حضور باسلام در برنامه تلویزیونی ثریا


3,575

شب گذشته (چهارشنبه، ۲۹ خرداد ۹۸) میهمان برنامه ثریا در شبکه یک سیما بودیم. این برنامه درباره خیزش مردمی برای بهبود اقتصاد ایران بود و ما هم به نمایندگی از غرفه‌داران باسلام به آنجا رفتیم. ما در این برنامه تعریف کردیم که چطور کسب‌وکارهای باسلامی، هر کدام بدون وابستگی به دولت و نهادهای اقتصادی، روی پای خودشان ایستاده‌اند و کسب‌وکارهای خانگی و محلی‌شان را مدیریت می‌کنند. از افرادی همچون مرحوم بی‌بی‌قمر، صاحب غرفه خاتون، خانم دهقانی مطلق، طاهره خانم و دیگران نام بردیم. درباره این گفتیم که هر کدام از این غرفه‌داران، چطور منشأ رونق کسب‌وکار دیگران شده‌اند.

ما با افتخار در مقابل مخاطبان سیمای ملی از شما مشتریان و غرفه‌داران باسلام گفتیم و خوشحالیم که جوانی‌مان را با شما زندگی می‌کنیم و کارمان رونق دادن به کسب‌وکارهای محلی و خانگی است. امیدواریم به زودی زود، تأثیر فعالیت شما در باسلام روی آمارهای اقتصادی کلان کشور نمایان شود و نتیجه همت شما به تیتر ثابت خبرهای خوش رسانه‌های ایران تبدیل شود.

راستی، دیشب آن قدر برای مردم ایران جذاب بودید که ترافیک سنگینی روی سایت باسلام شکل گرفت و با اینکه تیم فنی ما لحظه به لحظه تلاش کردند اختلالی در باسلام ایجاد نشود، نهایتا برای لحظاتی ازدحام قابل توجهی به وجود آمد و خلاصه شرمنده عده‌ای از میهمان‌های جدیدمان شدیم. امیدواریم با پیشرفت سرویس‌های ابری وطنی، مشکلاتی از این دست در میهمانی‌های بعدی‌مان پیش نیاید.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x