برای دریافت هدیه باسلام آماده‌اید؟


11,854

خبرهای خوب و ویژه‌ی باسلام تمامی ندارد! بزرگ شدن جامعه‌ی بازار باسلام و تماشای پشتکار و همت شما برای رونق کسب‌وکارتان، ما را برآن داشته تا کام شما قهرمان‌های پرتلاش باسلامی را بار دیگر شیرین کنیم. پیش‌کشی آوردیم از جنس رزقی حلال تا این‌بار زودتر به‌دست‌تان برسد و لبخند رضایت‌تان را عمیق‌تر و جیب‌تان را پر و پیمان‌تر کند. برای دریافتش آماده‌اید؟

تسویه حساب روزانه، پیش‌کشی به غرفه‌داران باسلام

تا قبل از تصمیم جدید باسلام در مورد تسویه حساب روزانه، روال تسویه حساب کمی زمان‌بر بود. به‌این صورت که هر زمان سفارش مشتری به‌دستش می‌رسید و ثبت رضایت می‌کرد، بعدازظهر سه شنبه‌ی هر هفته، مبلغ به حساب شما حواله‌ی پایا می‌شد و در روز چهارشنبه می‌توانستید مبلغ واریزی را برداشت کنید. اما حالا در راستای حمایت هرچه بیشتر و تمام قدتر باسلام از شما قهرمان‌های باسلامی، روال تسویه حساب تغییر کرده است. پیش‌کش ما به‌شما این است که از این پس به جای انتظار برای فرارسیدن سه‌شنبه‌های طلایی، می‌توانید به‌صورت روزانه درخواست تسویه حساب داشته باشید و با سرعت بیشتری سفارش‌های مشتری‌ها را آماده کنید و خیالتان راحت باشد که هر زمان که بخواهید، می‌توانید حسابتان را با سفارش‌های ارسال شده سنگین‌تر کنید!

[post id=26528]

روند درخواست تسویه حساب روزانه

برای استفاده از این فرصت شیرین، شما هر زمان که بخواهید، می‌توانید با کمترین مبلغی که در حساب باسلام دارید این کار را انجام دهید. یعنی مبلغی بالای 1000تومان پیش باسلام بگذارید و بعد به بخش تنظیمات صفحه‌ مالی بروید و درخواست تسویه حساب روزانه را بزنید. 24 ساعت پس از ثبت درخواست، باسلام با شما تسویه حساب می‌کند.

در واقع دیگر تسویه حساب به‌صورت خودکار انجام نمی‌شود و خودتان تصمیم می‌گیرید چه زمانی با باسلام تسویه حساب کنید.

تسویه حساب روزانه چه مزیتی دارد؟

در هر کسب‌وکاری، دسترسی به مبلغ پرداخت شده توسط مشتریان در کوتاه‌ترین زمان، دغدغه‌ی اصلی صاحبان این مشاغل است. در برخی از کسب‌‌وکارهای آنلاین، دسترسی به‌این مزیت فراهم شده است و بازار باسلام نیز به‌عنوان بزرگترین بازار محصولات خانگی و محلی آنلاین، مفتخر است که این امکان را برای شما غرفه‌داران عزیز فراهم کرده است. از جمله مزیت‌های اصلی تسویه حساب روزانه، موارد زیر است:

  • با تسویه حساب روزانه، اعتبارتان همیشه در جیب‌تان است و هر زمانی که بخواهید می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • برای مدیریت هزینه‌های روزانه خود، عملکرد بهتری خواهید داشت.
  • انگیزه‌‌تان برای فروش محصول‌تان و جذب مشتری بیشتر می‌شود و حتی می‌توانید با دادن کد تخفیف به مشتری‌، آن‌ها را به خرید بیشتر ترغیب کنید.
  • با تسویه حساب روزانه، تجربه‌ی فروش در یک بازار واقعی را خواهید داشت؛ تجربه‌ی فروش به مشتری‌های دست‌به‌نقد!

[post id=26612]

تسویه روزانه در چه صورتی انجام می‌شود؟

تسویه روزانه هم مثل قبل، قوانینی برای خودش دارد و طی دو مرحله انجام می‌شود:

  • در مرحله‌ی اول شما ابتدا کدرهگیری پستی را ثبت می‌کنید و از ارسال سفارش مطمئن می‌شوید.
  • در مرحله‌ی دوم مشتری باید ثبت رضایت کند تا بتوانید مبلغ را دریافت کنید.

