فصل جدید باسلام با انتشار مطالب شما


3,107

پست گذاشتن در باسلام

باسلام یک تغییر نسبتا بزرگ کرده. آن هم اینکه شما از این پس می‌توانید در «باسلام» مطلب بنویسید. مطالب شما در پروفایل خودتان منتشر خواهد شد و همه کسانی که شما را دنبال کرده باشند، وقتی باسلام را باز می‌کنند، مطالب شما را می‌بینند. حتی می‌توانند مطلب شما را لایک کنند یا نظرشان را زیر آن بنویسند یا آن را با بقیه به اشتراک بگذارند.

این امکان در حال حاضر برای همه غرفه‌دارهای باسلام و همه مشتریانی که دست‌کم سه بار در باسلام خریده کرده باشند، فعال شده است. بعد از طی شدن دوره آزمایشی، برای دیگر کاربران نیز فعال خواهد شد. شما هم اگر جزء غرفه‌داران باسلام هستید یا تا به حال سه بار در باسلام خرید کرده‌اید، همین الان اولین مطلب خودتان را در باسلام بنویسید.

(برای اطلاع از مسابقه صد هزار تومانی انتهای مطلب را بخوانید )

پست گذاشتن در باسلام

چرا امکان انتشار محتوا به باسلام اضافه شده است؟

حدود سه سال است که ما داریم با هم در باسلام زندگی می‌کنیم: ما به عنوان تیم باسلام، بخشی از شما به عنوان غرفه‌داران بازار، و بخش دیگری از شما مخاطبانی که مشتریان این بازار هستید. آنچه ما در این سه سال فهمیده‌ایم این است که این خانواده بزرگ، نیاز بالایی به گفت‌وگو و تعامل دارد. چون از ابتدا قرار بود باسلام بازاری برای دیده شدن آدم‌ها در کنار محصولات‌شان باشد. اینجا یک فروشگاه اینترنتی نیست که صرفا پر از محصولات رنگارنگ باشد. ما آمده‌ایم تا بین آدم‌ها پل بزنیم و دل‌هایشان را در غربت مجازآباد به هم نزدیک‌تر کنیم.

آن‌هایی که عضو گروه کارگاه غرفه‌داران و گروه تجربه خرید باسلام در تلگرام بوده‌اند می‌دانند که زندگی در باسلام، فقط خرید و فروش نیست. در این دو گروه، باسلامی‌ها با هم صحبت می‌کردند، به هم یاری می‌رساندند، درباره چیزهایی که می‌خواستند بخرند یا بفروشند تعامل هر روزه داشتند؛ اتفاقی که از این پس قرار است در خود باسلام بیفتد. و این مهم‌ترین دستاوردی است که باسلام خواهد داشت: روابط سازنده آدم‌ها در بستر کسب‌وکار.

برای همین، ما تصمیم گرفتیم امکان گفت‌وگو و تعامل را در خود باسلام فراهم کنیم. از امروز، پروفایل شما در باسلام جایی برای انتشار مطالب شما هم هست. آشنایان‌تان را دنبال کنید، دوستان جدید پیدا کنید و در پروفایل خودتان مطالب مفید و جالب‌تان را منتشر کنید تا دوستان‌تان بخوانند.

پست گذاشتن در باسلام

چطور باید در باسلام مطلب منتشر کرد؟

در حال حاضر، فقط از طریق مرورگر می‌توانید در باسلام مطلب منتشر کنید. تا چند هفته دیگر، این امکان به اپلیکیشن خرید در باسلام هم اضافه خواهد شد. ولی فعلا برای انتشار محتوا این مسیر را بروید:

وب‌سایت باسلام را در مرورگر گوشی یا رایانه‌تان باز کنید.
– اگر وارد نشده‌اید، با نام کاربری و رمز عبورتان وارد شوید.
– اگر با تلفن همراه‌تان هستید، پایین صفحه روی دایره سفیدی که علامت به‌علاوه (+) دارد ضربه بزنید.
– اگر با کامپیوتر یا لپ‌تاپ هستید، بالای ستون سمت راست، روی گزینه «مطلب جدید» کلیک کنید.
– در کادر بازشده می‌توانید مطلب‌تان را بنویسید. امکان اضافه کردن عکس یا ضمیمه کردن محصول مرتبط را هم دارید.
– وقتی مطلب‌تان آماده شد، روی گزینه «انتشار» بزنید تا منتشر شود.
– اگر خواستید مطلب‌تان را حذف کنید، روی سه‌نقطه‌ای که در گوشه‌ی چپ بالای مطلب‌تان هست بزنید تا گزینه حذف را ببینید.

همه مطلب‌های شما در پروفایل‌تان ذخیره می‌شود. هر کس را هم دنبال کنید، در صفحه اول باسلام، مطالبشان را خواهید دید. دنبال‌کنندگان شما هم مطالب شما را در صفحه اول خودشان خواهند دید.

