آن فروش فراموش‌نشدنی


1,431

that-unforgettable-sale

[aparat id=”ygwtx”]

تا حالا هوس کرده‌اید چیزی بنویسید؟ مثلاً ماجرای یکی از فروش‌های به یاد ماندنی‌تان؟ شاید جای مناسبی برای نوشتن به نظرتان نرسیده یا در دسترس نداشته‌اید. ما می‌خواهیم کتابی چاپ کنیم که شما هم یکی از نویسنده‌هایش باشید.

ماجرا چیست؟

شما به عنوان یک تولیدکننده تا حالا صدها بار و هزاران بار تجربه فروش یکی از محصولات‌تان را داشته‌اید. چه در سایت باسلام و یا چه در خارج از آن. شاید هم تازه شروع به کار کرده‌اید و تا حالا چیزی دشت نکرده‌اید. اما بالاخره به عنوان یک تولیدکننده دیر یا زود تجربه مواجهه با مشتری‌تان را پیدا خواهید کرد. از میان تمام آنها احتمالاً بعضی‌هایشان به خاطرتان مانده است؛ حالا به هر دلیلی. تا حالا به فکر نوشتنش افتادید؟ نوشتن، احساس خوب‌تان نسبت به آن را پررنگ‌تر و ماندگارتر خواهد کرد.

چطور بنویسمش؟

ممکن است در قدم اول چیزی یادتان نیاید. این همه گرفتاری و سرعت خیلی چیزها را از یاد ما می‌برد. الآن وقتش رسیده کمی به اتفاق‌های خوب فکر کنیم. حتماً در میان آن خاطرات و ماجراها، ماجرای یکی از فروش‌هایتان به‌یادماندنی بوده.

  • به جزئیات اهمیت بدهید. جزئیات مکان و زمان و صحنه‌ای که آن خاطره و ماجرا شکل گرفته.
    • چه وقتی از روز بود؟ در چه فصلی از سال؟
    • چه کسان دیگری در آن خاطره شریک هستند؟
    • کس دیگر هم یادش می‌آید؟
    • چه چیزی باعث شد که آن فروش در خاطرتان باقی بماند؟
  • حتی شاید بد نباشد یک سری ماجراهای ظاهرا بی‌ربط قبل از اینکه فروش‌تان را انجام بدهید را هم بگویید تا زمینه‌چینی شود.

مطمئن باشید وقتی شروع به نوشتن کردید کسی دیگر نمی‌تواند جلوی قلم شما را بگیرد. چون خاطره و ماجرای آن روز آنقدر ذهن‌تان را قلقلک می‌دهد که چاره‌ای جز نوشتنش ندارید.

جایزه‌ها

در این رستاخیز همه‌تان به معنای واقعی برنده هستید. دلیلش را هم می‌گویم: چون به هر حال فرصتی پیش آمده و شما این تجربه شیرین را با بقیه درمیان گذاشته‌اید. این یعنی تکرار خاطره. اما علاوه بر آن تشویق‌هایی هم در نظر گرفته‌ایم.

  1. برگزیده نهایی: تضمین فروش محصولات غرفه به میزان پانصدهزار تومان در بازه زمانی ۴۰ روزه. از ۲۰ شهریور تا پایان مهرماه
  2. و اما هیجان انگیزترین قسمت این رستاخیز برای همه شما غرفه‌دارهایی است که در این رویداد شرکت می‌کنید: یعنی چاپ تمامی ماجراهایی که در مجله توسط شرکت کنندگان درج شده است در یک کتاب شکیل و زیبا.
    بعد از پایان رویداد، تمامی ماجراها جمع‌آوری و ویراسته می‌شوند و به همراه مشخصات غرفه‌شان و خلاصه‌ای از نوع فعالیت‌شان در این کتاب شکیل چاپ خواهد شد.

داوری

از همان اول هم که گفتیم همه برنده هستند؛ چون عضوی از نویسندگان کتابی می‌شوند که در پایان این رویداد منتشر می‌شود. اما به هر حال برای اینکه هیجان بیشتر و جذابیت بیشتری داشته باشد تیمی سه‌نفره از نویسندگان خوب باسلام این رویداد را داوری خواهند کرد.

  • رضا جوان؛ مسئول تیم محتوای سایت باسلام و مدیر گروه داستان مدرسه اسلامی هنر به مدت دو سال
  • امیر خداوردی؛ دبیر تحریریه وبلاگ باسلام و نویسنده رمان‌های ستایش‌شده «آمین می‌آورم» و «آلوت»
  • حامد آقاجانی؛ عضو هیئت تحریریه سایت باسلام، سردبیر مجله اینترنتی فیروزه

ویژگی آن متن؟

  • این فروش می‌تواند در هر جایی اتفاق افتاده باشد؛ چه درسایت و چه در خارج از آن. مهم این است که برای شما ماندگار بوده و ویژگی خاصی داشته که به عکس بقیه فروش‌های معمولی از یاد شما نرفته.
  • سعی کنید متنی که می‌نویسید حداقل ۳۰۰ کلمه باشد. برای مخاطبان ارتباط برقرار کردن با حس و حال نوشته‌هایی کمتر از این تعداد کلمه سخت است.
  • حتماً در بازه زمانی مقرر (۲۶ مرداد تا ۱۰ شهریور) متن‌تان را در مجله باسلام بارگذاری کنید.

 

مهلت ارسال: از ۲۶ مرداد تا ۱۰ شهریور


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x