چرا شرکت در طرح تازه‌نفس‌ها از نان شب هم واجب‌تر است؟


1,199

why-its-important-to-join-tazenafasha

تازه‌نفس‌ها چیست؟

در سه هفته آینده، باتجربه‌ترهای باسلام قرار است به عنوان کاپیتان‌های بازار اجتماعی، تیم تشکیل دهند و به تازه‌واردهای تازه‌نفس باسلام که چندصد نفرند، فوت و فن فروش آنلاین را یاد بدهند. قرار است بعد از سه هفته، صدها غرفه تازه‌تأسیس به قدرت فروش محصول برسند؛ و نه فقط بفروشند، که همگی ماهی‌گیری را یاد بگیرند و بتواند از آن پس بدون نیاز به دیگران،‌ خودشان فروش خوبی داشته باشند؛ چه در باسلام، چه هر جای دیگر.

رفاقت و رقابت

البته رقابت هم هست؛ یعنی سه غرفه اولی که به بیشترین امتیاز فروش برسند، جایزه‌های خوبی خواهند گرفت که به زودی فهرست جایزه‌ها را هم در کانال باسلام منتشر خواهیم کرد. جایزه‌های اینچنینی باز هم در باسلام خواهد بود، ولی شاید برای یادگیری مهارت‌هایی که در این طرح یاد می‌گیریم، به این راحتی، موقعیت دیگری در باسلام به وجود نیاید و این بار، آخرین فرصتی باشد که چند صد نفر در کنار هم، چنین تلاشی را رقم خواهند زد.

احتمالاً اگر خدا کمک کند و این تجربه، موفق از آب در بیاید، صدها غرفه‌دار و تولیدکننده ایرانی خواهیم داشت که خودشان مسلط به بازاریابی محتوایی و فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی‌اند؛ چه باسلامی بمانند، چه باسلامی نمانند. یک مهارت به‌دردبخور که تا سال‌ها در کسب‌وکارشان استفاده خواهند کرد؛ هر جا که باشند. برای همین است که معتقدم شرکت در این ماجرا، از نان شب هم واجب‌تر است؛ چون می‌تواند شروع یک رونق همیشگی در کسب‌وکار شما باشد؛ حتی بیرون از باسلام.

هم یاد می‌دهید هم یاد می‌گیرید

در این طرح، کسی یادگیرنده صرف، یا آموزش‌دهنده صرف نیست. همه ما در این چند هفته، همه نقش‌ها را با هم داریم. هم یاد می‌دهیم، هم یاد می‌گیریم، هم دیگران را راهنمایی می‌کنیم؛ چون فرایند، یک فرایند اجتماعی و مشارکتی است. احتمالاً دوره‌های آموزشی بازاریابی محتوایی را بشود در اینترنت پیدا کرد، یا مؤسساتی در شهرهای بزرگ باشند که این مهارت‌ها را آموزش بدهند،‌ ولی من سراغ ندارم هیچ کدام از آن‌ها یک بازار پانصد-ششصد‌نفره مشارکتی کنار دستشان داشته باشند که همه چیز را به صورت عملیاتی و جمعی، آن هم در مقیاس چندصدنفره و بر محور محصولات واقعی امتحان و اجرا کنند.

از کجا شروع کنیم؟

به صورت عملیاتی، الآن که من دارم این متن را می‌نویسم، اکثر کاپیتان‌ها مشخص شده‌اند و به زودی برای تشکیل تیم‌هایشان فراخوان می‌دهند و تازه‌نفس‌های باسلام را به تیم‌هایشان دعوت می‌کنند.

? جزء کاربلدهای باسلامید؟ تجربه خوبی در فروش دارید؟‌ هنوز برای کاپیتان شدن فرصت هست. به ما در تلگرام اطلاع دهید: @f_abdolkarimi
? تازه غرفه زده‌اید؟‌ تازه‌نفسید و دغدغه مسلط شدن به فروش اینترنتی دارید؟ کاپیتان‌ها همین یک-دو روز آینده فراخوان جذب هم‌تیمی می‌دهند. تیم خودتان را پیدا کنید. برای از اینکه از اخبار جا نمانید، کانال باسلام را دنبال کنید.
? هنوز غرفه ندارید؟ پس بجبید و همین الآن غرفه بزنید.

در متن‌ بعدی که احتمالاً همین امروز منتشر می‌شود، درباره مهارت‌هایی که قرار است این طرح بر محور آن‌ها باشد،‌ بیشتر صحبت خواهم کرد. وبلاگ و کانال را زیر نظر داشته باشید.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x