لباس عید دخترانه چی بخریم؟+ لیست تمام لباس های مورد نیاز


407

انواع لباس عید دخترانه ۱۴۰۳

عید است و لباس نوهایش! اصلا بدون لباس نو عید نوروز انگار یک چیزی کم دارد. مخصوصا برای دخترها که لباس‌هایشان تنوع و تعداد بیشتری هم دارد. در این مطلب می‌خواهیم انواع لباس‌های دخترانه مناسب برای عید را معرفی کنیم. از بلوز شلوار و سارافون و تیشرت تا کت دامن و کیف و کفش. این لباس‌ها در بازار باسلام هم توسط غرفه‌های زیادی عرضه می‌شوند و می‌توانید به راحتی آن را سفارش دهید.

بلوز، پیراهن، سارافون دخترانه

این دست لباس‌ها را هم در خانه و هم در مهمانی و فضای بیرون می‌شود پوشید. البته مکان پوشیدن آن‌ها بستگی به طرح و مدل آن‌ها هم دارد. انواع بلوز و پیراهن و سارافون دخترانه را می‌توانید از باسلام سفارش دهید.

بلوز، پیراهن، سارافون دخترانه

بلوز حریر دخترانه

بلوز حریر بیشتر به درد مجالس و مهمانی‌ها می‌خورد. البته مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی از بلوز حریر هست که هر کدام برای مهمانی‌های با تم مختلف کاربرد دارند. بلوز حریر دخترانه را از بازار باسلام سفارش دهید.

بلوز حریر دخترانه

شومیز دخترانه

شومیز هم از لباس‌هایی است که هم در خانه و هم در مهمانی و دورهمی می‌توان پوشید. این هم بستگی به مدل و طرح شومیز دارد که کجا پوشیده شود. انواع شومیز دخترانه را می‌توانید از بازار باسلام سفارش بدهید.

شومیز دخترانه

بلوز مجلسی دخترانه

بلوز هم مانند شومیز است هم در طراحی و هم در مدل. البته مدل‌های مجلسی بلوز را همانطور که از اسمش پیداست باید در مهمانی‌ پوشید.  انواع بلوز مجلسی دخترانه را می‌توانید از بازار باسلام تهیه کنید.

بلوز مجلسی دخترانه

بلوز و دامن دخترانه

بلوز و دامن هم از آن لباس‌هایی است که در مهمانی‌های رسمی بیشتر پوشیده می‌شود. پس برای دورهمی مخصوصا در فضای باز بلوز و دامن نپوشید.

بلوز و دامن دخترانه

پیراهن بچه گانه دخترانه

بالاخره نی‌نی‌ها را هم باید برای دید و بازدید عید با خودتان ببرید دیگر! می‌توانید برایشان از پیراهن‌های بچه گانه دخترانه در باسلام تهیه کنید.

پیراهن بچه گانه دخترانه

پیراهن بلند دخترانه

پیراهن‌های بلند را هم می‌شود در مهمانی پوشید و هم در فضای بیرون. طرح‌های زیادی هم دارند و مناسب پوشیدن در هر جمعی هستند. این پیراهن‌ها را می‌توانید از بازار باسلام سفارش بدهید.

پیراهن بلند دخترانه

پیراهن حریر دخترانه

پیراهن‌های حریر همانطور که از اسمشان پیداست نازک هستند و اغلب دامن‌های کوتاه هم دارند. این لباس‌ها مناسب مهمانی و عروسی هستند و در بیرون کاربرد چندانی ندارند. پیراهن‌های حریر را  می‌توانید از بازار باسلام سفارش دهید.

پیراهن حریر دخترانه

پیراهن نخی دخترانه

پیراهن نخی هم مانند پیراهن حریر نازک و خنک است و بیشتر مناسب فضای داخل است تا فضای بیرون. انواع پیرهن‌های نخی دخترانه در بازار باسلام موجود هستند که می‌توانید آن‌ها را سفارش بدهید.

