به من می‌گن اوشین!


327

الهام علی‌آبادی اهل مبارکه اصفهان است. لازم نبود به ما بگوید چقدر فعال و کوشاست. از کارگاه تولیدی که به تنهایی و یک‌تنه راه انداخته بود معلوم بود که چقدر نسبت به کارش شوق و ذوق دارد. برای ما تعریف کرد که رشته تحصیلی‌اش کشاورزی بوده و بعد کارشناسی ارشدش را با نمره ۱۹ در سال ۸۸ دفاع کرده. همان سال هم در مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان مشغول به کار شده.

خانم علی‌آبادی سال ۹۴ یک دستگاه خشک‌کن خرید و با آزمون و خطا شروع کرد. خودش می‌گوید شکر خدا تا اینجا توانسته‌ام توی سختی این زمانه دوام بیاورم.

حالا او یک پسر چهارساله دارد و کلی ایده و آرزوی بزرگ که می‌خواهد آنها را عملی کند.

اولین محصولی که خانم علی‌آبادی تولید کرد ده کیلو پودر گوجه بود. آن هم با کلی استرس که چطوری آنها را بفروشد. بعد در یک نمایشگاه چهار روزه شرکت می‌کند. توی یک چشم بر هم زدن همه محصولاتش فروش می‌رود و سه روز باقی‌مانده او می‌ماند و غرفه خالی از محصولش 😊

این اتفاق باعث می‌شود دلش بیشتر از همیشه قرص شود و به قول خودش: به محصولم ایمان آوردم.

یکی از چیزهایی که خانم علی‌آبادی در کارگاهش تولید می‌کند رنگ‌دهنده‌های طبیعی با گیاهان است. پودر لبویی که درست کرد مثل توپ همه جا صدا کرد. بعدش هم پودر پابریکای قرمز با رنگ‌دهی فوق‌العاده و طعمی فراموش نشدنی.

سال ۹۷ خدا یک پسر به او داد. هم مادری می‌کند و هم کارها را پیش می‌برد. بچه را به پشتش می‌بست و تر و فرز این ور و آن ور می‌رفت. جوری که دوستان و آشناها به شوخی بهش می‌گویند: مثل اوشین شدی!



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x