نسخه جدید «کنجکاوی» با عنوان «کف بازار»


1,541

بخش کنجکاوی باسلام به نسخه جدید، به‌روزرسانی شد و حالا دیگر به صفحه اول منتقل شده و دقیقا «کف بازار» باسلام است. یعنی وقتی با نام کاربری خودتان وارد شده باشید، صفحه اول باسلام برای شما همین «کف بازار» خواهد بود که در آن آخرین‌های بازار باسلام را می‌بینید؛ آخرین محصولاتی که اضافه شده‌اند، پرفروش‌ها، مطالب جدید وبلاگ باسلام و اتفاقات دیگر. این صفحه تا حد زیادی بر اساس علاقه‌مندی‌های خود شما و حلقه دوستان‌تان در باسلام چیده می‌شود تا تجربه باسلام‌گردی خوشایندتری داشته باشید.

چه چیزهایی در این به‌روزرسانی اضافه شده است

  • بخشی در صفحه اول باسلام داشتیم که پوستر کمپین‌ها و طرح‌های باسلام در آن قرار داشت. این بخش در کنجکاوی حذف شده بود. ولی حالا به کف بازار اضافه شده است.
  • اگر از غرفه‌داران باسلام باشید، تازه‌ترین مطالب مدرسه باسلام را کف بازار می‌بینید.
  • کف بازار جدید، به شما افراد جدیدی را برای دنبال کردن پیشنهاد می‌دهد.
  • می‌توانید فهرست علاقه‌مندی‌هایتان را ویرایش کنید.
  • تجربه کاربری کف بازار بر اساس نقد و نظرهایی که برای ما فرستاده بودید، بهبود داده شده است.
  • بعضی از خطاها و مشکلات فنی برطرف شده است.

امیدواریم «کف بازار» باسلام حضور پررنگی داشته باشید و در آنجا تجربه خوشایندی از بازارگردی در میان کسب‌وکارهای خانگی و محلی داشته باشید. اگر هم جزء غرفه‌داران باسلام هستید، امیدواریم کف بازار،‌ راه درست و مؤثری برای پیدا کردن مشتری‌های خوبتان باشد. برای دیدن کف بازار، روی لینک زیر ضربه بزنید.

مشاهده کف بازار باسلام



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
2 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ف ب
ف ب
4 سال قبل

قبلی ش بهتر بود.. اونی که tile tile بود.. این تعداد آیتم های کمتری رو نمایش میده که اونم انگار آدم مجبوره ببیندشون.. توی اون حس گشتن میداد و اینکه فقط اونای ی که دوس داشتی رو میخوندی یا می دیدی..
این جدیده اصلا دوست داشتنی نیست.. صفحه اول سایت فروشگاهی شبیه سایت خبری شده

نسیم شمال
نسیم شمال
4 سال قبل

باسلام، و خسته نباشید خدمت دوستان باسلامی
ایده صفحه کنجکاوی جالب بوده و تغییرات خوبی هم از زمان افتتاح این صفحه، شاهد بودیم.
اما همچنان قرار گرفتن این صفحه به جای صفحه اول باسلام جای ابهام داره، هرچند ظاهرا تصمیم مسئولین باسلام بر این شده که صفحه اول باسلام به همین شکل باقی بمونه!!
بزرگترین مشکلی که من با این صفحه دارم اینه که وقتی وارد صفحه یکی از رویدادها میشم و دوباره به تایم لاین برمیگردم، به اول صفحه پرش میکنه!!! بطوری که بیشتر مواقع از ورود به صفحات رویداد منصرف میشم و ترجیح میدم بطور خلاصه فقط عنوان رویداد رو مرور کنم!

بعضی پیشنهادهایی در این صفحه داده میشه با این عنوان که شاید علاقمند باشید..، که واقعا بعضیها در هر سری تکرار میشه و باعث اذیت بیننده هست.( مطمئنا محصولات غرفه من هم به همین صورت باعث آزار دیگران میشه!) کاش گزینه ای بود کنار هر رویداد، که نوشته بشه« مانند این نشان داده نشود» یا «ازین غرفه پیشنهادی نشود» توی این مایه ها. مشابه اش رو در جایی دیده بودم،الان یادم نمیاد کجا.

همچنین عکسها در تایم لاین خیلی بزرگ هست که جا داره بصورت بند انگشتی باشه.اگه هم قصد طراح اینه که بیننده در همین صفحه با محصول آشنا بشه و دیگه وارد صفحه محصول نشه، در اون صورت بهتره کمی هم از مشخصات محصول از قبیل وزن و تعداد و قیمت هم در زیر عکس محصول قرار بگیره.

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x