سلام ما را برسانید و هدیه‌پراکنی کنید


1,563

باسلام | Basalam - سلام‌رسان کسب‌وکارهای ایرانی باشید

در باسلام روزی نیست که ما چشم‌مان به یک غرفه عالی روشن نشود. روزی نیست که محصولات جذاب پیدا نکنیم و با آدم‌های دوست‌داشتنی جدید ملاقات نکنیم. تا الان که من دارم این یادداشت را می‌نویسم، بیش از ۱۷۰۰ غرفه‌ فعال در باسلام حضور دارند که حدود ۲۴ هزار محصول را در معرض دید مشتریان گذاشته‌اند.

هر روز اتفاق‌های خوب و خوب‌تری در باسلام می‌افتد. به تعداد کسانی که راه و رسم کسب‌وکار در باسلام را یاد می‌گیرند و فروش پررونقی دارند، اضافه می‌شود. مشتری‌های جدیدی پیدا می‌شوند که محصولات اصیل و کم‌نظیری را از صدها کیلومتر آن طرف‌تر سفارش می‌دهند و قدر آن محصولات را می‌دانند؛ مثل خود ما که مشتری غرفه‌دارهای باسلام هستیم و حتی مایحتاج روزانه‌مان را در باسلام تهیه می‌کنیم.

ما به عنوان باسلام هم هر روز با هنرهای جدید آشنا می‌شویم، فرهنگ‌ها و سنت‌های جدیدی را از شهرهای مختلف ایران یاد می‌گیریم و خوشحالیم که خدا زندگی ما را با جامعه دوست‌داشتنی و کم‌نظیری مثل شما گره زده است و دوست داریم این بازار بی‌نظیر، هر روز بزرگ‌تر و پررونق‌تر شود. یلدای ۹۶ شاید یک‌چهارم امروز هم نبودیم ولی به خاطر محبت‌های شما امروز باسلام، جای بزرگ‌تر و دوست‌داشتنی‌‌تری شده است.

با هدیه، سلام‌رسان کسب‌وکارهای باسلامی باشید

ما دوست داریم صدای این ۱۷۰۰ کسب‌وکار باسلامی به همه مردم ایران برسد و از مرزهای ایران هم فراتر برود. ولی بدون شما نمی‌توانیم این کار بزرگ را انجام دهیم. برای همین می‌خواهیم از شما دعوت کنیم تا سلام غرفه‌داران باسلام را به دوستان و آشنایان‌تان برسانید و از طرف ما به آن‌ها هدیه بدهید و خودتان هم از ما هدیه بگیرید.

همه اعضای باسلام (چه مشتری، چه غرفه‌دار) یک کد تخفیف اختصاصی دارند که هزینه تخفیفش به عهده باسلام است. (کد سلامرسان خودتان را ببینید) با این کد تخفیف می‌توانید هر کسی را دوست دارید به باسلام دعوت کنید تا در خرید اولش از باسلام، ۵ هزار تومن تخفیف بگیرد. هر نفری هم که با کد تخفیف شما از باسلام خرید کند، یک پیامک برای شما ارسال می‌شود که یک تخفیف ۵ هزار تومانی جدید برای خودتان در آن هست؛ به پاس قدردانی اینکه سلام ما را به آن‌ها رساندید.

باسلام | Basalam - سلام‌رسان

۱۰ یادگاری ۱۰۰ هزار تومانی برای سلام‌رسان‌ها تا یلدا

یلدا نزدیک است، دوست داریم در بلندترین شب سال، خانواده باسلام بزرگ‌تر از همیشه دور هم جمع شوند. برای همین چند یادگاری و جایزه هم برای سلام‌رسان‌های این چند روز در نظر گرفته‌ایم:

  • ۷ یادگاری باسلامی به ارزش ۱۰۰ هزار تومان برای کسانی که بیشترین تعداد را به باسلام دعوت کنند.
  • ۳ یادگاری باسلامی به ارزش ۱۰۰ هزار تومن به قید قرعه از میان همه شرکت‌کنندگان در جشنواره سلام‌رسان یلدا.

همین حالا دست به کار شوید. کد سلام‌رسان‌تان را از لینک زیر بردارید و برای همه کسانی که باسلام و غرفه‌داران باسلام را نمی‌شناسند، ارسال کنید و از طرف ما بهشان ۵ هزار تومان هدیه بدهید و خودتان هم هدیه بگیرید. امیدواریم همه شما جزء همین ۱۰ نفر ویژه‌ای باشید که شب یلدا از ما یادگاری ۱۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند 🙂

کد سلام رسان شما
(باید ابتدا لاگین کنید)



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
basalam.ir/ampr
basalam.ir/ampr
5 سال قبل

سلام دوستان
در طرح سلامرسان شرکت کنید, هدیه بدید, هدیه بگیرید و شب یلدایی پر از شادی داشته باشید… چی از این بهتر ؟مگه نه؟!

خوشحال میشم به غرفه منم سری بزنید و انتقادات و پیشنهادات رو انتقال بدین.

اگه یه خریدی هم واسه جوندگان مخصوصا خرگوش های دلبندتون کنین هم اشکالی نداره ها 😉

شب و روزتون پر از حس خووووب

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x