فرصت نمایش محصولات غرفه‌ شما در ترب


7,042

فرصت نمایش محصولات غرفه‌ شما در ترب

همان‌طور که می‌دانید از مدت‌ها پیش و طبق توافقی که بین باسلام و ترب انجام شده است، محصولات غرفه‌داران باسلام نیز به صورت خودکار و سیستمی و به‌صورت رایگان در سایت ترب به نمایش در می‌آید.

فقط یه شرط کوچیک داره

یکی از مواردی که جزو قوانین سایت ترب است، عدم درج «استعلام قیمت» و «استعلام موجودی» در نام محصول است. 

در بخشی از این قوانین آمده است:

«فروشگاه‌ های اینترنتی موظف هستند قیمت و موجودی محصولات‌شان را در ترب بروز نگه دارند و در صورتی که مغایرتی برای ترب محرز شود، در نوبت اول به مدت ۱ هفته محصولات فروشگاه با برچسب قیمت/موجودی نامعتبر نمایش داده می‌شوند و در دفعات بعد این مدت افزایش پیدا خواهد کرد تا نهایتا بعد از سومین بار با فروشگاه قطع همکاری خواهد شد. لازم به تذکر است که قیمت کالاها می بایست منطبق با ویژگی های جانبی آنها از جمله رنگ، شرایط ارسال، وضعیت، اصالت و سایر موارد دخیل در قیمت باشد. از اینرو می بایست هر مشخصه‌ای که در قیمت تاثیرگذار است در عنوان و ویژگی‌های محصول به صورت شفاف، نمایش داده شود. برای مثال اگر ارسال با تاخیر انجام می شود، این مورد می بایست در همان نگاه اول به اطلاع مشتری رسانده شود. همچنین، داشتن بنری در سایت با مضمون “گرفتن استعلام قیمت یا موجودی قبل از خرید” به منزله به‌روز نبودن قیمت/موجودی محصولات به حساب می‌آید که در این حالت نیز تا زمان برداشتن بنر، نمایش محصولات فروشگاه با برچسب قیمت/موجودی نامعتبر خواهد بود.»

شما می‌توانید از این‌جا قوانین سایت ترب را ببینید.

بنابراین برای استفاده از این سرویس رایگان، لازم است اگر محصولی دارید که در عنوانش قیمت درج شده است یا از مشتری در عنوان محصول خواسته شده است که موجودی را استعلام بگیرد، نسبت به اصلاح عنوان محصول اقدام کنید.

درصورتی که در عنوان محصولی این موارد وجود داشته باشد، محصول به صورت خودکار از سایت ترب حذف می‌شود.

همچنین لازم است در تعریف محصولات جدید، این موارد در عنوان محصول ذکر نشود.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
44 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
44
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x