شما هم یک دوربین توی جیبت داری! عکس خوب بگیر!


1,554

you-all-have-a-camera-in-your-pocket

دیگر گذشت زمانه‌ای که برای جا‌به‌جایی دوربین عکاسی و پایه‌اش نیاز به یک درشکه بود. حالا با وجود گوشی‌های هوشمند همه‌مان عکاس شده‌ایم و می‌توانیم با کمی دقت عکس خوب بگیریم.

عکاس‌ها یک جمله معروف دارند: عکاس شدن به دوربین و امکانات نیست. به انتخاب قاب و شکار سوژه است.

فروش اینترنتی و عکس خوب از محصولات

در فروش‌های اینترنتی محتواهای متنی و تبلیغاتی خیلی مهم هستند. ولی اگر محصول عکس نامناسبی داشته باشد، احتمالاً کسی میلی به خواندن توضیحات هم ندارد.

همه‌ی ما،حرفه‌ای یا غیرحرفه‌ای، کم و بیش عکاسی را تجربه کرده‌ایم و عکس‌های یادگاری زیادی از خودمان و منظره‌های اطراف‌مان گرفته‌ایم. بد یا خوب به خودمان مربوط بوده؛ ولی اگر قرار باشد از کالایی که می‌خواهیم بفروشیم عکس بگیریم، قضیه کمی فرق می‌کند.

می‌دانید یک عکس بد که در آن نه نور، نه انتخاب قاب، نه پس‌زمینه‌ی مناسب و نه هیچ چیز دیگر رعایت نشده بر سر بهترین و باکیفیت‌ترین کالای جهان چه بلایی می‌آورد؟ اگر غرفه‌دار هستید، عکس‌های غرفه‌تان چطور است؟ اگر مشتری هستید تا حالا شده عکس محصولی در یکی از غرفه‌ها دیده باشید و دوست داشته باشید به چنگش بیاورید؟

شما هم یک دوربین توی جیبت داری!

راه‌کارهای ارتقای کیفیت عکس

آیا احساس کرده‌اید که می‌توانید و باید عکس‌های بهتری از محصولات بگیرید؟ با کمی تمرین و دقت و همچنین دانستن چند نکته‌ی ساده عکس‌های خیلی عالی می‌توانید بگیرید. در این لینک آموزش‌های مرتبط با عکاسی را در دنبال کنید. با این همه اگر باز هم فکر می‌کنید برای عکاسی از محصولات‌تان مشکل دارید، می‌توانید از یک عکاس کمک بگیرید. منتظر غرفه‌ای به نام برعکس! باشید. غرفه‌ای که خدمات عکاسی تبلیغاتی ارائه می‌کند.

غرفه‌هایی با عکس‌ خوب

حالا چند غرفه هم در بازارچه‌های مختلف ببینید که عکس‌های باکیفیتی دارند. البته تعدادشان ده‌ها و صدها برابر از این چند اسم است. اگر از محصولات‌تان عکس‌های خوبی گرفته‌اید و اسم‌تان اینجا نیست، حتماً اسم غرفه و لینکش را در قسمت نظرات بنویسید. همه‌ی مشتری‌ها و بقیه‌ی غرفه‌دارها دوست دارند چرخی در غرفه‌ی شما بزنند!



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x