راهنمای خرید لباس عید زنانه + بهترین و جدیدترین مدل ها


496

راهنمای خرید لباس عید زنانه + بهترین و جدیدترین مدل ها

احتمالا وقتی فرهاد زمستان را با بوی عیدی و بوی توپ  و کاغذ رنگی سر می کرد حواسش به بوی تازگی لباس نوی شب عید نبود، خرید لباس نوی شب عید شاید برای همه ما یکی از خاطرات کودکی باشد توی ذهنمان که بی هیچ غباری ثبت شده، خاطرات همه لحظه شماری ها تا لحظه سال تحویل و پوشیدن لباس های نوی شب عید. خاطرات همان وقت هایی که چندین و چند بار به لباس هایمان سر می زدیم و هر بار بیشتر عاشقشان می‌شدیم. شاید فرهاد اگر یادش بود، زمستان که هیچ تمام سال را به شوق  همان لحظه سر می‌کرد.

شوق خرید لباس نوی شب عید شاید جایی در کودکی برای همیشه ثبت شده باشد اما هنوز هم خریدهای شب عید ده هیچ از هر خرید دیگری بازی را برده‌اند. مخصوصا با تنوع بی نظیر لباس ها. کیف ها، کفش‌ها و اکسسوری‌هایی که هیچ سلیقه ای نیست که دست رد به سینه شان زده شود.  اگر شما هم بین این همه تنوع بی نظیر به دنبال پیدا کردن استایل خاص خودتان هستید ما اینجاییم که شما را یاری کنیم تا بتوانید یک استایل شیک، جذاب و در عین حال خانمانه داشته باشید و در روزهای اول سال جدید همه چشم ها را به خود خیره کنید.

جدیدترین لباس عید زنانه 1403

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 1402 و شروع سال1403 بار دیگر اکثر افراد و به ویژه خانم ها به دنبال خرید لباس نوی شب عید افتاده اند. مدل های مانتو رنگ سال ۲۰۲۴ در مدل های کوتاه و بلند و مجلسی و اسپرت و سنتی و لاکچری جلو باز و جلو بسته با پارچه ها و رنگ های متنوع در بازار موجود است و به ویژه امسال انواع وست و لباس های چند لایه و کت های کوتاه در طرح های مختلف و به ویژه سوزن دوزی با رنگ های بهاری و خاص به یکی از ترندهای عرصه پوشاک تبدیل شده است. از طرفی با توجه به حرکت صنعت مد و پوشاک به سمت راحت تر شدن لباس ها به طور کلی و مانتو و شلوار‌ها حالت آزادتر پیداکرده آند، برای مثال شلوار کارگو، بگ و مام استایل از خوبه شلوارهایی است که امسال بهار هم میتواند انتخاب  مناسبی باشد. علاوه بر انتخاب لباس ها و سایر اکسسوری ها در فصل بهار تمرکز روی رنگ های روشن است که با گرم‌تر شدم روزها استایل راحت تری را برای فرد بسازند. امسال هم رنگ هایی مثل نارنجی روشن ، خاکی روشن ، آبی یخی، هلویی، قرمز تیره و یاسی کبود جز رنگهای ترند به حساب می آیند.  اگر قصد خرید لباس نوی شب عید را دارید این مطلب برای شماست .

بهترین مدل های مانتو

شاید بتوان گفت انتخاب یک مانتو زیبا با طراحی خاص و منحصربفرد یعنی طی کردن ۵۰ درصد مسیر خوش استایلی. کسانی که دستی بر آتش مد و پوشاک دارند می دانند که مانتو یکی از عناصر اساسی و اصلی در استایل هر خانمی است و انتخاب یک مانتوی خاص و جذاب میتواند درخشش و جلوه خاصی به پوشش هر خانمی بدهد. طراحی بی نظیر مانتوها از نظر مدل، سبک، طراحی دوخت، جنس پارچه و …. باعث شده است که به تعداد سلایق مختلف مانتو وجود داشته باشد و برای خوش استایل بودن کافی است یک مانتو زیبا و جذاب  را با سایز عناصر پوشش هماهنگ انتخاب کنید.