پیراهن نخی دخترانه

سارافون دخترانه

سارافون نوعی پیراهن دامن‌دار است که بین دخترخانم‌ها خیلی طرفدار دارد. سارافون را می‌شود در مهمانی و دورهمی و گردش پوشید. مدل‌ها و طرح‌های آن هم حسابی تنوع دارد. در باسلام می‌توانید انواع سارافون دخترانه را سفارش بدهید.

سارافون دخترانه

تاپ، تیشرت و شلوارک دخترانه

تاپ و تیشرت و شلوارک طبیعتا مناسب مهمانی‌های خانوادگی نیست. اما در دورهمی‌های دوستانه یا پیک نیک های خصوصی مناسب‌ترین لباس است. می‌توانید از بازار باسلام انواع تاپ و تیشرت و شلوارک دخترانه را سفارش بدهید.

تاپ، تیشرت و شلوارک دخترانه

تاپ شلوارک نخی دخترانه

یک لباس مناسب برای خانه یا فضای باز و تفریحات خصوصی. تاپ شلوارک نخی بیشتر یک لباس تابستانی است. این لباس را می‌‎توانید از فروشندگان باسلام بخرید.

تاپ شلوارک نخی دخترانه

تاپ مجلسی دخترانه

این لباس مناسب دورهمی‌های دوستانه یا مهمانی‌های خصوصی است. اسمش مجلسی است اما در خانه هم می‌شود آن را پوشید. تاپ مجلسی دخترانه را می‌توانید از بازار باسلام بخرید.

تاپ مجلسی دخترانه

تیشرت لانگ دخترانه

تیشرت لانگ همانطور که از اسمش برمی‌آید بلند و مخصوص استایل‌های اسپرت و لش است. این مدل تیشرت را هم در خانه و هم در مهمانی‌های غیر رسمی می‌شود پوشید. تیشرت لانگ دخترانه را از باسلام بخرید.

تیشرت لانگ دخترانه

تیشرت دخترانه فانتزی

این لباس هم مناسب دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های خودمانی است. از باسلام هم می‌توانید آن را سفارش دهید.

تیشرت دخترانه فانتزی

شلوارک لی دخترانه

شلوارک لی را هم در مهمانی و دورهمی یا در تفریحات خصوصی فضای باز می‌شود پوشید. می‌توانید از باسلام شلوارک لی دخترانه را سفارش بدهید.

شلوارک لی دخترانه

شورتک دخترانه

در باسلام می‌توانید انواع شورتک‌های دخترانه با رنگ و مدل‌های متنوع را تهیه کنید.

شورتک دخترانه

لباس ست دخترانه

ست‌های دخترانه هم بین دخترخانم‌ها حسابی طرفدار دارند. انواع و اقسام ست‌های دخترانه در بازار باسلام در غرفه‌های شهرهای مختلف عرضه می‌شوند که می‌توانید از آن‌جا سفارش بدهید.

لباس ست دخترانه

تاپ دامن دخترانه

تاپ و دامن به درد پوشیدن در مجالس دوستانه و خودمانی یا تفریحات خصوصی می‌خورد. در باسلام انواع مدل تاپ و دامن دخترانه عرضه می‌شود که می‌توانید سفارش دهید.

تاپ دامن دخترانه

جلیقه شلوار دخترانه

جلیقه و شلوار را در مهمانی‌های رسمی و یا در محیط بیرون می‌شود پوشید. این لباس را می‌توانید از باسلام سفارش دهید.

جلیقه شلوار دخترانه

سه تیکه دخترانه

ست های سه تیکه از یک شلوار و یک تیشرت یا بلوز و یک جلیقه یا ژیله تشکیل می‌شوند. البته ممکن است از دامن یا چیزهای دیگر هم تشکیل شوند. سه تیکه های دخترانه را می‌توانید از بازار باسلام بخرید.

