لذت کار در خانه و مادری


1,214

the-joy-of-working-at-home-and-being-a-mom

فرشته ذوالفقاری یک خانم ۲۶ ساله از مشهد است که هفت سال پیش با یک آقای هنردوست ازدواج کرد و خودش هم بسیار علاقه‌مند به کارهای هنری و خلاقانه است. از نقاشی روی سفال و ساخت ظروف فرانز گرفته تا خیاطی و بافتنی.

جای خالی هنر

اول ازدواج کارهای هنری خانم ذوالفقاری به خوبی پیش می‌رفت تا اینکه خدا به این خانواده دو تا هدیه خیلی بزرگ داد؛ دو تا بچه دوست‌داشتنی. آمدن بچه‌ها باعث شادی این خانواده شد، ولی بعد از چند سال، خانم ذوالفقاری حس کرد که دوری‌اش از هنر، باعث خلأی در زندگی او شده، برای همین دوباره همت کرد و فعالیت هنری را با گلیم‌بافی و قالی‌بافی ادامه داد.

ابتدای کار، اطرافیان این هنرمند مشهدی، کارش را جدی نگرفتند، ولی خودش به قدری کارش را جدی گرفت و برای آن وقت و انرژی و عشق صرف کرد که کارهایش مورد پسند دیگران قرار گرفت و سر و کله سفارش‌ها پیدا شد. اواخر سال ۹۵ بود که صد متر سفارش گلیم پرده برای او آمد.

خانم ذوالفقاری همچنان در خانه و پیش فرزندانش زندگی می‌کند و از همان‌جا کار می‌کند و به کار کردنش در خانه، افتخار می‌کند. او خوشحال است که با اراده خودش توانسته به هدفی که می‌خواسته، برسد.


در غرفه سرپرده ترنج، شما آثار هنری مختلف با تکنیک‌های متنوع را می‌بینید، اما آنچه بیش از هر چیز در تخصص صاحب هنرمند این غرفه است، سرپرده‌های گلیمی است که در کمتر مغازه‌ای در سطح شهرها می‌توانید پیدایشان کنید.

لذت کار در خانه و مادری

[bs-show-product id=80653/]

محصولات و آثار هنری خانم ذوالفقاری را در غرفه «سرپرده سنتی ترنج» ببینید و سفارش بدهید.

[bs-show-product id=77497/]



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x