با سلام‌رسان معروف شوید


1,519

غرفه‌دارهای باسلام! شما چطور غرفه‌تان را به دیگران معرفی می‌کنید؟ چطور از آن‌ها دعوت می‌کنید که غرفه‌تان را ببینند و از شما خرید کنند؟ می‌شود خیلی ساده به دیگران اطلاع داد که «من در باسلام غرفه دارم و خوشحال می‌شوم غرفه‌ام را ببینید». ولی جذاب‌تر از این هم می‌شود دعوت کرد. چیزی شبیه اینکه «من در باسلام یک غرفه دارم، اولین خریدتان را ۱۰ درصد تخفیف مهمان من هستید! این کد تخفیف خدمت شما!» جذاب‌تر شد. نه؟

برای اینکه افراد جدید را به غرفه‌تان دعوت کنید، لازم نیست خودتان تخفیف بدهید. با کد سلام‌رسان، باسلام این تخفیف ۱۰ درصدی را در اختیار مشتری‌های جدید شما قرار می‌دهد. فقط یادتان باشد این کد برای کسانی کار می‌کند که تا کنون از باسلام خرید نکرده‌اند.

تازه این همه داستان نیست. وقتی کد سلامرسان را برای دوستان‌تان فرستادید، به ازاء هر نفر جدیدی که با کد شما از باسلام خرید کند، یک بن خرید ۸ هزار تومانی هم برای شما پیامک می‌شود. بن خریدها را می‌توانید خودتان استفاده کنید، یا آن را هم برای دیگران بفرستید تا با آن بن از غرفه شما خرید کنند. یعنی هر چه مشتری‌های جدیدتری برای  غرفه‌تان پیدا کنید، بن‌های خرید بیشتری هم در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید به کمک آن‌ها برای غرفه‌تان تبلیغ کنید. با این بن‌ها به خوبی می‌توانید کسانی که در خرید اولشان محتاط‌ترند را کمک کنید تا بدون ریسک، خرید از غرفه شما را تجربه کنند.

همین الان کد سلام‌رسانتان را دریافت کنید!

(ابتدا باید نام کاربری‌تان را وارد کنید)
همیشه از طریق پروفایل‌تان به این کد دسترسی دارید!

 



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
3 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Noura asl
Noura asl
5 سال قبل

کد سلام رسان من را پیامک کنید لینک کار نمیکند.

Noura asl
Noura asl
5 سال قبل

سلام بزرگواران
این قسمت اپلیکیشنتون یکم با مشکل مواجه شده من میزنم روی همین الان کد سلام رسانتان را دریافت کنید میره روی صفحه ریدایرکت که نوشته click here ولی روی اونم‌میزنم جایی باز نمیشه لطفا کد سلام رسان من رو برام پیامک کنید.
یا علی

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x