
پشتیبانی آنلاین و تلفنی
ارتباط مستقیم با غرفهدارها
تضمین بازگشت وجه توسط باسلام
مقدار:
8000 گرم
شیوه نگهداری:
جهت حفظ کیفیت و ماندگاری طولانی در جای خشک و خنک نگهداری شود.
مناسب برای:
این محصول به تنهایی طعم لذیذی دارد و از آن میتوان جهت تهیه شربت،لواشک،جوشانده و مربای خانگی استفاده کرد.
زمان ماندگاری:
یک سال
برند:
Estahban Fig
سایر توضیحات:
روشهای نرم کردن دانههای انجیر: 1.پس از شستشو دانههای انجیر،آن را در آب ولرم قرار دهید. 2.قرار دادن دانههای انجیر در مجاورت بخار آب (مانند بخار آب کتری یا سماور یا دستگاههای بخور) 3.انجیر را در فریزر بگذارید و پس از انجماد،در دمای محیط قرار دهید تا به حالت عادی بازگردد./سفارشات بیش از 10 کارتن 8کیلوگرمی،به قیمت همکار محاسبه میگردد و به صورت پسکرایه از طریق باربری ارسال میشود.
مشخصات محصول: - ارزش غذایی در هر 100 گرم: کربوهیدرات (69گرم) - چربی (1/3گرم) - پروتئین (4/3گرم) - کلسیم (126میلیگرم) - پتاسیم (77میلیگرم) - آهن (3گرم) - کاملاً بهداشتی و ضدعفونی شده معرفی اجمالی محصول: یکی از سوغاتهای محبوب شهرستان استهبان،انجیر میباشد.استهبان بزرگترین باغ شهر انجیر دیم جهان محسوب میشود و در این شهر،درختان انجیر متفاوتی وجود دارد و انواع متنوعی از انجیر بدست میآید.یکی از گونههای انجیر،انجیر سیاه درختی نام دارد.این محصول نادر طعم ترش و شیرینی را داراست و از لحاظ شکل ظاهری به رنگ بنفش تیره وجود دارد و در زبان عامیانه به آن انجیر سیاه درختی میگویند. خواص دارویی: محصول مورد نظر کاملاً طبیعی و بهداشتی میباشد و با دارا بودن مقادیر زیادی کربوهیدرات،پروتئین،کلسیم،پتاسیم و آهن میتواند موجب درمان یبوست،کاهش فشارخون،افزایش سلامتی استخوانها شود. انجیر خشک منبع خوبی از فیبر های محلول میباشد که کمک میکند به مدت طولانی سیر بمانید و یبوست را نیز درمان میکند. کلسیم بالای موجود در انجیر باعث افزایش سلامتی استخوانها میشود.موکیلاژ بالای آن به درمان و محافظت از گلو درد کمک میکند.
عالی
با اینکه آفتابیه تمیز خشک شده / دو تا عکس میذارم کیفیت محصول رو خودتون ببینید (یکی از عکسها که زرده با نور فلاش دوربینه و اون یکی بدون فلاش)/ مزه اش هم مثل انجیر سیاهه. ...

خیلی خوبه

انجیر طعم خوبی میداد، راستش نمیدونم چون که زود چیده شده اینجور سیاهه دیر چیده شده سیاهه، حالا بهش میگن انجیر درخت سیاهه کلن. ...

اولین خریدم ازاین غرفه بود،کاملاراضی بودم،طبق توضیحات ریزودرشت باهم بود امابسیارتازه وخوشمزه،ممنون

با تشکر از غرفه دار محترم ،خوش طعم و تازه و نرم هستن خدا برکت به کارتون بده 🙏🙏🙏













