نبض بازار باسلام چگونه می‌زند؟


3,963

هنگام چرخ‌ زدن در بازار، داشتن یک پیش‌زمینه‌ی ذهنی کمک زیادی به‌ شما می‌کند تا از فرصت پیش‌رویتان بیشتر استفاده کنید و در نهایت یک انتخاب عالی داشته باشید. نبض بازار دقیقاً همان‌جایی است‌ که شما می‌توانید قبل از خریدتان سری به‌ آن بزنید و اطلاعات دسته‌بندی شده و منظمی را از محصول موردنیازتان مشاهده کنید. اگر به ‌فکر سفارش جدیدی از بازار باسلام هستید، نبض بازار باسلام در دستان شماست تا دقیق‌تر انتخاب کنید!

[post id=26276]

قصه شکل‌گیری نبض بازار باسلام

رخ دادن هر ماجرای جدیدی، با یک جرقه‌ی ذهنی فردی یا یک بارش فکری جمعی آغاز می‌شود. حدود یک سال‌ونیم پیش، در بازار باسلام چنین اتفاقی افتاد. باسلام فکرهایش را روی هم گذاشت و به این نتیجه رسید که می‌تواند برای کاربران خود شرایطی را مهیا کند که منجر به افزایش رضایت آن‌ها از خرید شود. برای افزایش این رضایت، اولین قدم دادن اطلاعات کافی به‌ خریدار بود.

برای رسیدن به این هدف، صفحه‌ای باز شد و اطلاعات بیست محصول از غرفه‌داران در این صفحه بر اساس وزن واحد و میزان قیمت مرتب شد اما کاستی‌های این طرح کم‌کم خود را نشان دادند. این طرح اولیه تمام محصولات را پوشش نمی‌داد و از سویی دادن اطلاعاتی در مورد وزن و قیمت محصول، معیار کافی برای تصمیم‌گیری کاربر نبود. در نتیجه این صفحه به مرور کارایی خود را از دست داد.

در نسخه‌ی بعدی، تعداد صفحات افزایش پیدا کرد. به ‌این صورت که هر صفحه یک‌ دسته محصول واحد را به‌نمایش می‌گذاشت و اطلاعات تقسیم‌بندی شده‌ای را که شامل: پرفروش‌ترین‌ها، مقایسه قیمت‌ها، تجربیات مشتریان، پربازدیدها، ارسال فوری و تخفیف‌ها و حتی امکان مقایسه قیمت محصولات بود را نشان می‌داد.

​​​​اما هنوز به‌ دلیل بزرگ شدن بازار از لحاظ تنوع محصولات و تعداد، این صفحات جواب‌گوی همه‌ی نیازهای کاربران بازار نبودند. برای رفع این محدودیت‌ها، باسلام دوباره تجربه‌ها و فکرهایش را روی هم گذاشت و این‌بار نسخه‌ی سوم نبض بازار با بهبود لیست‌، طرح ظاهری و همچنین اتوماتیک شدن صفحه، حیاتش را آغاز کرد.

صفحه اصلی نبض بازار باسلام

ویژگی‌های منحصربه‌فرد نبض بازار باسلام

آدم‌های خلاق و زرنگ همیشه از راه‌های میان‌بر برای رسیدن به اهداف‌شان استفاده می‌کنند. نبض بازار دقیقاً همان راه‌میان‌بری است که شما را در فرصت محدودی که ممکن است داشته باشید، سریع‌تر به مقصد می‌رساند. شما در این صفحه می‌توانید بهترین محصولات را با مقایسه پیدا کنید؛ به‌سادگی بفهمید که هر محصول با چه قیمت‌هایی از شهرهای مختلف ایران در باسلام عرضه شده است، کدام‌یک بیشتر با اقبال کاربران باسلام مواجه شده‌اند و حتی بهترین و جذاب‌ترین تخفیف‌ها در چه غرفه‌هایی است. با دنبال کردن این صفحه می‌توانید نبض بازار باسلام را زیر انگشتان‌تان داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با نبض بازار باسلام، محصول پسته اکبری را در این بخش با هم بررسی می‌کنیم.

بهترین‌های بازار

بیشتر ما قبل از خرید محصول موردنظرمان، دوست داریم بدانیم که آیا این محصول از جلسه‌ی امتحان سربلند بیرون آمده است یا نه؟ در این بخش شما می‌توانید با خیال راحت محصولاتی را مشاهده و انتخاب کنید که نمره‌ی قبولی را گرفته‌اند و امتحان خودشان را پس داده‌اند.

پرفروش‌های هفته

میزان محبوبیت و کیفیت محصول گاهی با میزان فروش آن مشخص می‌شود. کافی است به بخش پرفروش‌های هفته نبض بازار سری بزنید و محصولات پرفروش را زیرنظر بگیرید.

غرفه‌دارهای پرطرفدار

مشتری‌مداری در کنار فروش محصول یکی از مقولات مهمی است که بازار باسلام به‌آن اهمیت زیادی می‌دهد. یکی از بخش‌های نبض بازار باسلام به‌همین مسئله اختصاص دارد؛ غرفه‌دارانی که بیشترین فروش و راضی‌ترین مشتری‌ها را دارند. شما حتی با اعتماد به‌غرفه‌دار پرطرفدار، می‌توانید اولین نفری باشید که محصولات جدید او را امتحان می‌کنید و خرید آن را به‌دیگران توصیه کنید. 

