به نرمی گلبرگ‌های بابونه


2,528

as-soft-as-chamomile-petals

یکی از دغدغه‌های روزانه‌ من با آغاز فصل سرما، انتخاب کرم مرطوب‌کننده‌ مناسب است. و مشکل شخصی من با انتخاب کرم‌های مرطوب‌کننده داخلی و خارجی موجود در بازار، چرب شدن زیاد پوست است. مدتی هم برای فرار از این موضوع به کرم‌های آب‌رسان روی آوردم، اما پوست خشک من نیاز به کمی چربی دارد برای ترمیم و شادابی و کرم‌های آب‌رسان نیاز کاملش را فراهم نمی‌کنند.

تجربه من از خرید کرم بابونه دلبان

چند ماه پیش با ناباوری و استرس تمام کرم «بابونه دلبان» را خریدم. یک تیوپ متوسط کرم مرطوب‌کننده به دستم رسید که رویش نوشته شده بود «حاوی عصاره گیاه بابونه با اثرات مرطوب‌گنندگی و روشن‌کنندگی پوست دست و صورت». روشن‌کنندگی‌اش را نمی‌دانم، شاید در طول زمان و با استمرار استفاده روزانه ایجاد شود. اما درباره مرطوب‌کنندگی می‌توانم بگویم از بهترین انتخاب‌هاست.

رطوبتش مدت زمان نسبتاً طولانی‌ای باقی می‌ماند و نیاز به تمدید مجدد به شیوه‌ مرسوم ندارد (البته این یک انتخاب شخصی است و نمی‌شود درباره‌اش نظریه کلی صادر کرد).

به نرمی گلبرگ‌های بابونه

با استفاده مقدار کمی از کرم بابونه دلبان، کل پوست دست یا صورت مرطوب و کمی هم چرب می‌شود. البته نکته اساسی و بسیار مهمی که نظر من را به خودش جلب کرد، جذب سریع چربی‌اش توسط پوست بود. اندازه تیوپ هم به نظر من مناسب همیشه همراه بودن آمد.

به نرمی گلبرگ‌های بابونه

در کاتالوگ و روی جعبه‌ کرم توضیحات مختصر و مفیدی ارائه شده است: «کرم بابونه دلبان روشن‌کننده پوست صورت بوده و آن را مرطوب نگه می‌دارد. استفاده روزانه از این کرم موجب شفافیت و نرمی پوست شما می‌گردد. عصاره بابونه یکی از قدیمی‌ترین عصاره‌های گیاهی است که از زمان‌های دور اثرات روشن‌کنندگی آن بر پوست شناخته شده و کرم گیاهی دلبان سرشار از عصاره این گیاه می‌باشد».

به نرمی گلبرگ‌های بابونه

این کرم تیوپ متوسطی دارد، کم باید استفاده شود تا رطوبت مناسبی به پوست دهد، چربی‌اش سریع جذب می‌شود و ماندگاری مناسبی دارد. عطر کم ولی دلپذیری هم دارد.
پس ارزشش را دارد چون هم با کیفیت است و هم ایرانی.

به نرمی گلبرگ‌های بابونه



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x