سه تیکه دخترانه

شومیز و دامن دخترانه

شومیز و دامن را در هر مهمانی چه رسمی و چه دوستانه می‌شود پوشید. این ست را می‌توانید از بازار باسلام بخرید.

شومیز و دامن دخترانه

شلوار و سرهمی دخترانه

سرهمی هم نوعی لباس است که با این که کژوال و غیر رسمی است اما در بیشتر مهمانی‌های دوستانه و فامیلی می‌شود آن را پوشید. انواع شلوار و سرهمی را از باسلام سفارش دهید.

شلوار و سرهمی دخترانه

بیلرسوت دخترانه

بیلرسوت نوعی لباس است که از پیوند زدن تاپ و شلوارهای مام استایل و راسته به وجود می‌آید. بیلرسوت‌های دخترانه لباس‌های محبوبی هستند. این لباس را می‌توانید از باسلام سفارش بدهید.

بیلرسوت دخترانه

سرهمی لی دخترانه

سرهمی لی دخترانه را می‌توانید از غرفه‌های بازار باسلام سفارش دهید.

سرهمی لی دخترانه

شال و روسری دخترانه

شال و روسری از آن دسته لباس‌هایی است که هیچوقت از مد نمی‌افتند و همیشه مشتری‌های خودشان را دارند. در باسلام هم غرفه‌های زیادی هستند که شال و روسری عرضه می‌کنند و می‌توانید از آن‌ها سفارش دهید.

شال و روسری دخترانه

روسری فانتزی

روسری فانتزی را می‌شود با استایل‌های اسپرت و کژوال ست کرد. طرح ومدل آن هم بستگی به سلیقه خودتان دارد. روسری فانتزی را از باسلام سفارش دهید.

روسری فانتزی

روسری دخترانه

انواع روسری‌های دخترانه در مدل‌ها و جنس‌های مختلف در بازار باسلام قابل تهیه هستند.

روسری دخترانه

شال دخترانه

انواع شال‌های دخترانه در مدل‌ها و جنس‌های مختلف در بازار باسلام قابل تهیه هستند.

شال دخترانه

دامن دخترانه

دامن از آن دسته لباس‌هایی است که به همه دخترها با همه سلیقه‌ها می‌آید. دامن را می‌شود با لباس‌های مختلفی ست کرد. از استایل رسمی تا استایل غیر رسمی. برای سفارش انواع دامن دخترانه از باسلام روی این لینک کلیک کنید.

دامن دخترانه

دامن کوتاه دخترانه

دامن کوتاه را با لباس‌هایی مثل شومیز یا بلوز و حتی تاپ و تیشرت می‌شود ست کرد. در جشن تولد و مهمانی دوستانه و این جور جاها هم مناسب پوشیدن است. دامن کوتاه دخترانه را از باسلام سفارش دهید.

دامن کوتاه دخترانه

دامن کوتاه دخترانه

دامن مجلسی اسمش رویش است. باید آن را در مجالس رسمی مثل مهمانی‌های فامیل یا عروسی پوشید. البته در مجالس غیر رسمی هم می‌شود آن را با کمی تغییر در استایل پوشید. در باسلام می‌توانید انواع دامن مجلسی دخترانه را سفارش بدهید.

دامن کوتاه دخترانه

کفش دخترانه

مگر می‌شود ست لباس دخترانه بدون کفش باشد؟ کفش‌‌های دخترانه تنوع بالایی دارند و از هر جنس و با هر مدلی در بازار پیدا می‌شوند. مخصوصا در بازار باسلام که می‌توانید همین الان آن‌ را سفارش بدهید.

کفش دخترانه

کتونی دخترانه

کتونی دخترانه همیشه طرفدار داشته و با انواع استایل‌های دخترانه ست هم می‌شود. کتونی‌های دخترانه با مدل‌ها و رنگ‌های مختلف را می‌توانید در بازار باسلام پیدا کنید.

