۱۲ تا ۱۴ اسفند فرصت ویژه جذب مشتری‌های همشهری


18,065

معمولا فروشندگان اینترنتی در روزهای آخر سال برای ارسال محصولات خود با ترافیک بالای شرکت پست مواجه می‌شوند. باسلام برای آسان‌تر کردن فروش و ارسال محصول در روزهای آخر سال، پیشنهاد یک طرح ویژه را دارد. شما در طرح فروش به همشهری می‌توانید محصولات خود را سریع‌تر و راحت‌تر به دست آن‌ها برسانید.برای همه‌ی محصولاتی که در روزهای طرح فروش به همشهری می‌فروشید، هزینه‌ی ارسال درون‌شهری برای شما رایگان است.

برای این همکاری کافی‌ است قیمت محصولات خود را با لیست قیمت‌ محصولات طرح هماهنگ کنید.قیمت‌های این لیست، با همکاری غرفه‌داران و تحقیقات کارشناسان باسلام به‌دست آمده است. با این‌ وجود ممکن است در محصولات کمی، قیمت‌ها با آن‌چه در لیست درج شده است متفاوت باشد. بعد از این‌که قیمت محصولات‌تان را طبق این لیست به‌روز کردید، به ما اطلاع دهید تا با یک بررسی سریع، محصولات شما را هم در لیست این طرح قرار دهیم و ارسال‌ درون‌شهری را با پیک برای مشتری‌های همشهری‌ شما رایگان کنیم.

برای استفاده از این امکان، به اپ غرفه من بروید و در قسمت ارسال، ارسال با پیک را هم فعال کنید. در لیست قیمت‌های‌ محصولات طرح، در مقابل هر محصول سه قیمت مختلف مشاهده می‌کنید.

قیمت اول «قیمت تولید محصول» است؛ یعنی قیمت تمام‌شده‌ی یک محصول برای تولیدکننده‌ی آن محصول.

قیمت دوم «حداکثر قیمت محصول» است؛ این قیمت در بازار بالاترین قیمتی‌ست که می‌توان برای فروش آن محصول لحاظ کرد. درنظرگرفتن قیمتی بیشتر از این قیمت برای محصول، ممکن است تا حد بسیار بالایی شانس فروش شما را کاهش دهد.

قیمت سوم نیز مربوط به «بیشترین قیمت تخفیف‌دار محصول» است؛ حداکثر قیمتی که برای فروش آن محصول می‌تواند مناسب‌ باشد. یعنی اگر قیمت شما از این قیمت پایین‌تر باشد، می‌توانید بگویید که روی این محصول، تخفیف گذاشته‌اید.

محصولاتی که در طرح فروش به همشهری به فروش می‌رسند، برای این‌که شامل ارسال رایگان درون‌شهری شود، باید طبق ستون سوم قیمت‌گذاری شده باشند. فرصت پیوستن به طرح فروش به همشهری را از دست ندهید و با تنظیم قیمت، محصولاتتان ارسال‌تان را رایگان کنید.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
22 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
22
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x