4 برچسب روستا آباد


61

۴ ستاره روستا آباد

هر کالایی که روانه بازار می‌شود جامعه هدف خود را از یک یا چند جنبه باید اقناع سازد تا بتواند در سبد خرید مخاطبان خود جای گیرد. در روستا آباد به صورت ویژه و جدی تلاش می‌شود تا با لحاظ چهار عنصر اصلی محصولات یعنی اصالت، کیفیت، قیمت و ظرفیت تامین هم خیال عرضه‌کنندگان را راحت کند و مهمتر مصرف‌کنندگان را با این ارزش‌های افزوده برای خرید راضی کند.

۱. اصالت

در روستاآباد، محصولاتی طبیعی و اصیل، از دل روستاها و عشایر عزیز ایران زمین، به صورت مستقیم عرضه می‌شود. در واقع با هر خرید می‌توانیم مطمئن باشیم که لبخندی را تقدیم یک روستا یا روستایی کرده ایم.

۲. کیفیت

مجموعه ای از فروشگاه‌های باسابقه و کارشناسان خبره، روستا آباد را همراهی می کنند که محصولات را به لحاظ فنی ارزیابی کرده و کیفیت محصولات را تایید می نمایند.

۳. قیمت

در روستا آباد لزوما محصولات با حداقل قیمت بازار عرضه نمی‌شود ولی می‌توان ادعا کرد که در تناسب با کیفیت محصولات بهترین قیمت را در روستا آباد می‌توان یافت.

۴. ظرفیت تامین

در روستا آباد عمدتا تامین کنندگانی شرکت دارند که ظرفیت تامین عمده محصولات را دارند. بنابراین در خرید می‌توان اطمینان خاطر داشت که محصول با کیفیت توافقی در حجم مورد نظر قابل تامین است.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x