چرا کار در خانه؟


1,248

why-working-at-home

این روزها خانه برای بسیاری از ما بیش از اینکه محل زندگی باشد، به یک خوابگاه شبانه تبدیل شده که شب‌ها خسته به آنجا می‌رویم. چند ساعتی را شاید پای تلویزیون بگذرانیم و اگر حوصله‌ای باشد، صحبتی کوتاه… احتمالاً خیلی زود باید خوابید تا صبح فردا دوباره روز از نو، روزی از نو. راستی می‌شود کار در خانه را تجربه کرد؟

خانه برای شما کجاست؟

خوابگاه شبانه است؟ یا جایی برای وقت گذراندن با خانواده، پدر و مادر یا همسر و احیاناً فرزندانتان؟ جایی برای زندگی؟ اگر خانه برای شما چنین جایی است، چند ساعت در روز را در خانه می‌گذرانید؟ چقدر در خانه‌تان زندگی می‌کنید؟

شاید برای همه ممکن نباشد، ولی آیا به این فکر کرده‌اید که شاید لازم نباشد این همه ساعت را بیرون از خانه بگذرانید. شاید می‌شود در همان خانه‌ای که جایی برای زندگیست، کار هم کرد؛ چون کار هم می‌تواند بخشی از زندگی باشد.

باسلام و کار در خانه

در فرهنگ باسلام خانه ارزش دارد؛ محصولات خانگی ارزش دارند؛ زندگی در کنار خانواده و کار در خانه ارزش دارد. هر کسی که محصول اصیل و سالمی تولید می‌کند، غرفه‌ای مجازی برای خودش می‌سازد، محصولاتش را عرضه می‌کند و از سراسر ایران سفارش می‌گیرد و سفارش‌ها را با پست برای مشتری‌هایش ارسال می‌کند.

در باسلام،‌ غرفه‌های بسیاری را داریم که به صورت زن و شوهری اداره می‌شوند. در مدیریت برخی از غرفه‌ها حتی فرزندان خانه هم مشارکت می‌کنند. کافی است سری به وبلاگ باسلام بزنید و سرگذشت کسب‌وکار خانگی آن‌ها را بخوانید.

همین امروز شروع کنید

منتظر چه هستید؟ شما هم امروز یک غرفه برای خودتان ثبت کنید و از همین امروز در خانه‌ و کنار اعضای خانواده‌تان کار کنید. چون امروز که جوانید، بهترین زمان برای وقت وقت گذراندن با خانواده است.

ایجاد غرفه در باسلام (رایگان)



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x