مانتو لنین زنانه

پارچه لینن، از الیاف گیاه کتان و فلکس تولید می شود و  به پارچه ای بی نظیر به نام لینن تبدیل می گردد که نزدیک به 30 هزار سال قدمت دارد و از محبوب ترین و پایدار ترین پارچه ها به حساب می آید‌ که به ویژه در بهار و تابستان یک انتخاب بسیار مناسسب است. مانتو لنین معمولا با شلوارهای همجنس خود یعنی لنین یا شلوارهای جین مام استایل، کیف دوشی، شال نخی پفکی و کفش اسپرت ترکیب جذابی می‌شوند برای انتخاب رنگ شلوار به رنگ یا طرح های مانتو دقت کنید.

مانتو ژاکارد

امکان ندارد که دنبال خرید مانتوی مجلسی باشید و مانتوی ژاکارد را به شما پیشنهاد ندهد،مانتو ژاکارد در انواع ارگانزا، یاخما، پفکی و… از مدلهای مانتو ژاگارد مجلسی به شمار می رود که یک انتخاب مناسب برای روزهای بهار است. استایل این مانتو به رنگ و طرح آن بستگی دارد. اما بهتر است آن را با شلوارهای اسکینی یا راسته مشکی به همراه روسری و کیف و کفش همرنگ استایل کنید تا طرح و نقش مانتو بیشتر به چشم بیاید.

مانتو مجلسی

مانتوهای مجلسی در انواع جنس‌ها و مدلهای دوخت متنوع طراحی می شوند، ای مدلهای ساده با پارچه‌های مجلسی مانند ژاکارد سوزندوزی گرفته تا مانتوهای کار درست و جواهردوزی که شکوه و جلال ویژه ای که به فرد می دهند. برای نمونه مانتوهای مخمل سوزندوزی یکی از انواع مانتوهای مجلسی است که امسال بسیار ترند شده است.از آنجایی که مانتوهای مخمل سوزن دوزی مجلسی هستند برای اینکه یک استایل زیبا و شیک داشته باشید بهتر است از آیتم هایی مانند کیف مجلسی و کفش های مجلسی در استایل خود استفاده کنید. معمولا شال های ساده نیز برای این مدل تیپ ها بهتر هستند؛ زیرا باعث می شوند که زیبایی تیپ شما به خوبی به چشم بیاید.

مانتو شلوار مجلسی

با انتخاب یک مانتو و شلوار مجلسی خیال خودتون را برای ست کردن شلوار مناسب برای مانتو عید خودتان راحت میکنید. با انتخاب یک مانتو و شلوار مجلسی در جنس های مختلف فقط باید یک روسری و کیف و کفش مناسب آن را پیدا کنید که مثل همه استایل های مجلسی بهتر است برای هماهنگی بیشتر از کیف و کفش مجلسی استفاده کنید و در انتخاب رنگ هم دقت کنید که با رنگ مانتو و شلوار هماهنگ باشد، در مورد روسری هم در صورتی که مانتو شلوارتان ساده است میتوانید روی روسری های طرحدار هم فکر کنید.

عبا مجلسی

اگر از علاقمندان به مانتوهای اورسایز و بلند هستید و حجاب در انتخاب هر لباسی اولویت شماست، خرید مامتوعبایی می‌تواند خواسته شما را برآورده کند. فرم گشاد مانتو عبایی به شکلی است که تمام بدن شما را به خوبی می‌پوشاند.  مانتو عبایی در انواع مدل‌های مختلف در بازار عرضه می شود که می‌تواند از استایل روزمره خیابانی تا استایل رسمی و مهمانی برای شما مناسب باشد. برای استایل با مانتوهای عبایی چه از نوع مجلسی و چه حتی روزمره به سراغ کفش های اسپرت نروید ، از آنجایی که این سبک مانتوها به شما استایل رسمی می روند پوشیدن یک کفش اسپرت در استایل شما ناهماهنگی ایجاد میکند، از بین عبا و روسری، روسری آن هم از نوع بلند انتخاب مناسب‌تری است، با انتخاب یک کیف دستی کوچک هم استایل شما تکمیل خواهد شد.

مانتو یاخما

یاخما متولد صنعت نساجی ترکیه است، پارچه ای که اخیرا در بازار مدل و پوشاک مطرح شده است و یکی از پارچه های پرکاربرد در دوخت مانتوهای مجلسی است. مدل مانتو یاخما مجلسی یکی از لباس‌های پرطرفدار در فضای مد است که دارای ویژگی‌هایی نظیر نرمی، خنکی و مقاومت در برابر چروک شدن است. اگر شما هم از علاقمندان این مدل مانتوها هستید آن را با روسری یا شالهای  ساده حریر، شلوار راسته پارچه ای  و کفش پاشنه بلند و کیف دوشی کوچک ست کنید.

