با «قیمت خط‌ خورده» و «تخفیف واقعی» خداحافظی می‌کنیم


2,807

با «قیمت خط‌ خورده» و «تخفیف واقعی» خداحافظی می‌کنیم

هرکدام از طرح‌ها، پیشنهادات و ویژگی‌های مختلفی که در اپ و سایت باسلام ارائه می‌شود و در اختیار غرفه‌داران و مشتریان قرار می‌گیرد، دارای هدفی‌ست. وقتی یک ویژگی به باسلام اضافه می‌شود و غرفه‌داران و مشتریان شروع به استفاده از آن می‌کنند، کارشناسان باسلام به‌صورت منظم، اطلاعات و داده‌های آن را بررسی می‌کنند تا حتما این ویژگی در مسیر درست رسیدن به اهداف خودش پیش برود.

دو ویژگی «تخفیف واقعی» و «قیمت خط خورده» که در اختیار غرفه‌داران است نیز جزو همین ویژگی‌ها هستند. 

پس از بررسی‌های دقیق، مشاهده رفتار کاربران، در نظر گرفتن اصول قیمت‌گذاری رقابتی و مشاهده میزان تبدیل بازدید به مشتری، تصمیم خاموش کردن امکان «تخفیف واقعی» گرفته شده است. بر اساس بازخوردها، مشخص شده است که این ویژگی عملکرد مورد انتظار را ارائه نمی‌دهد و نیازمند بازنگری و بهبود عملکرد در آینده است.

در همین راستا، از تعدادی از غرفه‌داران نیز خواسته شد تا نظرات و پیشنهادات خود را درباره تخفیف‌های واقعی و شرایط مشارکت در کمپین‌ها ارائه دهند. این بازخوردها نشان داد که فروشندگان به دنبال شرایط منصفانه‌تری برای ارائه تخفیف‌ها هستند و مایلند باسلام در این زمینه انعطاف‌پذیرتر باشد. بر اساس این بازخوردها، به دنبال راه‌های بهبود هستیم تا اطمینان حاصل شود که هم فروشندگان و هم مشتریان از تجربه خرید و فروش در باسلام رضایت داشته باشند.

همچنین درباره «قیمت خط خورده» باید بگوییم که این ویژگی در مسیر خودش به درستی حرکت نمی‌کند و به نظر می‌رسد ارزش‌افزوده‌ای هم برای غرفه‌دار و مشتری به همراه ندارد. در قیمت خط خورده روال به این ترتیب بود که غرفه‌دار برای هرمحصول دو قیمت درج می‌کرد؛ یکی قیمت اولیه که عملا همان قیمت خط خورده بود و دومی قیمت نهایی فروش محصول.

 طبق بررسی‌های انجام شده، این ویژگی هم به منظور اصلاح و ارتقا خاموش خواهد شد و از این پس تنها یک قیمت برای هر محصول درج می‌شود.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
19 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
19
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x