چی بخریم؟ محصول حصیری برای اصیل‌‌تر کردن زندگی


2,936

باسلام - چی بخریم؟ محصولات حصیری - استایل - دکوراسیون - سبک زندگی اصیل

الیاف گیاهی را در خانه‌هایتان استفاده کنید تا سبک‌زندگی اصیلی داشته باشید و زیبایی بی‌نظیری به محل زندگی خود ببخشید. زیبایی متشکل از هنرِ دست تولیدکنندگان باسلامی و فرهنگ بخش‌های مختلف ایران می‌توان جلوه‌ای خاص به خانه و زندگی‌تان ببخشید. حصیربافی انواع مختلفی دارد و محصولات متنوعی تولید می‌شود. در «چی بخریم؟» این هفته به سراغ این صنایع دستی رفته‌ایم تا آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

مناسب پذیرایی اصیل از مهمانان دوست‌داشتنی

زنان بلوچی تبحر بسیاری در حصیربافی دارند و محصولاتی تولید می‌کنند که انسان را حیرت‌زده می‌کند. قندان حصیری ریزبافت از آن دست محصولات است. این محصول که در غرفه «فروشگاه صنایع دستی مادر» تولید می‌شود از برگ درخت داز یا همان نخل وحشی درست شده است. با چای ایرانی دست‌چین بهاره و قندانی حصیری می‌توانید پذیرایی متفاوتی از مهمانان خود داشته باشید. پذیرایی متفاوتی از جنس اصالت را رقم بزنید. اگر قصد خرید این محصول را دارید بهتر است همین حالا دست به کار شوید چون، تنها ۴ عدد از این قندان‌ها باقی مانده است.

خرید قندان حصیری ریزبافت از غرفه «فروشگاه صنایع دستی مادر»

باسلام-حصیر-چی بخریم؟-خرید قندان حصیری

برای کسانی که طبیعت و طبیعی بودن را دوست دارند

سالانه بیش از یک تریلیارد کیسه پلاستیکی در دنیا مصرف می‌شود. این میراثی است که برای فرزندان، نوه‌ها و نتیجه‌های خوب به ارث می‌گذاریم. زمینی مملو از کیسه‌های پلاستیکی که جان طبیعت را به خطر می‌اندازد. سبدهای حصیری می‌تواند جایگزین خوبی برای کیسه‌های پلاستیکی باشد. جذابیت رنگارنگ این سبدها، مقاومت و اصیل بودن‌ آن‌ها باعث می‌شود تا هنگام خرید بسیار کاربردی و شیک باشند. این سبدها مناسب دوست‌داران محیط‌زیست است. افرادی که دوست دارند به جای کیسه‌های پلاستیکی زمینی سبز و بدون زباله را تحویل فرزندانشان دهند. غرفه «رایحه روستا» این سبدها در کهنو و از برگ درخت خرما می‌سازد و در باسلام به فروش می‌گذارد.

خرید سبد بزرگ متوسط از غرفه «رایحه روستا»

باسلام-حصیر-چی بخریم؟-خرید سبد حصیری

مهمان‌نوازی با اصالت

این روزها پذیرایی از مهمانان و اعضای خانواده با محصولات اصیل جذابیت بسیاری پیدا کرده است. یکی از این محصولات می‌تواند ظرف میوه حصیری باشد که جلوه خاصی به مهمانی‌تان می‌دهد. میوه‌های رنگارنگتان را در ظرفی حصیری بچینید. ظرفی که از برگ‌های نخلستان‌های بوشهر بافته شده است. با این ظرف‌های میوه می‌توانید دل‌های بسیاری را بربایید.
غرفه «عصاره الوند» این ظرف‌های حصیری میوه را در باسلام به فروش می‌رساند. اگر چنین محصولی را نیاز دارید بهتر است همین حالا خریدتان را انجام دهید. تنها یک عدد از این محصول باقی مانده است.

خرید ظرف میوه حصیری از غرفه «عصاره الوند»

باسلام-حصیر-چی بخریم؟-خرید ظرف میوه حصیری

هدیه‌هایتان را خاص‌تر کنید

سلیقه‌ای متفاوت دارید و از شگفت‌زده کردن دوستان و عزیزانتان لذت می‌برید. جعبه حصیری هدیه می‌تواند به نقشه سورپرایز شما جلوه و جذابیتی دو چندان ببخشد. به‌خصوص اگر این جعبه‌های هدیه هنر دستان مردمان سیستان و بلوچستان باشد. غرفه تحفه بلوچ این جعبه‌های هدیه را در سراوان تولید می‌کند و برایتان می‌فرستد.
اگر دنبال بسته‌بندی متفاوتی برای کادویی‌ها و هدایای خود می‌گردید این جعبه‌های خاص می‌توانند بهترین گزینه باشند.

