تخفیف باشد یا نه، مشتری‌های واقعی، ماندگارند


1,289

with-or-without-discount-the-real-customer-always-buy

با تخفیف یا بی‌تخفیف؟!

بعضی فروشگاه‌ها، فروشگاه همیشه‌تخفیف هستند. همیشه همه کالاهای‌شان را کم یا زیاد، زیر قیمت بازار می‌فروشند. پارکینگ این فروشگاه‌ها همیشه پر است از ماشین‌هایی که صاحبان‌شان مشغول خریدند. هستند فروشگاه‌هایی که فروشگاه همواره بی‌تخفیف‌اند. قیمت‌هایشان همان است که روی کالا درج شده و اتفاقاً پارکینگ این فروشگاه‌ها هم همیشه پر است از ماشین‌هایی که صاحبان‌شان مشغول خریدند.

تخفیف، راه نگه داشتن مشتری‌ها نیست؛ شاید راه جذب مشتری باشد. تخفیف‌ها مشتری‌هایی را می‌آورند که نگاه‌شان اول روی درصد تخفیف است و بعد روی خود کالا؛ مشتری‌هایی که دنبال ردیف محصولات پنجاه‌درصد تخفیف، چهل‌درصد و کم‌تر و بیش‌تر می‌گردند.

این دست مشتری‌ها می‌آیند و می‌آیند تا روزی که تابلو تخفیف از سردر فروشگاه برداشته شود. گاهی اما مشتری‌ها دل‌بسته کیفیت کالا‌ها می‌شوند؛ گرفتار خلاقیت در تولید و زیبایی محصول و سلیقه تولیدکننده. مشتری‌هایی که خریدشان را به دوستان‌شان توصیه می‌کنند، نگاه‌شان دنبال بهترین‌هاست و دل‌پسندها را انتخاب می‌کنند.

بازارها، پر هستند از مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی که هر کدام به دل‌خواه، یکی از این دو سیاست‌ را انتخاب کرده‌اند. باسلام، به ارزش محصولات بازارش مطمئن است؛ تولیدکننده‌هایش را خوب می‌شناسد و شک ندارد بهترین مشتری‌های این بازار آن‌هایی هستند که تولیدکننده‌ها را شناخته‌اند و همین محصول‌ آن‌ها را برای‌شان جذاب کرده.

چهارشنبه‌های 20

طرح چهارشنبه‌های بیست، طرحی است برای کلیدخوردن ارتباط مشتری‌ها و بازار باسلام. این ارتباط گرچه با پیشنهادهای تخفیفی شروع شده، اما با تجربه کیفیت، خلاقیت و اصالت محصولات ادامه پیدا می‌کند. تخفیف‌های باسلام در چهارشنبه‌ها ماندگار نیستند. آرام از یک گوشه حرکت می‌کنند و در قالب طرح‌ها و بازی‌های متنوع، از جایی دیگر پیدا می‌شوند. اتاق طراحی و فروش باسلام، ایده‌های متنوعی برای رونق بازار دارد. ایده‌هایی که جذاب‌تر و کاراتر از تخفیف خواهند بود.

در این بین، هر تولیدکننده‌ای هر جا و هر وقت که مایل باشد، می‌تواند با طرح‌های تخفیفی، پاخور فروشگاهش را بیشتر کند. ما هم از سمتی دیگر و با طرح‌هایی تازه، رفت و آمد به بازار را بیشتر خواهیم کرد.

 



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی
مهدی
1 سال قبل

با تشکر از زحمات کلیه عوامل کاری و غرف داران مرتبط به این مجموعه من چند خرید از مجموعه با سلام داشته ام نحوه پاسخگوی و توضیحات مرتبط به کالا توسط،غرف داران و هم چنین کیفیت و نحوه و زمان ارسال و قیمت ها مطلوب و عالی بوده است.وکمال تشکر از آقای ابراهیم هاشمی غرفدار کلبه سلامتی محلی جات .اراک جهت ارسال سبوسهای لایه دوم برنج قهوه ای که کیفیت خوبی داشت را دارم و هم چنین کمال تشکر از آقای زهرایی از غرفه نسل سالم از قم را جهت ارسال و توضیحات شون جهت صابون نمک را دارم.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x