قصه تازه‌نفس‌ها و فصل جایزه‌های باسلامی


1,608

the-story-of-tazenafasha-and-basalam-gifts

جایزه‌ها، تخفیف‌ها و بن‌های روزانه | جا نمانید!

مسابقه‌ها و طرح‌های زیادی در چندماه اخیر در باسلام اجرا شده. علاوه بر چندین کمپین، رقابت‌هایی هم تحت عنوان لیگ صنایع دستی و تازه‌نفس‌های ۱ و ۲ در قالب طرح‌های متنوع برای رشد غرفه‌ها و ایجاد هیجان بیشتر در بازار اجتماعی برگزار شد.
بازار اجتماعی باسلام هم در چند روز آینده شاهد یک پوست‌اندازی بزرگ خواهد بود. چیزی که در صفحات اول، صفحه غرفه‌دارها و محصول و… خودش را نشان می‌دهد و شما چهره تازه و چشم‌نوازتری از سایت خواهید دید.
حالا کسب و کار در این بازار روز‌به‌روز بزرگ‌تر و هیجان انگیزتر می‌شود.

قصه تازه‌نفس‌ها و فصل جایزه‌های باسلامی

ده‌ها بن خرید ۵ و ۱۰ هزار تومانی برای اعضای تیم برگزیده تازه‌نفس‌های ۱

قصه تازه‌نفس‌ها و فصل جایزه‌های باسلامی

۲۰ درصد تخفیف و پست رایگان برای کاپیتان تیم برنده در تازه‌نفس‌های ۱

قصه تازه‌نفس‌ها و فصل جایزه‌های باسلامیقصه تازه‌نفس‌ها و فصل جایزه‌های باسلامی

کمپین صنایع دستی

در کمپین صنایع دستی حدود ۱۳۰ غرفه حضور داشتند. از میان تیم‌های شرکت‌کننده، تیم زیورسازان امتیاز بیشتری گرفت.

  • با وارد کردن کوپن تخفیفی handicrafts13 هنگام پرداخت، از صدها بن ۱۰ هزارتومنی برای محصولات غرفه‌های این کمپین استفاده کنید.

غرفه هیواگالری، برگزیده بهترین عکس محصول در تازه  نفس های ۲

⁠خانم طاهری با غرفه هیواگالری توی تیم اوج بود. غرفه ایشان از غرفه‌های تازه‌نفسی بود که اوایل آذرماه امسال وارد بازار اجتماعی باسلام شدند. یعنی تقریباً همزمان با ورودشان، به رقابت تازه‌نفس‌ها پیوستند. عشق گرافیک احتمالاً عامل مهمی است که به او کمک کرده در این دوره عکس محصولاتش را طوری انتخاب کند که برگزیده شود. خودش می‌گوید: «… از همون دوران دبیرستان که موفق نشدم رشته گرافیک رو انتخاب کنم و چندین سال با زیست و شیمی و فیزیک سر‌و‌کله زدم الان برگشتم به رشته‌ی که عاشقشم…»

  • هدیه غرفه هیوا گالری از سمت باسلام ۳۰ درصد تخفیف روی محصولاتش و  پست رایگان فقط تا نیمه‌شب پنجشنبه ۱۴ دیماه. یادت باشد هنگام پرداخت این کد تخفیف را وارد کنی: ⁣⁣hiva9607

قصه تازه‌نفس‌ها و فصل جایزه‌های باسلامی

 

غرفه گالری زنبق، برگزیده بهترین محتوای متنی در تازه‌نفس‌های ۲

خانم کمالیان از همان بچگی آرزو داشته نجار بشه. دوست داشته چیزهایی درست کنه که هر کسی ببیندش نتواند چشم ازش بردارد؛ ولی روزگار بازی‌های دیگری داشت. رشته تجربی، حسابداری و چیزهایی که انگار ربطی به هنر ندارند. در این گیر و دار نقاشی و رنگ و قلم مو را هم امتحان می‌کند. استعدادش بد نیست انگار. توجه خیلی از همکلاسی‌هایش با همان نقاشی‌ها جلب می‌شد. حالا هم که شده مربی بچه‌ها و چیزهای هنری یادشان می‌دهد. به قول خودش: از خیاطی بگیر تا شمع‌سازی و ویترای و تابلوفرش و گلیم و نقاشی روی پارچه و کارهای نمدی و فانتزی و نگین و تاج و…!

قصه تازه‌نفس‌ها و فصل جایزه‌های باسلامی

توی تازه‌نفس‌های ۲ خانم کمالیان خیلی خوب توانسته با زبانی ساده از کسب و کارش بگوید و خیلی کامل و کاربردی محصولاتش را معرفی کند.

  • هدیه غرفه گالری_زنبق از سمت باسلام ۳۰ درصد تخفیف روی محصولاتش و پست رایگان  فقط تا نیمه‌شب پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه. یادت باشد هنگام پرداخت این کد تخفیف را وارد کنی:  ⁣iris9607

لیگ صنایع دستی

در این رویداد با شعار «داستان دستان» حدود ۱۳۰ غرفه از بازارچه صنایع دستی حضور داشتند؛ تیم‌های مختلف تشکیل دادند و برای رشد همدیگر تلاش کردند.

  • یک تخفیف ۲۰درصدی روی تمام محصولات تمام غرفه‌های لیگ، در اول شهریورماه سال جاری از سمت باسلام هدیه داده شد.

جایزه برنده لیگ (تیم زیورسازان)

علاوه بر تخفیف ۲۰ درصدی به همه غرفه‌های لینگ، جایزه برنده، تبلیغ از طریق اینفلوئنسرهای اینستاگرام است. بواسطه ۳ اینفلوئنسر با ده‌ها هزار دنبال‌کننده به مخاطبانشان معرفی و تبلیغ می‌شوند.

غرفه‌های تیم زیورسازان
  1. دستسازه های لاوا
  2. زیورآلات سفالی پریوش
  3. روبانا
  4. دکوگالری
  5. بهارگل
  6. عقیقستان
  7. شیرین بانو
  8. تاجماه
  9. لاوامینز
  10. گروه تولیدی هنری باستان یزد
  11. یادداشت‌های ترانه
  12. دستسازه‌های هلیا
  13. انگشتر عطاش
  14. چوب راحیل

لازم به یادآوری است که پایان لیگ تقریباً با ایام محرم و صفر مصادف شده و برای جلوگیری از اختلال در روند طبیعی رقابت تازه‌نفس‌ها با هماهنگی کاپیتان تیم زیورسازان این جایزه در همین روزها داده می‌شود.

[button href=”https://basalam.com/search?cat=84″ align=”center” target=”_blank”]چرخی در بازارچه صنایع دستی بزنید[/button]

[aparat id=”o49sD”]


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x