دو جشنواره، 3 جایزه؛ باسلام برگزیده‌ی تبلیغات تلویزیون


1,054

2 بهمن 1402 روز پر جشنواره‌ای بود؛ یک طرف در سالن خواجه نصیر مرکز همایش‌های سازمان صداوسیما اولین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی رادیویی و تلویزیونی درحال برگزاری بود و در تالار رودکی هم نخستین همایش ملی قند پارسی. اسم باسلام در هر دو تالار به‌عنوان برگزیده جشنواره معرفی شد.

جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی رادیویی و تلویزیونی سازمان صداوسیما، اولین جشنواره‌ای است که با حضور کانون‌های تبلیغاتی، صاحبان نشان‌های تجاری و مدیران ارشد رسانه ملی برگزار در تاریخ رسانه ملی برگزار می‌شود.
باسلام در این جشنواره دو جایزه دریافت کرد؛ یکی مقام برگزیده در آگهی فرهنگی_اجتماعی تلویزیون و دیگری «بهترین متن و نویسندگی» برای آگهی روز پدر.

همایش قند پارسی هم اولین‌بار است که توسط دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف حمایت از زبان و ادبیات فارسی و ارتقای نقش و کارکرد آن در عرصه تبلیغات برگزار شد.

 مریم شفیعی مدیرمسئول کانون آگهی و تبلیغاتی ایران نوین برای طرح‌های تبلیغاتی سکوی «باسلام»، برگزیده‌ی این جشنواره بود.

باسلام از اسفند 1400 تبلیغات خود را شروع و تا اواخر امسال در تلویزیون حضور داشت. پیش از این هم تعدادی از آگهی‌های باسلام در لیست بهترین آگهی‌های تلویزیونی سایت مدیا آرشیو قرار گرفته بود.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
3 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی اکبر سبکتکین گاری هنر
علی اکبر سبکتکین گاری هنر
2 ماه قبل

باسلام: باسلامی ها خسته نباشید خدا قوت کارتون عالیه بخصوص پشتیبانی باسلام با توجه به اینکه غرفه دار هستم بیشتر مشتری بودم و زحمت این مدت به عهده پشتیبانی بوده که همینجا هم تشکر کرده و هم عذر خواهی تمام مشکلات را به عهده پشتبانی عالی و بینظیر باسلام گذاشتم از طرف مشتریها تشکر و از طرف غرفه دارها قدر دانی میکتم. متشکرم

رحیم عین الهی
رحیم عین الهی
2 ماه قبل

ممنون از باسلام، برای تک تک پرسنل این مجموعه آرزوی سلامتی دارم.

نیما نوری
نیما نوری
2 ماه قبل

دم باسلام گرم،سه ساله میشناسمش، یه جورایی از ریزو درشت مسیری که اومده میدونم، حتی گاها باور کنید پیش بینیشم کردم، عالی،ازش ممنونم

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x