چرا تلگرام؟ + آموزش ساخت کانال (موبوگرام | تلگرام )


1,570

why-telegram-how-to-create-a-channel

همه ما تلگرام را می‌شناسیم، برای بعضی از ما تلگرام به معنای اینترنت است! پس در اهمیت آن شکی نداریم . شاهد آن هم مادربزرگ‌های ۷۰ ساله‌ای که در پروفایل‌هایشان دل‌نوشته می‌گذارند! و روزی ۱۰ بار توی تلگرام برایتان پیام‌های جالب فوروارد می‌کنند!! اما شاید سؤال اساسی که در ذهن شما است این باشد:

چرا باید برای کسب و کارم در تلگرام فعال باشم.

چهار دلیل برای فعالیت کسب و کارها در تلگرام

  1. توجه مشتری آنجاست!
  2. بدون هیچ هزینه‌ای در دسترس شما است.
  3. مشتری‌تان را همیشه در دسترس‌تان نگه می‌دارد.
  4. برای مشتری آسانتر و به صرفه‌تر است؛ ترکیب باسلام و تلگرام، رؤیای مشتری شما خواهد بود.

بعضی‌ها تا صحبت از کانال و کسب و کار مجازی می‌کنی، می‌گویند اینا همه‌اش الکی است! و خب، حرفشان درست است. چراکه این افراد از آن دسته آدم‌ها هستند که اگر نتوانند از چاقو استفاده کنند، می‌گویند چاقو کاربردی ندارد! اما من با قاطعیت می‌گویم تلگرام در هر مرحله‌ای به درد کسب و کارتان، می‌خورد؛ فقط کافی است بدانید چه می‌خواهید و برای آن باید چه کاری انجام دهید.اگر کانال کسب و کارتان را ایجاد کرده‌اید و مشغول فعالیت هستید، خداقوت می‌گویم و مژده می‌دهم آموزش‌های خیلی خوبی را برای عضوگیری، فروش و تبلیغات در تلگرام به شما خواهم گفت. اگر هم هنوز کانال کسب و کارتان را در تلگرام نساخته‌اید، همین حالا بسازید دیگر!!!

آموزش ساخت کانال تلگرام

برای اینکه بهانه نیارید که نمی‌دانم چگونه بسازم، آموزش ساخت کانال در تلگرام و موبوگرام را در زیر به صورت ویدئو می‌ذارم. خلاصه باسلامیِ بدون کانال تلگرام نداشته باشیم در مطلب بعدی؛ چرا که از یه سری اتفاق‌های باحال برای کسب و کارتون جا می‌مونید.

[aparat id=”dbPDY”]
[aparat id=”nAaRF”]

 



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x