جانستان! خوزستان، سیستان و بلوچستان!


1,260

دعوت به یک مشارکت شورانگیز به انتخاب خودتان

ما در بازار اجتماعی باسلام عزم‌مان را جزم کردیم تا خوزستان، سیستان و بلوچستان را درنوردیم و بی‌شمار کسب و کار خانگی و روستایی را به این بازار اینترنتی دعوت کنیم. این حرکت در همین روزها آغاز شده و دو ماه ادامه دارد. ماجرا چیست؟

هزاران شغل خانگی و روستایی آنلاین

اگرچه بیشتر شهرهای خوزستان و سیستان و بلوچستان به چشم مناطق کم‌برخوردار دیده می‌شوند اما باور داریم این مناطق سرشار از ظرفیت و پتانسیل برای ایجاد شغل است. ظرفیت بسیار بزرگی که در مشاغل خانگی به خصوص در روستاها و شهرهای کوچک وجود دارد. کمپین بازار باسلام در سیستان و بلوچستان و خوزستان دعوتی است از همه این ظرفیت‌ها تا به بازار باسلام بپیوندند و بتوانند در فضای اینترنت محصولات اصیل خودشان را به تمام مردم ایران معرفی کنند و به فروش برسانند.

هدف باسلام ایجاد این ظرفیت نیست بلکه در کنار هم آوردن این شغل‌های کوچک است تا با ایجاد یک اکوسیستم قدرت‌مند شوند

سهم شما در این کمپین چیست؟

هر کسی می‌تواند یاری‌گر این حرکت باشد.  نحوه سهم‌گیری و مشارکت در این کمپین را هم هر کسی خودش انتخاب می‌کند. می‌تواند در نشر خبر این کمپین سهیم باشد، یا ظرفیت‌هایی در سیستان و بلوچستان و خوزستان که می‌توانند تبدیل به یک شغل خانگی شوند را معرفی کند، در معرفی بازار اجتماعی باسلام سهم داشته باشد، دانش و تجربه خودش در بازار و فعالیت در فضای مجازی را منتقل کند، و از آن‌جایی که احتمالا کسب و کارهای این مناطق تجربه‌های کمتری در فروش اینترنتی دارند، کمک‌شان کنند تا فروش آنلاین پرقدرتی داشته باشند و خلاصه در آبادانی و رونق و شادی‌ها سهیم شود و یا هر قدمی دیگر که به ذهن‌تان می‌رسد.

اگر شما هم از کسانی هستید که دوست دارید آستین بالا بزنید و کاری ازتان برمی‌آید به ما خبر دهید و مایه دلگرمی ما باشید! اسم خودتان و نوع همکاری‌تان را در فرم زیر بنویسید!

فرم مشارکت در کمپین خوزستان و سیستان بلوچستان

 


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
8 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد رجايي
احمد رجايي
5 سال قبل

سلام بر دوستان محترم و برادران سخت کوشم
بنده افرادی را میشناسم که چند سالی است بصورت جدی در سیستان و بلوچستان کارهای خیرخواهانه میکنند.خصوصا سرتیم آنها در حدود ۱۵ سالی است که توفیق کمک به مردمان غیور آن خطه دارد و اشراف خوبی روی بافت بومي آن منطقه دارد.خيلي ميتونن كمكتون كنن .

عیدمحمدی
عیدمحمدی
5 سال قبل

فوق العاده اس. احسنت. خدا خیرتون بده. توی خود باسلام برای این عزیزان بیشتر تبلیغ کنین. ما ک فقط میتونیم مشتریشون باشیم. وبراشون تبلیغ کنیم.

سعید
سعید
5 سال قبل

@ngo_karafarin
این نشانی کانال موسسه خیریه اشتغال آفرینی جهت(جوانه های همت و تلاش توانا)در پیام رسان “بله” و “تلگرام” است که در سیستان و بلوچستان فعالیت میکنند
شماره ثبت موسسه: ۵۵۳
شناسه ملی: ۱۴۰۰۷۸۲۴۳۵۰

سعید
سعید
5 سال قبل

این مناطق کم برخوردار نیستند این مناطق محروم و مستضعف هستند
این ادبیات انقلاب اسلامی و امام خمینی و امام خامنه‌ای است و در دل خود معنا و مفهوم و موضع گیری دارد متأسفانه عده‌ای این ادبیات را به غرض فرار از هدف این موضع گیری عوض کرده اند

بنده هم به سهم خودم در نشر این “پویش” کمک خواهم کرد

محمد
محمد
5 سال قبل

سلام طرح خیلی خوبی هست اتفاقا برخی دوستانم در سیستان و بلوچستان رو میشناسم مشاغلی دارند اما بازار فروش مناسبی ندارن برخی تولید کننده فرآورده های لبنی هستن برخی عسل بسیار خوبی تولید میکنند و …

بدایه
بدایه
5 سال قبل

سلام.

چه طرح خوب و جالبی
تنها کاری که از من بر میاد، معرفی کردن این کمپین به دوستانم در سیستان و بلوچستان و خوزستان هست … ان شاءالله این طرح فراگیر بشه و قدم مثبتی در خودکفایی ملی و آبادانی کشور باشه.

محمد مهدی شیر محمدی
محمد مهدی شیر محمدی
5 سال قبل

سلام
کار جالبی است
انشا الله موفق باشید
بنده هم بتوانم در حد توصیف مزاج و طبع فراورده های تولیدی برای تبلیغ اثربخش انها همکاری خواهم کرد
و شاید بتوانم دستچین این فراورده ها را در فروشگاه خود عرضه کنم.

8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x