حضور «باسلام» در رویداد ایران هوشمند


1,766

باسلام در رویداد "ایران هوشمند"

بازار آنلاین «باسلام»، یکی از 10 استارتاپ برگزیده‌ی حاضر در رویداد «ایران هوشمند» است که چهارشنبه با حضور رئیس جمهور و وزیر ارتباطات برگزار شد.

در رویداد ایران هوشمند چه خبر بود؟

در این رویداد که چهارشنبه، 26 تیرماه 1398 در سالن اجلاس سران برگزار گردید، علاوه بر جناب آقای دکتر روحانی و جناب آقای آذری جهرمی که سخنرانان ویژه بودند، افراد دیگری نیز سخنرانی داشتند؛ از جمله امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و محمدباقر اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، شهاب جوانمردی مدیر عامل فناپ و حسام میرآرمندهی بنیانگذار کافه بازار.

سخنرانی آذری جهرمی (وزیر ارتباطات وقت)- رویداد ایران هوشمند

در این رویداد، همچنین برخی از استارتاپ‌های موفق حضور داشتند؛ از جمله «باسلام»، بازار آنلاین کسب‌وکارهای خانگی و محلی. سجاد عساکره، هم‌بنیان‌گذار «باسلام» نیز همراه با تیم خود در این رویداد حضور داشت و فعالیت‌های «باسلام» را در حضور رئیس جمهور ارائه کرد. از دیگر استارتاپ‌های برگزیده حاضر در همایش می توان به اسنپ، تپسی، کشمون، استادکار و… اشاره کرد.

تمجید رئیس‌جمهور از «باسلام» در رویداد ایران هوشمند

رئیس جمهور در بخشی از سخنان خود در سالن اجلاس سران، «باسلام» را این‌گونه توصیف کرد:

((اینکه امروز یک روستایی در خانه‌ی خودش قادر است شغلی را ایجاد کند، صنعتی را ایجاد کند(…) و از همانجا مستقیما قادر باشد دستاورد خودش را عرضه کند و مشتری‌اش را پیدا کند، کار بسیار عظیم و بزرگی ست…))

 

عکس دسته جمعی 10 استارتاپ برتر کشور در رویداد ایران هوشمند

معرفی باسلام

وبسایت و اپلیکیشن باسلام، یک بازار اینترنتی برای کسب‌وکارهای خانگی و محلی است که از سال 95 فعالیت خود را آغاز کرده. 4500 تولیدکننده از 380 نقطه‌ی جغرافیایی ایران، در سایت باسلام صاحب کسب‌وکار شده‌اند و محصولاتشان را از طریق غرفه‌ی اختصاصی خود به ۹۵۰ نقطه از سرزمین‌مان ارسال می‌کنند. فروش متوسط تولیدکننده‌های باسلامی از 500 هزار تومان تا 60 میلیون تومان در ماه متغیر است. «باسلام»، بازاری هزار قصه از آدم‌هایی‌ست که مسیر موفقیت خود را در تعامل و همکاری با دیگران یافته‌اند.


 افراد زیادی در بازار ((باسلام)) بدون صرف هزینه‌ی زیاد، صاحب کسب‌وکارهای خانگی و محلی شده‌اند و برای امرار معاش خانواده‌شان تلاش می‌کنند. اما از قدیم گفته‌اند یک دست صدا ندارد. این آدم‌ها برای پیشرفت در کارشان به همراهی من و شما نیاز دارند. اگر شما هم دوست دارید با افرادی که روی پای خودشان ایستاده‌اند و برای خانواده‌شان منبع درآمدی راه انداخته‌اند همکاری کنید، کافی‌ست با دعوت چند نفر به بازار آنلاین باسلام، کسب‌وکار آن‌ها را رونق بدهید!

برای هر دعوت موفق هم 10هزار تومان اعتبار هدیه به شما تعلق می‌گیرد. همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید و کسب و کار چند نفر را رونق بدهید:

[button href=”https://basalam.com/invite” align=”center” target=”_blank”]دعوتنامه را برای چند تا از دوستانم می‌فرستم[/button]


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x