کتونی دخترانه

کفش مجلسی دخترانه

هر استایل مجلسی به یک کفش مناسب با خود نیاز دارد. می‌توانید در باسلام انواع و اقسام مدل‌های کفش مجلسی را سفارش بدهید.

کفش مجلسی دخترانه

کیف دخترانه

برای کامل کردن ست لباس‌های عید می‌توانید یک کیف هم به استایل‌تان اضافه کنید. انواع و اقسام کیف دخترانه با مدل‌ها و رنگ و طرح های متنوع را در بازار باسلام می‌توانید بیابید.

کیف دخترانه

کیف پول دخترانه

کیف پول دخترانه بر خلاف کیف پول آقایان که بیشتر از جنس چرم است، در جنس تنوع دارد مثلا پارچه‌ای یا نمدی. کیف‌ پول‌های دخترانه را می‌توانید در بازار باسلام ببینید و سفارش بدهید.

کیف پول دخترانه

کیف دخترانه پولکی

کیف دخترانه پولکی نوعی کیف است که با استایل‌های رسمی و نیمه رسمی ست می‌شود. برای سفارش این کیف از باسلام روی این لینک کلیک کنید.

کیف دخترانه پولکی

کیف دخترانه فانتزی

ین کیف‌ها بیشتر مناسب استایل‌های اسپرت و کژوال هستند. برای سفارش این کیف از باسلام روی این لینک کلیک کنید.

کیف دخترانه فانتزی

کیف دستی دخترانه

کیف دستی از کیف سرشانه کوچکتر است و سبک‌تر. می‌توانید کیف دستی را با انواع استایل‌ها ست کنید. برای سفارش این کیف از باسلام روی این لینک کلیک کنید.

کیف دستی دخترانه

کیف دوشی دخترانه

کیف دوشی هم قابلیت ست شدن با انواع استایل‌ها را دارد به شرطی که  مدل متناسب با آن استایل انتخاب شود. برای سفارش این کیف از باسلام روی این لینک کلیک کنید.

کیف دوشی دخترانه

کیف کمری دخترانه

کیف کمری بیشتر مناسب استایل‌های نیمه رسمی و یا اسپرت و لش است. برای سفارش کیف کمری دخترانه از بازار باسلام روی این لینک کلیک کنید.

کیف کمری دخترانه

کیف کوچک دخترانه

برای سفارش این کیف که مناسب دختر کوچولویی‌هاست که تازه می‌خواهند ادای خانم‌های بزرگ را دربیاورند، می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

کیف کوچک دخترانه

کیف مجلسی دخترانه

کیف مجلسی هم که از قدیم جزو استایل دخترخانم‌ها بوده و در سایز و مدل و جنس هم تنوع بالایی دارد. این کیف‌ها را می‌توانید در غرفه‌های باسلام ببینید و سفارش بدهید.

کیف مجلسی دخترانه

سوالات متداول درباره‌ی لباس عید دخترانه

برای دورهمی‌های عید، چه لباس دخترانه‌ای مناسب است؟

بلوز و دامن ست، پیراهن بلند، بلوز حریر، سارافون، تی‌شرت‌های لانگ، بیلرسوت و شلوارهای سرهمی، همگی گزینه های خوبی برای استایل لباس عید شما هستند.

چه اکسسوری‌ای برای استایل لباس عید دخترانه الزامی است؟

کیف‌های دوشی یا دستی و کفش مناسب، جز اکسسوری‌های الزامی برای لباس عید دخترانه است.

بیلرسوت چیست؟

بیلرسوت نوعی لباس است که از پیوند زدن تاپ و شلوارهای مام استایل و راسته به وجود می‌آید. بیلرسوت‌های دخترانه لباس‌های محبوبی هستند که می‌توانید برای استایل عید دخترانه از آنها استفاده کنید.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x