بیشترین تخفیف

نصف لذت خرید کردن به‌ تخفیف گرفتن است! اگر دنبال محصول تخفیف‌خورده می‌گردید، نبض بازار مستقیم دست شما را در دست محصول مدنظرتان که اتفاقاً تخفیف خوبی هم خورده است می‌گذارد. بیشتر غرفه‌داران درمناسبت‌های مختلف، تخفیف‌های خوبی روی محصولات‌شان می‌گذارند؛ پس حتماً هرازگاهی سری به‌این بخش بزنید و یک حراجی اینترنتی را تجربه کنید. 

آماده ارسال

گاهی برای دریافت محصول‌تان عجله دارید و از طرفی فکر می‌کنید که سفارش اینترنتی شما در بازار باسلام ممکن است با تأخیر به‌دست‌تان برسد، در این زمان فکر می‌کنید خرید حضوری چاره‌ی کار است؟ جواب منفی است! نبض بازار باسلام محصولات آماده ارسال را به‌شما نمایش می‌دهد؛ شما امروز سفارش می‌دهید و فردایش سفارش‌تان ارسال می‌شود!

تجربه خرید مشتریان راضی

مشتری‌ها در مورد محصولات خریداری شده، بر اساس انتظارات‌شان نظر می‌دهند و مجموعه‌ای از نظرهای ثبت شده در مورد محصول، شما را به‌ خوبی با کیفیت محصول و میزان تناسب آن با انتظارتان آشنا می‌کند. مشتری‌های راضی ویژگی‌های خوب محصول را برجسته می‌کنند و شما می‌توانید این ویژگی‌های مثبت را در نبض بازار باسلام بخوانید و با خاطری جمع سفارش دهید.

ارزان‌ترین

شاید برایتان ایده‌آل باشد که بدون چک‌وچانه زدن با فروشنده، راحت بروید سر اصل مطلب و محصول‌تان را با قیمتی ارزان در مقایسه با قیمت محصولات دیگر بخرید و به‌خانه بی‌آورید. اصلاً خرید از این لذت‌بخش‌تر سراغ دارید که هم ارزان بخرید و هم با‌کیفیت ببرید؟!

نبض بازار ارزان‌ترین محصول را برای شما رصد می‌کند تا سفارش‌تان را با لبخندی عمیق‌تر ثبت کنید.

مطالب اهالی بازار

این بخش یکی از چالش‌های مهمی است که غرفه‌داران با آن روبرو هستند و لازم است تمام تلاش‌شان را بکنند تا امتیاز غرفه‌شان پایین نیاید. در این بخش شما نظرات مختلف منفی یا مثبت را در مورد محصول مدنظرتان می‌خوانید؛ نظراتی که ممکن است شما را به‌خرید از آن غرفه ترغیب یا بالعکس منصرف کند. 

جدیدترین 

غرفه‌داران زیادی هر روز به‌جمع بازار باسلام اضافه می‌شوند. محصولات این غرفه‌داران در بخش جدیدترین نبض بازار باسلام برای شما نمایش داده می‌شود و به‌شما توصیه می‌کند که قبل از خرید، صفحه غرفه‌دار را به دقت بررسی کنید.

محصولات دیگر

در این بخش محصولاتی برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید براساس انتظارات خود بدون این‌که محصول در دسته‌بندی مشخصی جای داشته باشد، تصمیم به‌سفارش آن بگیرید.

[post id=26204]

​​نمودار پراکندگی محصول

در یک جمع‌بندی راحت، شما می‌توانید پراکندگی قیمت محصول موجود در بازار را بر اساس تعداد محصول (هزار تومان) و بازه قیمت (هزار تومان) مشاهده کنید. این نمودار ​ به‌غرفه‌دار کمک می‌کند تا معیاری برای قیمت‌گذاری محصول داشته باشد و به‌ شما به‌عنوان مشتری نیز کمک می‌کند تا معیاری برای تشخیص قیمت مناسب محصول داشته باشید.

آشنایی با محصول

ممکن است از برخی خواص و مزایای محصول موردنظرتان غافل باشید؛ در انتهای صفحه‌ی نبض بازار هر محصول، می‌توانید شناخت بیشتری نسبت به محصول‌تان پیدا کنید و حتی با کاربردهای دیگر آن آشنا شوید.

چرا نبض بازار باسلام را بیشتر بشناسیم؟

بازار باسلام با گستردگی جغرافیایی‌ خود در نقاط مختلف ایران و تنوع محصولات زیادی که دارد، برای عملکرد بهتر خود و غرفه‌داران و همچنین کسب رضایت بیشتر مشتری، نبض بازار را روزبه‌روز رونق بیشتری می‌دهد. در این بخش امکان تصمیم گیری برای شما راحت‌تر است و محصول مورد نظرتان را می‌توانید در کم‌ترین زمان و با کیفیت خوب و قیمت مناسب سفارش دهید.

​​شما علاوه بر قرارگرفتن در جایگاه مشتری، می‌توانید به‌عنوان غرفه‌دار، با نبض بازار باسلام تجربه‌های خوشایندی را برای خود و دیگران رقم بزنید؛ نبض بازار منتظر شماست!

​​

​​



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x