باشگاه سلام‌رسانان


1,239

یکی از طرح‌های سال ۹۷ باسلام طرح «سلام‌رسان» است که اعضای باسلام می‌توانند «افراد جدید» را به باسلام دعوت کنند تا:

کسانی که تاکنون عضو باسلام نشده‌اند و از این بازار اجتماعی آنلاین خرید نکرده‌اند، پس از عضویت بتوانند با کد سلام‌رسان (شما)، محصولات باسلام را با تخفیف ۱۰ درصدی خرید کنند.

پس اگر شما عضو باسلام هستید می‌توانید از طرف باسلام! به دوستانتان کوپن تخفیف ۱۰ درصدی هدیه دهید و اگر علاوه بر عضویت، یکی از غرفه‌داران باسلام باشید می‌توانید مشتریان جدیدی برای غرفه خودتان جذب کنید و از باسلام و بدون تعریف کوپن تخفیف، به آن‌ها تخفیف ۱۰ درصدی هم هدیه دهید!

از عید قربان تا عید غدیر؛ بامسابقه سلام‌رسانان

در این مسابقه، مبلغ بن خرید برای دعوت کننده از ۸ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین علاوه بر جمع مبالغ بن‌های خرید، یک جایزه ۵۰۰ هزار تومانی نیز در پایان مسابقه برای نفر اول انجام می‌شود. قبل از توضیح بیشتر بگویم که همیشه از طریق میز کار (پروفایلتان) به کد سلام‌رسان خودتان دسترسی دارید. روش دیگر دسترسی به کوپن سلام‌رسان، پس از ورود به سایت از طریق نشانی http://basalam.ir/invite است.
شرایط و توضیحات این مسابقه از این قرار است:

زمان مسابقه

از عید قربان (چهارشنبه ۳۱ مرداد ۹۷) تا عید غدیر (ساعت ۲۴ پنج‌شنبه ۸ شهریور ۹۷)

جایزه‌ها

سلام‌رسان قربان تا غدیر دو جایزه دارد:

۱. جایزه به ازای هر خرید با کد سلام‌رسان شما: با هر خرید موفق از طریق کد سلام‌رسان شما، برایتان ۱۰ هزار تومان بن خرید منظور می‌شود که جمع کل آن، پس از پایان مسابقه و تا پانزدهم شهریور در اختیار شما قرار می‌گیرد.

۲. جایزه ویژه‌تر مسابقه: ۵۰۰ هزار تومان بن خرید از باسلام برای نفر اولی که بتوانند ۵۰ نفر از دوستان‌شان را باسلامی کرده باشند.

جایزه‌ها روز دهم شهریور به دست سلام‌رسان‌ها خواهد رسید.

گفتنی است در طول مسابقه شما می‌توانید از طریق جدول نتایج زنده، از جمع مبالغ جایزه‌تان مطلع شوید.

 

نتایج زنده مسابقه باشگاه سلام‌رسانان را از صفحه باشگاه سلام‌رسانان ببینید:

 

 

[aparat id=”WGRAa”]



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
2 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بازار سلامتی
بازار سلامتی
5 سال قبل

با عرض سلام
و تشکر فراوان بخاطر طرح خوبی که گذاشتید فقط بنظر بنده یکی از مسائلی که افراد و مشتری های جدید را از خرید اینترنتی باز می دارد هزینه پستی است
در طرح خروسخون که یکی از طرح های موفق با سلام می باشد به دلیل ارسال رایگان استقبال بسیار خوبی از این طرح شده
بنظر من اگر در این طرح هم یک تغییر کوچک بدهید که با خرید بیشتر از بیست هزار تومان ده درصد تخفیف و ارسال رایگان بسیار بهتر استقبال خواهد شد و می توانیم افراد بسیار زیادی را با باسلام آشنا کنیم
و هزینه پستی را هم می بتوانید مثل طرح خروسخون با غرفه دار تقسیم کنید.

فروشگاه برکت
فروشگاه برکت
5 سال قبل

با آرزوی موفقیت برای تیم‌پرتلاش باسلام.
و اما در رابطه با مسابقه
به نظر
اولا مبلغ جایزه خیلی ناچیزه و به زحمتش نمیرزه.?
دوما اگر جایزه‌ی مسابقه رو یک‌وام مثلا ده یا بیست میلیونی قرض الحسنه قرار بدید بهتره. چون عملا کوپن خرید به درد غرفه دار نمی خوره به جز این که از غرفه خودش خرید بزنه که اونم دور زدن بازاره. اما مثلا یک وام‌قرض الحسنه رو انسان می تونه در جهت توسعه و پیشبرد اهداف غرفه هزینه کنه که باز در نهایت به نفع بازار باسلامه.

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x