تفاوت تسویه حساب روزانه با تسویه حساب سه‌شنبه‌ها بعد از ثبت رضایت

ثبت رضایت مشتری در تسویه حساب حرف اول را می‌زند. همان‌طور که می‌دانید، مشتری برای ثبت رضایت هفت روز فرصت دارد، یعنی اگر شما دوشنبه سفارش او را ارسال کردید، مشتری تا دوشنبه بعدی فرصت دارد که ثبت رضایت کند و اگر این کار را نکرد، به صورت خودکار ثبت رضایت می‌شود‌.

پیش از تصمیم جدید باسلام برای تسویه حساب روزانه، روند به این صورت بود که شما کد رهگیری را می‌زدید و هر زمان ثبت رضایت انجام ‌می‌شد، باسلام به صورت خودکار در سه شنبه هر هفته با شما تسویه حساب می‌کرد، اما در تسویه حساب روزانه شما می‌توانید به محض ثبت رضایت مشتری یا ثبت رضایت خودکار پس از هفت روز، درخواست تسویه حساب را بزنید تا باسلام با شما تسویه حساب روزانه کند.

قابل شما را ندارد!

این شعار همیشه جلوی چشم‌مان است که می‌گوییم: « قهرمان شمایید.». روزها و ما‌ه‌هاست که برای تحقق این شعار تلاش می‌کنیم تا شاهد قدکشیدن و رشد کسب‌وکارتان در باسلام باشیم. از همان روزی که برای شروعی متفاوت آستین بالا زدیم و کمر همت بستیم، روزهای پر فراز و نشیبی را گذراندیم؛ سختی‌ها را به‌جان خریدیم و هربار فکرمان را روی هم ریختیم و تصمیم‌های زیادی گرفتیم تا در نهایت لبخند رضایتمندی شما خستگی را از تن‌مان بیرون برد. خوشحالیم که این بار هدیه‌ی ناقابل ما لبخند شما را عمیق‌تر می‌کند و دل‌گرم‌تان می‌کند به روزهای امیدبخش پیش‌رو.

کامتان عسل، رزقتان افزون!

سؤالی داری؟ اینجا بپرس!



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
18 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زینب
زینب
24 روز قبل

سلام من یک سفارش لغو شده دارم چطوری پولم پس بگیرم

ملیکا
ملیکا
3 ماه قبل

سلام ببخشید درخواست نقد کردن اعتبار داده شده ولی پول به حساب نیومده این روند چقدر زمان بره؟

میم کالا
میم کالا
6 ماه قبل

خیلی ممنون تیم خوب باسلام.

محمد جواد درویش زاده
محمد جواد درویش زاده
6 ماه قبل

سلام و درود
با توجه به نوسان شدید ارز و برگشت پول در حدود ۱۰ روز بعداز ارسال بعضا با عث متضرر شدن غرفه ها میشود‌. میشه از درگاه تضمین پرداخت ایران یا سما استفاده کرد
که مورد تایید بانک مرکزی و شاپرک هست و غرفه دار تضمین های لازم رو جهت ارسال به موقع سفارش ارائه میکند و در صورت عدم ارسال سفارش وجه مشتری تضمین و توسط درگاه پرداخت سما پرداخت میشود. این روند افق جدیدی در فروشهای انلاین خواهد بود و باعث اعتماد بیشتر مشتریان و رونق کسب و کار های اینترنتی خواهد شد.

ف. ع
ف. ع
3 سال قبل

سلام برای منم از 26م هیچ مبلغی واریز نشده
درخواست زدم

محبوبه اسماعیلی
محبوبه اسماعیلی
3 سال قبل

بعد از درخواست تصویه چقدر طول میکشه پول بیاد تو حساب غرفه دار؟؟

سالمیان
سالمیان
3 سال قبل

سلام این روش بسیارعالیه
منتهی وقتی تسویه میزنیم دوروز درحال بررسیه
دوروزم طول میکشه تا به حساب واریزبشه
کاشکی این مراحل زودتر طی میشد
اززمان ثبت کد رهگیری
تا ثبت رضایت
ودرخواست تسویه
وواریز
وبرداشت
10الی11روزکاری زمان میبره

