در طرح فروش به همشهری چه می‌گذرد؟


3,732

طرح فروش به همشهری ساعاتی پیش آغاز شد و با استقبال خوبی هم از سمت غرفه‌داران و هم از سمت خریداران مواجه شد. این طرح از ۱۲ اسفند شروع شده و تا ۱۴ام ادامه دارد.غرفه‌داران چه کارهایی برای استفاده بیشتر از فرصت ویژه این طرح می‌توانند بکنند؟ غرفه‌داران باید هرچه زودتر برای چند موضوع مهم و اساسی خودشان را آماده کنند. 

اول از همه مطمئن باشند که با تخفیف‌هایی که روی محصولات‌شان گذاشته‌اند، محصولات‌ غرفه‌‌شان در شهری كه در آن فروش دارند، از همه کسانی که محصول مشابه می‌فروشند پایین‌تر است. بعد از آن باید اطلاعات دقیقی از موجودی محصول‌شان داشته باشند و بدانند که محصول‌شان به میزانی هست که در طول روزهای طرح ناموجود نشود.در روزهایی که طرح فروش همشهری درحال اجراست، مشتری‌های زیادی برای گفت‌وگو و پرسیدن سوالاتشان به سراغ غرفه‌داران خواهند رفت.

پس غرفه‌داران در مدت این طرح باید وقت مناسبی را برای پاسخ‌گویی و راهنمایی مشتریان صرف کنند.اما مهم‌تر از همه‌ی این موارد، ارسال سریع محصولات برای خریداران است.

وقتی مشتری محصولی را با تخفیف خوبی خریداری می‌کند، احساس خوش‌آیندی دارد. اما از آن خوش‌آیندتر این است که محصول زودتر از همیشه به دستش برسد.پس غرفه‌دار باید تدارکات لازم برای ارسال سریع محصول را انجام دهد و تا جایی که می‌تواند ارسال را به تاخیر نیندازد.


این طرح چه ویژگی‌هایی دارد؟

همان‌طور که می‌دانید ارسال درون‌شهری در این طرح برای مشتریان همشهری رایگان است. به خاطر درون‌شهری بودن ارسال‌ها، مشکلات پستی و ارسال به مسافت‌های طولانی هم در این طرح به وجود نمی‌آید. اما فارغ از همه‌ی این ویژگی‌ها، این طرح یک فرصت ویژه برای غرفه‌داران است که بتوانند خود را به مشتری‌هایشان بشناسانند و تعداد قابل توجهی مشتری همشهری جذب کنند.

آمار به ما نشان داده‌اند که خریداران، علاقه‌ی بیشتری به خرید از همشهری‌ خودشان دارند. چون هم هزینه ارسال کم‌تری پرداخت می‌کنند و هم به فروشنده‌ای که در شهر خودشان قرار دارد راحت‌تر اعتماد می‌کنند.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین نیک انجام
حسین نیک انجام
2 سال قبل

با سلام و روز بخیر.
بسیار عالی و خوب است.
اما مهمترین گزینه بنظر من اصلاح یک سری اشکالات جزئی که در آپ با سلام وجود دارد هست.
که مشتری و غرفه دار در تعامل بیشتری باشند.
و ساده ترین راه ممکن هم کاشان حجم دیتابیس های باسلام است. با ایجاد بانک های رابطه ای میشود۴/۵ از بار ترافیک و حجم دیتا را گم کرد.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x