غرفه کامل، چه غرفه‌ای است؟


1,786

a-perfect-vendor

از کجا مطمئن باشیم که غرفه‌مان در سایت باسلام، یک  غرفه کامل است؟

هر چند مسئله به ظاهر روشن به نظر می‌­رسد، اما دانستن نکته­‌هایی که در ادامه گفته می­‌شود خالی از لطف نیست.

عکس مناسب

اولین چیزی که مخاطب یک غرفه مجازی با آن مواجه می ­شود عکس محصول است. مشتری های اینترنتی دسترسی به خود محصول ندارند. خیلی طبیعی است که انتظار عکسی با کیفیت و گویا را داشته باشند. این عکس باید مشخصات محصول (حجم و اندازه، رنگ، جنس و …) را نشان بدهد. یک عکس خوب و روشن از محصول می­‌تواند نقش مهمی در شناخت کافی و ایجاد انگیزه خرید داشته باشد.

یک غرفه کامل در باسلام، غرفه‌­ای است که محصولاتش عکس­‌های واضح و باکیفیت داشته باشد.

خلاصه معرفی از محصول­

عکس بار مهمی از معرفی محصول را به دوش می­‌کشد، ولی به یک متن چند خطی هم نیاز است. این متن وقتی کنار عکس محصول قرار بگیر،د ابهامات باقی مانده در ذهن مشتری را برطرف می‌کند.

یک غرفه کامل در باسلام، غرفه‌ای است که برای هر محصول متنی چند خطی معرفی داشته باشد.

کامل بودن ویژگی محصولات

اطلاعاتی آماری که در کنار محصول لیست می­‌شوند، محصول را شناسنامه‌دار می­کند. یک غرفه کامل حتماً ویژگی محصولاتش پر شده است. اطلاعاتی مثل وزن خالص و وزن با بسته‌بندی، رنگ، جنس، مواد اولیه و… که با توجه به هر بازارچه و راسته ممکن است متفاوت باشد.

یک غرفه کامل در باسلام  غرفه‌ای است که گزینه ویژگی محصولاتش کامل و دقیق باشد.         

داشتن چند کالای مناسب

هر چند همیشه کمیت و تعداد زیاد نشانه بهتر بودن نیست. اما به مشتری حق بدهید که یک غرفه‌ پرمحصول برایش جذاب‌تر از یک غرفه‌ تک‌محصولی یا دو-سه‌محصولی باشد. گشت و گذار بین تعداد زیادی محصول و حق انتخاب، منجر به رضایت‌مندی مشتری خواهد شد. علاوه بر این هر چه تعداد محصول یک غرفه بیشتر باشد، خود به خود میزان توقف بازدیدکننده در غرفه بیشتر می‌­شود و شانس فروش بالاتر می­‌رود .

یک غرفه کامل در باسلام غرفه‌ای است که به یک-دو محصول اکتفا نکرده باشد.

درباره یک زندگی

باسلام یک بازار اجتماعی است که تولیدکننده‌محور است، نه کالامحور. برای همین هویت انسانی غرفه­‌دار از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. در این بازار اجتماعی مشتری می­‌داند تولیدکننده­ کالایی که می­‌خرد کیست، محصول چه قصه‌ای دارد و از کدام شهر به دستش می‌رسد. در این بازار، سرگذشت کالا و تولیدکننده هم نقل می‌شود. هر تولیدکننده و هر کالا داستانی دارد و این داستان هر چه باشد وجه مشترکش اصالت و سلامت است.

یک غرفه کامل در باسلام غرفه‌­ای است که محتوای متنی غرفه و متنی درباره زندگی تولیدکننده داشته باشد.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x