دار و مشتری بصرفه باشد؟

شاید برایتان جالب باشد که در حال حاضر بیش از 100 غرفه در بازار باسلام محصولات‌شان را به سراسر ایران رایگان ارسال می‌کنند. به نظر می‌رسد غرفه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانند با کمی مدیریت در بسته‌بندی‌هایشان و تعیین یک حداقل خرید، این خدمت را به مشتری‌هایشان بدهند. ممکن است نتوانید همه سفارش‌هایتان را رایگان ارسال کنید، ولی مثلا برای سبدهای خرید بالاتر از قیمت مشخصی (مثلا سبدهای خرید بیشتر از صدهزار تومان) این امکان برای شما وجود داشته باشد.

یک ترفند ساده برای پایین آوردن هزینه ارسال

پادکست شماره 6: مدیریت هزینه ارسال

اگر شما هم جزو غرفه‌دارهایی هستید که به صورت رایگان ارسال می‌کنید، تجربه‌تان را با ما و غرفه‌دارها در قسمت نظرات بنویسید و بگویید از چه راهکارهایی استفاده کردید تا این سفارش هم برای مشتری و هم برای خودتان بصرفه باشد؟

 

 



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
3 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ماماتی
ماماتی
3 سال قبل

سلام. فروشگاه آنلاین ماماتی در باسلام شروع ب کار کرد
محصولات این فروشگاه با کیفیت درجه یک صادراتی و دارای سیب سلامت تولید و عرضه میشه
ارسال ازین غرفه به سراسر ایران رایگان است

امانپور
امانپور
5 سال قبل

سلام! من در بازار اجتماعی باسلام یک غرفه دارم به‌نام پتشاپ فروشگاه ماه(mah) که محصولات مختلف رو شامل میشه. می‌تونین محصولات من رو اینجا به صورت آنلاین ببینین و بخرین.

من در اینجا برای خریدهای به صرفه هزینه ارسال رو رایگان کردم. اما در اینجا تاکنون کسی از این امتیاز استفاده نکرده. در بیرون از باسلام این اتفاق افتاد و بسیار به نفع مشتریان بود چون همبخاطر خرید بالا تخفیف شامل حالشون شد هم اینکه تونستن از فرصت ارسال رایگان بهره مند بشن. این یعنی صرفه جویی.
علاوه بر این با خریدهای بالایی که داشتن چند ماه لنگ گشتن دنبال اجناس مورد نیازشون نیستن و دچار دردسرهای خرید یدونه محصول حضوری نمیشن…

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x