شنل و دامن

قدیم‌تر ها بیشتر در زمستان کاربرد داشت اما امروز با دوخت آن در انواع پارچه های بهاره میتواند یک انتخاب مناسب رسمی برای بهار هم باشد. شنل، یکی از لباس‌ هایی است که جز دسته استایل ‌های رسمی به حساب می ‌آید وبا یادآوری ابرقهرمانان حس قدرت به مخاطب می‌ دهد. اگر میخواهید یک لباس رسمی خاص بپوشید بعد از  انتخاب شنل دامن آن را با یک جوراب شلواری ، کفش پاشنه بلند یا کالج ، کیف دوشی با بند بلند و یک شال ساده آن را تکمیل کنید.

مانتو میکرو

پارچه های میکرو بیشتر از پلی استر تشکیل شده اند، الیاف این پارچه ها معمولا ظریف و نازک هستند و جذابیت بسیار زیادی نیز دارد. در واقع به همین دلیل است که این نوع پارچه همواره در صنعت مد مورد توجه قرار می گیرد و در انواع لباس های پاییزه، زمستانی و بهاره میتوان از این پارچه در دوخت مانتو، شلوار ،‌سویشرت، هودی و … استفاده کرد. مانتوهای میکرو می‌توانند در مدلها و قدهای مختلف دوخته شوند از نوجوان تا سنین بالا هم مناسب هستند. اگر انتخاب شما این مدل از مانتو هاست میتوانید آن را با شلوار جین مام استایل، کفش اسپرت، کیف دوشی و شال پفکی ست کنید.

مانتو لی

لباس های لی یکی از پرکاربردترین انواع لباس‌هاست که تقریبا هیچ زمانی در طول تاریخ مد و پوشاک را نمیتوان به یاد آورد که لباس های لی از مد افتاده باشند. پارچه های لی به دلیل مقاومت و چهارفصل بودن و از طرفی زیبایی و شیک بودن یک انتخاب همیشگی هستند. اگر شما هم از علاقمندان به مانتوهای لی هستید حتما آن را با یک شلوار لی، هودی یا ونیز سفید، یک کفش اسپرت و یک شال نخی پفکی ترجیحا سفید ست کنید و از پوشیدن روسری های حریر، ساتن براق و ابریشمی ظریف با مانتو‌های لی دوری کنید به این خاطر که با جنس لی هماهنگی ندارند.

مانتو لمه

مدل مانتو لمه مشکی مجلسی یکی از پرطرفدارترین و شیک‌ترین گزینه‌های لباس مجلسی برای خانم‌ها است که با ظاهری جذاب و داشتن دارو بود براق می‌تواند یک استایل شیک و رسمی برای مناسبت های خاص بسازد. ریزش بالای پارچه های لمه دار می‌تواند به ایستایی زیباتر آن کمک کند. برای اینکه استایل رسمی و شیک خودتان را کامل کنید مانتو لمه را با شلوار پارچه‌ای مشکی، روسری براق ابریشمی یا ساتن، کیف دستی طلایی یا چرم و کفش رسمی ست کنید.

مانتو گیپور

  پارچه گیپور، پارچه ای است با الیاف ابریشم و پنبه ای است و  برخلاف سایر پارچه ها همچون دانتل بسیار ضخیم شکل توری شکلی که این پارچه ها دارند باعث شده که برای دوخت نیاز به آستر داشته باشند.این نوع از مانتوها علاوه بر ظاهر خاص و شیکی که دارند به نسبت سایر مانتوهای مجلسی قیمت مناسب‌تری دارند و به همین خاطر در دنیای مُد و فشن جایگاه بسیار خاصی دارند. اگر انتخاب شما برای عید مانتوهای گیپور بود حتما برای انتخاب شال و روسری به رنگ مانتو توجه کنید، شالهای حریر میتواند به همراه یک شلوار راسته و کیف و کفش مجلسی گزینه مناسبی برای ست با مانتو گیپور باشد.

مانتو گلدار

فصل بهار و رویش گلها بهترین فرصت است برای اینکه همراه با طبیعت لباس های رنگی و گلدار پوشید، مانتوهای گلدار در سالهای اخیر به یکی از ترندهای پرطرفدار در بهار و تابستان تبدیل شده است. ترکیب این مانتوها با یک شلوار جین آبی یا ذغالی بسته به رنگ مانتو، یک شال نخی و یک کفش اسپرت میتواند یک انتخاب راحت و شیک باشد.