پست گذاشتن در باسلام

تجربه‌تان را برای ما بگویید

قابلیت جدید باسلام در مرحله آزمایشی است و طبیعتا جای بهبود فراوانی دارد. مثل همیشه، باسلام را از خودتان بدانید و هر جایی عیب و ایرادی می‌بینید به ما اطلاع دهید؛ یا اگر پیشنهادی به ذهن‌تان می‌رسد که باعث پیشرفت این بخش می‌شود، برایمان بگویید. امیدواریم قابلیت انتشار مطلب، باسلام را برای شما زنده‌تر از همیشه کند و اگر غرفه‌دار باسلام هستید، باعث رونق کسب‌وکار شما و ارتباط بهتر شما با مشتریان‌تان شود. سپاس فراوان.

مسابقه هیجان‌انگیز صد هزار تومانی:

از بین افرادی که تا پایان فردا (۱۵ شهریور 98) مطلبی در سایت باسلام منتشر کنند، به کسی که مطلبش بیشترین تعداد لایک را بگیرد، صد هزار تومان اعتبار خرید تعلق می‌گیرد! پس منتظر ننشینید و هر چه زودتر اولین مطلبتان را منتشر کنید و با ساختن حلقه دوستانتان لایک جمع کنید! دنبال کردن آدم‌های جدید می‌تواند به دیده شدن مطلبتان کمک کند.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
13 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانم‌قربانی
خانم‌قربانی
4 سال قبل

سلام به نظر من وجود این غرفه هاباعث شده افرادی که حتی دیده نمیشدن ازطریق باسلام معرفی شون وروزنه امیدشان به سوی اینده بازبشه وباعث شده که مردم اعتماد کنند وازسایت باخیال راحت خرید بزنندوجالب اینجاکه همه کس میتونند غرفه داشته باشن وهیچ منعیت براکسی جود ندارد

بابک شعبان نژاد
بابک شعبان نژاد
4 سال قبل

گروه تخصصی توسکا(توسعه کسب و کارهای خانگی ایران) با شعار هر خانه یک کارخانه و با هدف رونق تولید از طریق توسعه کسب و کارهای خانگی فعالیت خود را آغاز نموده و با عرضه محصولات خود در بازار با سلام در صدد آگاهی بخشی و تسهیلگری برای متقاضیان تاسیس یا توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی است.

هانا
هانا
4 سال قبل

سلام وشب بخیر،من از غرفه ی هانا گل مزاحمتون میشم.با دست دوزهای پارچه ای وبا کیفیت،منتظرتون هستم.محصولاتم تکه وقابل سفارش دادن نیست.پس عجله کنید تا دیر نشده.از تمیزی کارها مطمئن باشید وبا خیال راحت خرید کنید.
ممنون که از غرفه هانا گل دیدن می کنید.

فرحناز ملکيان
فرحناز ملکيان
4 سال قبل

سلام سلامی گویم کلامی
خرید کن از ما تو با مرامی
از جنس ایران تو هستی حامی
حمایت تو باشد گرامی
درود ما باد بر تو سلامی

فرحناز ملکيان
فرحناز ملکيان
4 سال قبل

سلام سلامی گویم کلامی
خرید کن از ما تو با مرامی
از جنس ایران تو هستی حامی
حمایت تو باشد گرامی
درود ما باد بر تو سلامی

فروشگاه سلامت طب الرضا
فروشگاه سلامت طب الرضا
4 سال قبل

فول لایک خیلی عالی

مهدیه سادات ساجد
مهدیه سادات ساجد
4 سال قبل

سلام
من نتونستم دایره+دار رو پیدا کنم و مطلب بنویسم

موسوی
موسوی
4 سال قبل

سلام خیلی عاااالی

طاهره گزیان
طاهره گزیان
4 سال قبل

بنظرمن اینچنین غرفه ها وفعالیتهایی برای افرادی که نمیتونن برای کسب وکارشان هزینه کنن ودرآمد آنچنان ندارن خیلی موثره من میدونم اونهایی که تونستن فعالیتشون رو داین غرفه شروع کنن طی این دوسال گذشته به نقطه خوبی از کسب کار رسیدند

طاهره گزیان
طاهره گزیان
4 سال قبل

سلام وقت همه عزیزان زحمتکش وفعال بخیر. من غرفه محصولات غذایی ارگانیک وباکیفیت دارم. از اغذیه های روزمره ودم دستی . میدونم که این مخصولات رو همه میتونن توخونه هاشون تهیه کنند ولی اون دسته ازعزیزانی که شاغلند ویا به دلایلی نمیتونن خودشون محصول خونگی تولید کنند من درخدمتشونم غرفه ترش وشیرین بهشهر به نام من ثبت شده لطفا سری به غرفه من بزنید

کتابگاه
کتابگاه
4 سال قبل

ممنون عنایتتان خيلي عالي

معصومه
معصومه
4 سال قبل

سلام.بنده بازنشسته علو م پزشکی هستم.۱۰ ساله وبلاگنویس هستم..از این ایده جدیدشما استقبال میکنم.مازنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست.

13
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x