عیدانه باسلام با پست رایگان


3,126

بازار باسلام - basalam - وبلاگ باسلام - عیدانه باسلام

زمستان آخرین زورهایش را می‌زند و کم‌کم بوی بهار از راه می‌رسد. ما می‌خواهیم به پیشواز بهار برویم. برای همین از امروز (۱۰ بهمن) تا پایان ۹۷ همه سفارش‌های بالای ۱۰۰ هزار تومان که با شیوه ارسال «ارزان‌تر» ثبت شوند، ارسال رایگان (تا سقف ۳۰ هزار تومان) خواهند داشت.

با ورود به حال و هوای آخر سال، از امروز تا پایان ۹۷ می‌توانید سفارش‌های بالای صدهزار تومان را با پست رایگان تحویل بگیرید.

این تخفیف به صورت اتوماتیک محاسبه می‌شود و نیازی به استفاده از هیچ کد تخفیفی نیست. بنابراین، در کنار استفاده از این تخفیف می‌توانید از کدهای تخفیف دیگر نیز استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که خریدهایتان را به صورت خانوادگی انجام دهید تا جمع سبد به بالای صد هزار تومان برسد و دیگر هزینه‌ای برای ارسال سفارش‌تان پرداخت نکنید.

در باسلام غرفه دارید؟ الان فرصت خوبی برای فروش عیدانه است

اگر جزء غرفه‌داران باسلام هستید، الان وقت مناسبی است که به مشتری‌های قبلی‌تان که احیانا مشکلی با هزینه ارسال داشتند، یادآوری کنید که با پست رایگان از غرفه شما خرید کنند.

ضمنا با توجه به اینکه تخفیف عیدانه ارسال نیازی به کد تخفیف ندارد، الان فرصت مناسبی است که کد سلام‌رسانتان را نیز برای مشتری‌های جدیدتان ارسال کنید تا با استفاده از سلام‌رسان، هم روی قیمت محصولات تخفیف دریافت کنند، هم سفارش‌شان را با پست رایگان تحویل بگیرند. 

[button href=”https://basalam.com” align=”center” target=”_blank”]چرخی در محصولات باسلام | دریافت کد سلامرسان[/button]



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
39 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
39
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x