مانتو کتان

علاوه بر مانتو لی، مانتوهای کتان هم از آن دست مانتوهای بشور بپوش مقاوم است که یک انتخاب مناسب برای استفاده روزمره است. مدل مانتو کتان اسپرت، یک نوع پوشاک زنانه است که برای فعالیت‌های روزمره و استفاده در محیط‌های غیررسمی طراحی شده و در رنگ‌بندی متنوعی که دارد می‌تواند به جذابیتی و زیبایی شهر هم اضافه کند. اگر به از بین رسمی بودن و راحتی گزینه دوم را انتخاب می‌کنید این مانتو آن انتخاب مناسبی برای شماست که میتوانید آن را با یک شلوار مام استایل کتان یا جین، یک کفش اسپرت، یک شال نخی و یک کوله یا کیف غیر رسمی ست کنید و راحتی خود را تضمین کنید .

مانتو عروسکی

اگر دنبال مانتویی هستید که سنتان کمتر از چیزی که هست نشان دهد، مانتوهای عروسکی یکی از انتخاب های مناسب است، مانتوهای عروسکی معمولا مانتوهای کوتاه و پر چینی هستند که از پارچه هایی مانند کرپ، حریر، داکرون، لنین و الیاف طبیعی دوخته می‌شوند و به دلیل اینکه این مانتوها اغلب طرح‌های شاد و فانتزی داشته و طرح آن ها شلوغ است سن فرد را کمتر از چیزی که هست نشان می دهد و جز دسته مانتوهای جوان پسند به حساب می آید، اگر قرار است مانتو عروسکی را برای یک مجلس رسمی بپوشید آن را با شلوار اسکینی و کفش پاشنه بلند ست کنید ولی اگر برای استفاده روزمره  پوشیده‌اید آن را با شلوار مام استایل، بگ یا بوت کات جین همراه کنید و با استفاده از یک شال نخی غیر رسمی استایل خود را تکمیل کنید.

مانتو شومیز

با خرید یک مانتو شومیز یک تیر و دو نشان زده اید، هم یک لباس راحت و روزمره برای بیرون از خانه خریده اید و هم یک عصای دست برای وقت های که مهمان دارید برای خود دست و پا کرده اید. برای اینکه انتخاب خود را تکمیل کنید آن را با یک شلوار بگ یا مام استایل کتان یا جین و یک شال و کفش غیر رسمی و اسپرت ست کنید تا انتخابتان تکمیل شود.

مانتو کتی

اگر به دنبال یک استایل رسمی و در عین حال ساده هستید که زرق و برق کمتری داشته باشد بدون شک باید روی مانتو کتی دست بگذارید، مانتو کتی قطعا ازپرکاربردترین عناصر کمد هر خانمی است که می‌شود آن را به طرز کاملا رسمی و نزدیک به اسپورت استایل کرد، اگر تمایل به رسمی پوشیدن دارید آن را با یک شلوار بگ یا بوت کات پارچه ای له همراه یک روسری کوتاه یا شال ساده تک رنگ، و کیف و کفش مجلسی یا کنید.

بهترین مدل های کت و ست رسمی زنانه

اگر از طرفداران لباس‌های رسمی هستید و ازطرفی به دردسرهای ست کردن لباس علاقه ای ندارید من و شلوار یکی و ست های رسمی زنانه بهترین انتخاب است که در عین زیبایی استایلی شیک و رسمی برای شما می سازد و از طرفی برای ست کردن لباس هایتان کار راحت تری دارید .

کت و شلوار زنانه

استایل های کژوال، مجلسی، کلاسیک، خیابانی، اسپرت و… همه از جمله استایل هایی است که شما میتوانید با پوشیدن کت شلوار و استفاده از سایر عناصر مناسب در استایلتان به آن برسید. یکی از عناصر مهم در کت و شلوار لباس زیر کت است که بسته به انتهای نوع استایل میتوانید از  شومیز، تیشرت، بادی، تاپ، پیراهن و بلوز استفاده‌ کنید و در کنار کیف و کفش اسپرت یا رسمی استایل های مختلفی را امتحان کنید.

