چه خبر | ۱۴ آبان ۹۶


1,501

whats-up

۱- غافلگیری در شلوغ‌پلوغی‌های یکشنبه

«یکشنبه‌های شلوغ پلوغ» یکی از طرح‌های باسلامی برای آدم‌های ماجراجوست. تا حالا سه تا یکشنبه شلوغ پلوغ اجرا شده و هر چه جلوتر می‌رویم طرح‌ها پخته‌تر می‌شود.

هیجان کار اینجاست که هیچ کس دقیق نمی‌داند روزهای یکشنبه چه طرحی اجرا می‌شود؟ شاید یک روز هدیه دوست جان، یک روز یک تخفیف سنگین، یک روز هزینه پستی رایگان و…

یکشنبه‌ها حواس‌تان بیشتر به سایت باسلام باشد.

 

در باسلام چرخی بزنید:

 خرید با طرح یه‌کاسه: تجربه یک خرید راحت‌تر و ایمن‌تر

۲- آش پشت‌پایی با یک وجب روغن سالم!

این روزها اگر خودتان به زیارت اربعین و پیاده‌روی کربلا نرفته‌اید، حتماً یکی از بین آشنایان یا دوستان شما به این سفر رفته است. از باسلامی‌ها هم چند نفری رفته‌اند و دعاگوی شما هستند. آنهایی هم که مانده‌اند آش پشتِ‌پایی درست کردند و آرزوی سلامتی کردند. اگر هوس آش کردید، در بازارچه مواد غذایی و راسته‌های مختلف آن می‌توانید مواد اولیه یک آش داغ و خوشمزه را تهیه کنید.

 

در باسلام چرخی بزنید:

از اینجا: طرز تهیه آش آبغوره، آش چربی‌سوز

راسته حبوبات و برنج‌های ایرانی

۳- از تجربه خریدت بگو، مطمئن باش بقیه هم دوست دارند بدانند!

باشگاه مشتریان، یک گروه هزار‌و‌چند‌نفری از مشتری‌های باسلامی است؛ گروهی که در آن، مشتری‌ها بعد از خرید محصول تجربه خودشان را با بقیه در میان می‌گذارند. چه راضی باشند و چه ناراضی. ولی در هر دو صورت علتش را هم می‌گویند. اگر چیزی هم لازم داشته باشند می‌توانند مشورت کنند و از کسانی که قبلاً آن محصول را تهیه کرده‌اند پرس و جو کنند.

اگر هنوز در باشگاه مشتریان نیستید، جای‌تان خالی‌ست.

ورود به گروه تلگرامی باشگاه مشتریان



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x