متاسفانه 90 درصدمشتری ها اصلا در ثبت رضایت شرکت نمیکنن

سیده زینب میرفیضی
سیده زینب میرفیضی
پاسخ به  سالمیان
3 سال قبل

سلام و درود
همکاران ما تلاش می‌کنن که این مبلغ به سریع‌ترین شکل ممکن به حساب غرفه‌‍دارهای عزیز واریز بشه. درباره‌ی اعلام رضایت نکردن مشتری کاملا حق با شماست، شما میتونید در بخش گفتگو به مشتری پیام بدین و یادآوری کنید که میزان رضایتش رو ثبت کنه. چون طبق قانون در خریدهای اینترنتی مشتری تا 7 روز فرصت داره که در صورت عدم رضایت، کالا رو مرجوع کنه. پس یا مشتری باید رضایتش رو اعلام کنه، یا باید صبر کنیم تا این 7 روز بگذره و بعد برای پرداخت و تسویه با شما اقدام کنیم.

حسن بی آلایش
حسن بی آلایش
3 سال قبل

سلام. وقت بخیر. تصمیم بسیار خوبیه. این تصمیم، نوعی همدلی با غرفه‌دارانه. دستتون درد نکنه. به امید پیشرفت بیشتر باسلام و باسلامی‌ها. یا علی

رزمی
رزمی
3 سال قبل

سلام یه مشکلی که اینجا هست اینه که بعضی وقتا مشتری واقعاً منصفانه رای نمیده و هیچ امکانی هم نداریم که ما زیر رای که داده جواب بنویسیم کاش این امکان را قرار می داد که غرفه دار زیر نظرات بتونه پاسخگوی داشته باشه اگر مشتری رای داده باشه که منفی باشه بقیه مشتری ها با خوندن اون رای رای منصرف نشدند علتشو بفهمند

سیده زینب میرفیضی
سیده زینب میرفیضی
پاسخ به  رزمی
3 سال قبل

سلام و درود
شما میتونید در بخش گفتگو با مشتری صحبت کنید و علت امتیاز کم به محصولتون رو بپرسید. به هر حال طبیعیه که همه‌ی مشتری‌ها علاقه‌ای به درج نظر نداشته باشن، اما اگر خودتون پیگیری کنید قطعا جوابتون رو خواهند داد. اینطور حتی اگر نظر منفی هم راجع به محصول وجود داشته باشه دلیلش رو میدونید

زهره
زهره
پاسخ به  رزمی
2 سال قبل

سلام.مشتری تا هفت روز بعد از ارسال فرصت داره رضایت بده.یا بعد دریافت محصول؟برای من اصلا می نویسه ثبت نشده من که ارسال کردم به دست مشتری هم رسید.واقعا نمی دونم.بعد از یک سال ما مشتری داشتیم.🥺🥺🥺🥺

فاطمه سادات موسوی
فاطمه سادات موسوی
مدیر
پاسخ به  زهره
9 ماه قبل

سلام، بعد از دریافت محصول.

مقدم
مقدم
3 سال قبل

از مسئولین سایت با سلام خصوصا واحد مالی بایستی تشکر نمود
https://basalam.com/word_health_beauty

برکت
برکت
3 سال قبل

برای ما رو که دو هفته‌س نریختن.
برکت

سیده زینب میرفیضی
سیده زینب میرفیضی
پاسخ به  برکت
3 سال قبل

سلام و درود
درخواست زدین و براتون واریز نشده؟ در متن هم گفته شده که دیگه تسویه خودکار نداریم و هر وقت غرفه دار درخواست بزنه، تسویه انجام میشه. اگر درخواست زدین و تسویه انجام نشده، حتما با پشتیبانی تماس بگیرید و اطلاع بدین.

محمد
محمد
پاسخ به  سیده زینب میرفیضی
6 ماه قبل

سلام وقت بخیر عزیز
من هرکاری میکنم که تسویه کنم میگه
شماره شما با شبا مطابقت نداره
درصورتی که هم شماره و هم شبا از یک نفره

فاطمه سادات موسوی
فاطمه سادات موسوی
مدیر
پاسخ به  محمد
6 ماه قبل

سلام آقای محمد، با پشتیبانی تماس گرفتید؟

18
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x