کت اسپرت زنانه

یکی از عناصر پوشاک که میتوانید با آن یک استایل کژوال و روزمره داشته باشید که برای همه جا مناسب باشد کت های اسپرت است که میتوانید با شلوار های کتان و جین مام استایل یا بگ و کفش اسپرت و کیف دوشی آن را ست کنید و علاوه بر داشتن یک استایل شیک و زیبا راحتی را هم تجربه کنید.

کت تک زنانه

علاوه‌بر کت های اسپرت کت های تک میتوانند یک استایل رسمی زیبا هم برای شما خلق کنند، کافی است یک کت تک مشکی داشته باشید تا بتوانید با آن چندین نوع استایل را امتحان کنید، کت تک مازراتی را با شلوار پارچه ای جذب، کفش پاشنه بلند، کیف مجلسی بند زنجیری و روسری ابریشمی مجلسی ست کنید و در مجلس بدرخشید .

کت و دامن زنانه

اگر از علاقمندان به دامن هستید و دوست دارید رسمیت لباستان بیشتر باشد روی کت دامن دست بگذارید، کت دامن علاوه بر یک استایل شیک و رسمی و خانمانه برای شما یکی از ترندهای پرطرفدار است که علاقمندان زیادی دارد، کت و دامن را بسته به مدل کت و دامن میتوانید با عناصر مختلفی ست کنید ، اگر یک کت و دامن  با دامن چین دار بلند پوشیده اید حتما آن را با کفش پاشنه بلند، شومیز یقه کراواتی و یک شال کرپ یا حریر مشکی ست کنید.

کت و سارافون زنانه

کت و سارافون از قدیم به عنوان یکی از لباس های اصلی مجلسی برای بانوان به حساب می آمد به ویژه برای سنین بالا‌تر که به دنبال یک لباس رسمی سنگین و شیک هستند کت و سارافون نمیشه یک گزینه مطلوب به حساب می آمد اما امروز با توجه به طراحی های متنوع کت و سارافون این نوع از لباس ها به یک لباس پرکاربرد برای انواع هدف ها از جمله مهمانی و عروسی گرفته تا روزمره و قرارهای معمولی به کار می آید که تفکیک آنها به نوع دوخت و پارچه بسیار بستگی دارد، کت سارافون هایی با پارچه های نظیر لنین قطعا یک انتخاب راحت و خنک برای استایل های روزمره به حساب می آیند و از طرفی کت و سارافون های با پارچه های مثل کرپ، ارگانز، و مخمل سوزندوزی از جمله انتخاب های است که برای مجالس رسمی تر مناسب هستند که میتوانید آنها را با یک جوراب شلواری بپوشید  و به همراه یک کفش پاشنه بلند در مجالس بدرخشید.

کت و شلوار کرپ زنانه

کت و شلوار های زنانه معمولا در اجناس مختلفی تولید می‌شوند اما یکی از پرطرفدارترین مدلها کت و شلوارهای کرپ است که به دلیل ریزش بالای پارچه استایل زیبا و خاصی را می‌سازد و یک انتخاب چهارفصل  و پرکاربرد‌ است که از مهمانی و محیط های رسمی تا محیط کار و جلسات اداری می‌تواند به کار بیاید، اگر انتخاب شما این نوع از کت و شلوار هاست میتواند آن را با یک کفش پاشنه بلند یا کالج و شال ساده کرپ و یا روسری ساده کوتاه به همراه یک کیف دوشی با بند بلند استایل کنید.

کت مجلسی زنانه

کت به تنهایی می‌تواند یک استایل رسمی را برای شما بسازد و حالا اگر از نوع کارشده و مجلسی هم باشد کار شما راحت تر است و یک استایل شیک، رسمی و مجلسی خواهید داشت، کت های با پارچه های مانند ژاکارد، گیپور و دانتل یا پارچه های سنگ دوزی و جواهردوزی شده می‌تواند یک انتخاب مناسب برای مجالس شما باشد، اگر انتخاب شما این سبک از کت‌هاست حتما برای جلوه بیشتر کت سایر عناصر را ساده انتخاب کنید، یک شلوار پارچه ای جذب یا بگ و یا بوت کات، یک روسری یا شال ساده و یک کیف و کفش مجلسی و رسمی میتواند انتخاب شما را تکمیل کند.

