برترین دعوت‌کننده‌های هفته: ۴ تا ۱۰ اسفند


1,285

طرح دعوت باسلام

این روزها باسلامی‌ها دارند دوستان و آشنایان و اقوام‌شان را به باسلام دعوت می‌کنند. شما هم اگر عضو باسلام باشید، یک لینک اختصاصی دارید که می‌توانید برای دوستان و آشنایان‌تان بفرستید تا بتوانند در خرید اولشان از باسلام ۱۰ هزار تومان اعتبار خرید دریافت کنند. ضمن اینکه وقتی اولین خریدشان را انجام دهند، ۱۰ هزار تومان هم به اعتبار شما اضافه می‌شود و می‌توانید با آن خرید کنید. حتی می‌توانید صبر کنید اعتبارهایتان جمع شود و یک‌جا خریدهای بزرگ‌تری را به صورت رایگان انجام دهید. اما این همه ماجرا نیست!

سه جایزه خاص برای سه دعوت‌کننده‌ برتر

ما هر هفته،‌ علاوه بر آن هدیه‌های ده هزار تومانی که برای دعوت هر عضو جدید به باسلام دریافت می‌کنید، سه جایزه ویژه هم داریم. این سه جایزه ویژه برای سه نفر اولی است که بیشترین عضو جدید را به باسلام دعوت کرده باشند؛ حتی اگر آن اعضای جدید، هنوز خرید نکرده باشند. در واقع، سه نفری که بیشتر از دیگران با لینک دعوت‌شان اعضای جدیدی در باسلام ثبت نام کرده باشند، برنده جایزه‌های ویژه هفته می‌شوند.

هفته گذشته، سه نفر از اعضای باسلام، بیشترین عضو جدید را به باسلام دعوت کرده‌اند و کسب‌وکارهای خانگی، محلی و روستایی را به آدم‌های جدیدی معرفی کردند. به افتخار ورود دوستان آن‌ها به باسلام، هر کدام برنده یک بسته «مغز پسته کوهی (بنه)» و یک بسته «مغز بادام کوهی» و یک «سبد حصیری» دردار شدند که به زودی برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

باسلام | BaSalam - سه دعوت‌کننده برتر هفته گذشته

دعوت ادامه دارد، هدیه‌های هیجان‌انگیزتر در راهند

این هفته هم جایزه‌های جدیدی در راه‌اند. نفر اولی که بیشترین دعوت را تا پایا جمعه این هفته داشته باشد، یک و نیم کیلو چیپس میوه، نفر دوم یک و نیم کیلو لواشک و نفر سوم هم یک و نیم کیلو آلبالو خشکه هدیه خواهند گرفت. ما دوست داریم شما هم جزء سفیران باسلام باشید و دوستان و آشنایان‌تان را با محصولات محلی و خانگی و روستایی آشنا کنید.

باسلام | basalam - جوایز دعوت به باسلام

در جدول برترین دعوت‌کننده‌ها رتبه خودتان را ببینید

شما این هفته چند نفر را به باسلام و دیدن غرفه‌دارهایش دعوت کرده‌اید؟ در جدول برترین‌ دعوت‌کننده‌ها می‌توانید ببینید که چه کسانی بیشتر از همه، از شنبه تا کنون اعضای جدیدی را به باسلام آورده‌اند. جایگاه خودتان را هم می‌توانید در انتهای فهرست ببینید. مرتب‌ شدن این جدول بر اساس ملاک‌ها زیر است:

  • کسانی که با لینک دعوت‌شان، افراد بیشتری در باسلام «ثبت نام» کرده باشند، بالاتر قرار می‌گیرند.
  • اگر ثبت‌نامی‌های دو نفر مساوی شود، کسی‌ که تعداد بیشتری از دوستانش خرید کرده باشند، بالاتر قرار می‌گیرد.
  • اگر احیانا با هر دو ملاک بالا هم مساوی اتفاق بیفتد، دعوت‌کننده‌ای که خودش هم خرید بیشتری کرده باشد، بالاتر قرار می‌گیرد.

حالا که دیگران هم دست‌به‌کار شده‌اند و دوستان و آشنایان‌شان را به باسلام می‌آورند، شما هم شروع کنید. لینک اختصاصی دعوت‌تان را از آدرس بردارید و برای علاقه‌مندان محصولات خانگی، محلی و روستایی ارسال کنید. جدول برترین دعوت‌کننده‌ها در همین صفحه هست که اگر با نام کاربری خودتان وارد شوید، جایگاه خودتان را هم می‌توانید در فهرست ببینید.

لینک اختصاصی دعوت و جدول برترین دعوت‌کننده‌ها

 

 


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x