نسخه جدید (۱.۱۶) اپ غرفه من منتشر شد


1,137

اپ غرفه من

این بار یک انتشار زودهنگام داریم. بخشی از این انتشار به خاطر یک ایراد مهم در بخش نمایش تاریخ‌ها بود که باید برطرف می‌شد. اما گفتیم حالا که نسخه جدید قرار است منتشر شود، یکی از امکانات جدید را هم در این نسخه منتشر کنیم. این امکان جدید، در واقع یک فرصت تبلیغاتی برای غرفه‌داران است که در ادامه توضیح می‌دهم.

ارسال مستقیم کوپن از اپ به «چند شنبه بازار»

اگر از سال ۹۶ همراه باسلام بوده باشید، حتما «چند شنبه بازار» را می‌شناسید. چند شنبه بازار یکی از طرح‌های پرهیجان سال گذشته بود که از پاییز ۹۶ آغاز شد و در آن، غرفه‌داران مختلف، طرح‌های تخفیفی خود را منتشر می‌کردند. انتشار طرح‌های مختلف در کنار هم، جذابیت و هیجان بالایی به این صفحه می‌داد و مشتری‌های اصلی باسلام، مدام به این صفحه سر می‌زدند تا از آخرین تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه باخبر شوند.

منتها سال گذشته به این صورت بود که غرفه‌دارها تخفیف پیشنهادی‌شان را به باسلام ارائه می‌کردند و پس از اینکه تخفیف توسط باسلام تأیید می‌شد، در صفحه چند شنبه بازار به نمایش در می‌آمد. از این به بعد، این واسطه حذف می‌شود. در اپ غرفه من، بخش مدیریت کوپن‌ها یک گزینه اضافه شده با عنوان «ارسال به چند شنبه بازار». اگر این گزینه را روشن کنید، به صورت اتوماتیک کوپن تخفیفی شما در چند شنبه بازار باسلام نمایش داده خواهد شد و همه می‌توانند از آن کد برای خرید از غرفه شما استفاده کنند.

اگر تا به حال از بخش «مدیریت کوپن‌ها» استفاده نکرده‌اید، با استفاده از این راهنما می‌توانید به صورت تصویری، ساخت کوپن و ارسال آن به چند شنبه بازار را یاد بگیرید.

راهنمای ساخت کوپن تخفیفی و شرکت در چند شنبه بازار

دانلود و نصب نسخه جدید اپ غرفه من (۱.۱۶)



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahgroup
mahgroup
5 سال قبل

خوبه ولی فرصت تبلیغاتی نیست. اخه همونطوری هم میشد قیمت اصلی رو زد و هم قیمت تخفیفی. اما هیچ تاثیری در تبلیغ و مشتری نداشت.
ولی به هر حال این کار هم خوبه.

basalam.ir/ampr

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x