بهترین مدل های پیراهن و شومیز زنانه

یکی از عناصر اصلی استایل هر خانمی شومیز و یا پیراهن زنانه است، شومیز‌ هم به صورت تک همراه با دامن می‌توانند یک استایل جذاب برای مهمانی ها بسازند و هم به عنوان یک عضو از استایل رسمی می‌توانند زیر کت ها جلوه و درخشش بیشتری به استایل شما بدهند، علاوه بر این ها پیراهن ها هم در سالهای گذشته به عنوان یکی از پوشش‌های پرکاربرد‌ مطرح شده اند که علاوه بر مهمانی و مجالس می‌توانند در مسافرت ها هم علاوه بر شیک بودن راحتی استایل شما را هم تضمین کند.

نیم تنه دامن

یکی از ترکیب های جذاب و مجلسی با دامن که برای نوجوانان و جوانان یک انتخاب مناسب به حساب می‌آید ، نیم تنه و دامن است. این استایل یک گزینه مناسب برای مهمانی‌ ها و مجالس کوچک و دوستانه به حساب می آید، ترکیب نیم تنه و دامن با کفش پاشنه بلند می‌تواند شما را مجالس درخشان کند.

شومیز دامن

یکی از انتخاب های کاربردی و مناسب برای میهمانی ها شومیز است.‌شومیز دامن هم به صورت تنها میتواند یک انتخاب جذاب برای مجالس و دورهمی ها باشد و هم در ترکیب با یک کت میتواند یک استایل رسمی تربرای محیط های اجتماعی و مهمانی های رسمی تر به وجود بیاورد. شومیز دامن را با یک جوراب شلواری همرنگ با دامن ست کنید تا قد بلند تر به نظر بیاید و با انتخاب یک شال هماهنگ با شومیز استایل خودتان را تکمیل کنید.

شومیز شلوار

اگر چندان اهل دامن نیستید و استایل اسپورت تر را ترجیح می‌دهید میتوانید شومیزتان را با شلوار مناسبش ست کنید، یک شومیز ساتن مشکی با یقه پاپیونی با شلوار بگ یا دمپای پارچه ای مازراتی میتواند یک استایل رسمی در عین حال شیک و جذاب را برای شما بسازد.

شومیز سفید

اگر بخواهیم یک عصای دست برای ‌کمد هر خانمی نام ببریم بدون شک رتبه اول می رسد به شومیز سفید، شومیز سفید هم با هر رنگ کت و شلواری هماهنگ است، هم برای ترکیب با انواع دامن فون و چین‌دار و تنگ  و …. مناسب است، هم با شلوار های جین و پارچه ای همخوانی دارد و خلاصه یک آچار فرانسه تمام عیار برای استایل هر خانمی است که خود انواع مختلف ساده و رسمی و مجلسی دارد و با انواع پارچه های لینن، نخی، ساتن، مخمل و … قابل دوخت و استفاده است.

شومیز چهارخونه

یکی از طرح‌های پارچه که از قدیم علاقمندان بسیاری داشته و هیچ وقت قدیمی نمیشود پارچه های چهارخانه است، پارچه‌های چهارخونه که یک گزینه برای علاقمندان به استایل های اسپورت است میتواند یک انتخاب مناسب برای ست کردن زوج و حتی خانوادگی هم باشد. شومیز های چهارخونه با شلوارهای جین راسته و مام استایل همیشه یک ترکیب برنده بوده است، علاوه بر این می توان از رنگ های به کار گرفته در شومیز برای ست کردن شلوار و شال مناسب با شومیز استفاده کرد.

شومیز آستین پفی

مدل شومیز آستین پفی، یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای کسانی است که به دنبال ترکیبی از زیبایی و راحتی هستند، این نوع از شومیز ها  نه تنها ظاهری زنانه و دلنشین دارند، بلکه به دلیل طراحی منحصر به فردشان، برای انواع مختلف اندام‌ها مناسب هستند و معمولا در دوخت آنها از پارچه های سبک و ظریف استفاده می‌شود که باعث می‌شوند که شومیز حالتی عروسکی و بانمک پیدا’کند و به همین دلیل برای دختران جوان و نوجوان هم یک انتخاب مناسب است. این نوع از شومیز ها با دامن های کوتاه و تنگ جذابیت بیشتری  پیدا می‌کنند و نگاه ها به آستین شومیز جلب می‌شود. استفاده از شلوارهایی دمپا و بوت کات هم میتواند گزینه مناسبی باشد.

