اهمیت تگ‌گذاری


1,567

the-importance-of-tagging

تگ‌ها به چه کار می‌آیند

حتماً برای شما پیش آمده که از سر بی‌کاری توی گوگل دنبال یک کلمه قشنگ و جالب و پرتصویر گشته باشید؛ مثلاً توی نوار سرچ، کلمه «زیبا» را سرچ می‌کنید و منتظرید ببینید گوگل چه پیشنهاد می‌دهد.

عکس‌ها و صفحه‌ها را سَرسری نگاه می‌کنید؛ ولی یک دفعه صفحه‌ای چشم شما را می‌گیرد و با یک کلیک بازش می‌کنید و پیگیر آن صفحه و متن و عکس‌هایش می‌شوید. «تگ» دقیقاً به درد همین مواقع می‌خورد.

وقتی تگ‌گذاری قوی داشته باشید و هر کلمه‌ مربوط به محصول را که به ذهن‌تان می‌رسد تگ کنید، ممکن است صفحه غرفه یا محصول شما مورد توجه کسانی قرار بگیرد که از سر تفریح توی نت می‌چرخند؛ و یا حتی می‌تواند برای کسانی که یک جورهایی اطلاعاتی در مورد نوع محصول شما می‌خواهند کمک باشد و صفحه شما را توی سرچ گوگل پیش چشم‌شان بیاورد، بعد بازدیدکننده از محصول و در پی آن شاید خریدار هم بشوند.

تگ؛ آلبومی برای عرضه محصول

تگ به نوعی می‌تواند آلبومی باشد برای محصول‌های ما و تمام محصولات مشابهش در بازار باسلام. یعنی وقتی برای محصول‌ خودمان که مثلاً کیف است، تگ «کیف» را قرار بدهیم، توی سایت باسلام اگر کسی کیف را جست و جو کند، محصول ما هم جزو آلبوم و پیشنهاداتی خواهد بود که سرچ به بیننده ارائه می‌دهد؛ و همین درصد شانس خرید از غرفه را بالا می‌برد.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x