خرید جعبه هدیه حصیری از غرفه «تحفه بلوچ»

باسلام-حصیر-چی بخریم؟-خرید سبد هدیه حصیری

سبک زندگی‌تان را سنتی و اصیل کنید

چند سالی است که سینی‌های فلزی مهمان خانه‌هایمان هستند. به ندرت می‌توانند در بین طرح‌های مختلف، طرح جدید و جذابی پیدا کرد. بهتر است کمی متفاوت نگاه کنید و به نیم‌نگاهی به سمت سینی‌های چوبی بیندازید.
یک سینی چوبی که با استفاده از چوب طرح‌دار و برگ خرما ساخته شده است گزینه هیجان‌انگیزی است. این سینی روح تازه‌ای به آشپزخانه شما می‌بخشد و شما را از فلزهای بی‌روج و غیرجذاب دور می‌کند.
غرفه بچه‌های سیم‌مرغ این محصول را از تهران برایتان می‌فرستند. حواستان باشد تنها یک عدد از این محصول باقی مانده است. اگر این محصول را پسندیده‌اید بهتر است همین حالا سفارشش را در باسلام ثبت کنید.

خرید سینی چوبی از غرفه «بچه‌های سیمرغ»

باسلام-حصیر-چی بخریم؟-خرید سینی چوبی

اصیل می‌پوشم

آن دست افرادی هستید که دوست دارند اصیل بپوشند؟ پیشنهاد جالبی برایتان داریم. کیف حصیری می‌تواند همان چیزی باشد که دنبالش می‌گردید. حاصل هنر دست مردمان سیستان و بلوچستان که از برگ داز وحشی و چرم درست شده است.
این محصول قابل شستشو است و اگر به آن بخورد محکم‌تر و مقاو‌م‌تر می‌شود.

خرید کیف حصیری از غرفه «برند پنج انگشت نقش و نگار»

باسلام-حصیر-چی بخریم؟-خرید کیف حصیری


شما غرفه‌داران باسلامی چه محصولات دیگری را به خریداران توصیه می‌کنید؟ در همین پست محصولات حصیری، اصیل و سنتی خود را معرفی کنید تا افراد بیشتری با آن‌ها آشنا شوند.

 



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
5 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهارگالری
بهارگالری
5 سال قبل

سلام. من اون سبد بزرگ اسباب بازی رو خیلی دوست داشتم اما همه مطلب رو که خوندم متوجه شدم اون جزو موجودی این چند غرفه ی معرفی شده نیست.این ناهماهنگی بین عکس و مطلب ، مشتری رو ناراضی میکند.

درویش کردار
درویش کردار
5 سال قبل

سلام چه محصولات دوست داشتنی ? برام جالب بودن چون ما تو شمال هم محصولات حصیری داریم ولی از گیاهی به نام “لی ” ؛پدربزرگ من هم از این محصولات حصیری مثل زنبیل و سفره درست میکنه . خیلی کار قشنگی هستش ولی خیلی مهارت و حوصله و هنر میخواد .

فریبا
فریبا
5 سال قبل

به امید روزی که با استفاده هر چه بیشتر ظروف حصیری، کمتر از مواد پلاستیکی در زندگی استفاده کنیم و تولید زباله های پلاستیکی رو کاهش بدیم تا طبیعت پاکتری داشته باشیم.

سارا عبداللهی
سارا عبداللهی
5 سال قبل

سلام
متن خوبی بود
اما کسی که با عکس جذاب اولیه وارد صفحه این مقاله میشود ، چشمش دنبال همان سبد بزرگ اسباب بازی میگردد
احتمالا عکس ایرانی نیست
این ناهماهنگی بین جذب خواننده و کالای موجود سایت ، مشتری رو ناامید برمیگرداند

basalam.ir/ampr
basalam.ir/ampr
5 سال قبل

سلام. صندوق های بزرگ حصیری هم بسیار کاربردی هستند که علاوه بر زیبایی خاصی که دارند و قابلیت تزیینی دارند جادار هم هستند .

“ماه گروپ”

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x