شومیز آستین کوتاه

برای فصل تابستان و روزهای گرم علاوه بر انواع شومیزهایی که نام برده شد میشود روی شومیز های آستین کوتاه هم حساب باز کرد. این شومیزها که عمدتا سبک اسپورت دارند به همراه یک شلوار جین میتواند ترکیب مناسبی برای یک دورهمی دوستانه یا مهمانی های خانوادگی باشند.

شومیز اسپرت

علاوه بر آستین که در مورد بالا گفته شد موارد دیگری هم هستند که می‌تواند یک شومیز را به سبک اسپورت نزدیک تر کنند، مواردی ازجمله جنس پارچه، شکل یقه و آستین، قد و شکل برش لباس و جزئیات دیگری که در لباس به کار رفته شده است میتوان. از آن یک شومیز اسپورت همه جا پوش بسازد که در ترکیب با شلوار جین یا کتان گزینه همیشگی شما برای استفاده روزمره باشد.

شومیز پولکی

برخلاف شومیزهای اسپورت شومیز پولکی یک گزینه تمام عیار برای یک مجلس است. استفاده از پولک به تنهایی در لباس کافی است برای اینکه یک لباس را تبدیل به لباس مهمانی ها و مجالس خاص بکند. شومیز های پولکی به اندازه کافی زرق و برق دارند و بهتر است در ترکیب با آنها از شلوار یا دامن کاملا ساده استفاده کرد تا از شلوغی بیش از حد استایل جلوگیری کرد.

شومیز جلو بسته

یه طور کلی شومیزها به دو دسته جلو دکمه دار و جلو بسته تقسیم می شوند که شومیزهای جلو بسته یکی از ترندهای لباسهای تابستانی به حساب می آیند که با داشتن طیف وسیعی از مدلها و رنگها یک انتخاب شیک و البته راحت برای همه سنین و سبک سلایق به حساب می آیند، شومیز های جلو بسته را هم میتوان با شلوارهای بگ ترکیب کرد و یک استایل آزاد ساخت و هم میتواند با دامن های فون یک استایل رسمی تر و مناسب مهمانی‌ها خلق کرد.

شومیز حریر

یکی دیگر از عصاهای دست هر خانمی در پوشش شومیز حریر  است، این شومیز ها یکی از آیتم‌های اصلی کمد زنانه است که در مدل‌ها و سبک‌های مختلف و منحصر به فرد طراحی می‌شود و برای هر فصلی مناسب است. شومیز حریر به دلیل جنس سبک و ظریفش برای هر سنی با هر فرم اندامی مناسب است و فصلی و زودگذر نیست و به دلیل ظریف و نازک بودن یک گزینه مناسب برای زیر کت و لباس های دیگر هم محسوب می‌شود.

شومیز ساتن

یکی از پرکاربردترین . در عین حال قدیمی‌ترین انواع شومیز ها شومیز ساتن است که طرفداران بسیار زیادی دارد. کاربرد این لباس های جذاب به حدی زیاد است که می توان از آنها در استایل های مجلسی، روزمره و اسپرت استفاده کرد و اخیرا هم به یکی از ترندهای اصلی عرصه مد و پوشاک تبدیل شده است. استفاده از این شومیز ها هم برای زیر کت یک انتخاب جذاب است علاوه بر این ترکیب آنها با یک شلوار پارچه در حالی که شلوار روی شومیز بیابید یک استایل فوق العاده جذاب خواهد ساخت.

شومیز گیپور

شومیز ها از جنس، رنگ و پارچه های مختلفی تهیه میشوند، یکی از محبوب ترین پارچه ها در دوخت شومیز ها گیپور است. اگر از علاقمندان به گیپور هستید حتما لازم نیست که در لباس های مجلسی خاص و فوق‌العاده رسمی به علاقمندی خود برسید، شما میتوانید با شومیز گیپور هم به سبک مورد علاقه تان استایل کنید. شومیز گیپور یکی دیگه از انواع گیپور این که ظاهر کاملآ مجلسی دارد و یک گزینه بسیار مناسب برای مهمانی و دورهمی های خانوادگی و دوستانه است. می توانی شومیز گیپور را بسته به رنگ شومیز با شلوار های پارچه ای در رنگ های مختلف ست کنید و یا اینکه با یک شلوار جین روشن ست کنید و یک استایل اسپرت‌تر داشته باشید.

شومیز لمه

پارچه لمه به دلیل جنس تاروپودی که دارد و شاین ریزی که داخل پارچه دیده می‌شود یک استایل تقریبا مجلسی به وجود می‌آورد. شومیز لمه را میتوان با بسیاری از پوشاک دیگر ست کرد مثلا با شلوار جین، شلوار بوت کات، شلوار مام استایل، یا حتی لباس‌های گشادتر قابل ست شدن است و علاوه بر این میتوان این مدل شومیز را با کفش‌های ورزشی، صندل و… بپوشید و یک استایل شیک داشته باشید.

شومیز مجلسی

شومیز ها ترکیبی از ظرافت و راحتی در دنیای مد هستند، شومیزهای مجلسی علاوه بر این دو شکوه و جذابیت را هم به ترکیب خود اضافه کرده اند. بسیاری از مدل‌هایی که پیش از این گفته شد هم در دسته شومیز های مجلسی قرار می گیرند. یه طور کلی شومیزهایی که به دلیل جنس پارچه یا نوع برش و دوخت و یا تزیینات لباس مانند سنگ دوزی، جواهردوزی و پولک دوزی می‌توانند انتخاب مناسبی برای مجالس شما باشند.اما نکته اصلی در ترکیب آنها با لباس های دیگر این است که باید عناصر دیگر را ساده انتخاب کنید تا جلوه شومیز بیشتر شود.

شومیز کیمونو

شومیز آستین کیمونو که از لباس های ژاپنی الهام گرفته شده است یکی از انواع شومیز است که به دلیل مدل بیش و دوخت میتواند گزینه مناسبی برای مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی باشد. این شومیز ها  که بیشتر مناسب فصل بهار و تابستان هستند برای مراسم های رسمی، نیمه رسمی و دورهمی های دوستانه  انتخاب خوبی است و میتوان آن را با شلوار جین اسکینی و یا  دامن ترک ست کرد.

بلوز زنانه

بلوز در اصل نام لباسی ست که خانم های فرانسوی به تن می کردند که کم کم در نقاط دیگر جهان هم رایج شد. بلوز زنانه در واقع رایج ترین و ابتدایی ترین پوشش بالاتنه به شمار می رود و انواع و اقسام بسیاری دارد اما به طور کلی بلوزها لباسی گشاد و راحت هستند و بلندی آنها تا روی شلوار است و مناسبت همه افراد با هر گروه سنی و جنسی هستند. بلوز ها می‌توانند با انواع شلوارها از لی و کتان گرفته تا پارچه و از مدلهای بگ و راسته گرفته تا مام استایل و مام فیت  پوشیده شوند.

بلوز مجلسی زنانه

این بلوز‌هایی که از آن صحبت شد می‌توانند با استفاده از پارچه های مجلسی و تزیینات لباس مانند جواهردوزی و سنگ دوزی و استفاده از گیپور و دانتل به یک گزینه مناسب برای مجالس تبدیل شوند، برای استایل با بلوزهای مجلسی شلوارهایی پارچه ای، دمپا و بگ گزینه های مناسب تری هستند.

بهترین مدل های شلوار زنانه

سالهاست از روزهایی که شلوارها به دو دسته پارچه ای و لی تقسیم میشدند گذشته است و امروز شلوارها در مدلها و جنس‌ها و روشهای دوخت بسیار متنوعی در بازار عرضه می شوند که حتی گاهی تشخیص انواع آنها و اسم هایشان کار آسانی نیست، از بوت کات و یک گرفته تا مام استایل و مام فیت  ، از کارگو و جاگر گرفته تا اسکینی و راسته همه از انواع شلوارهای زنانه هستند که هر کدام در استایل های مختلف کاربرد خود را پیدا می‌کنند و به زیبایی پوشش و اندام شما کمک می‌کنند.

شلوار لی دمپا

یکی از لباس‌هایی که از حتی قرن پیش تا امروز هنوز در مرکز توجه است شلوارهای جین دمپا گشاد است. شلوارهایی دمپا در هر استایل می‌توانند به نقطه مرکزی تبدیل شوند و به همین دلیل سایر عناصر پوشش باید کمتر مرکز توجه باشند، شومیزهای ساده علی الخصوص سفید یا مانتوهای کتی اسپورت یک گزینه بسیار زیبا برای ست شدن با اینگونه شلوارها هستند. در کنار آنها میتوان از تاپ‌های خنثی و کفش‌های پاشنه‌دار و براق استفاده کرد.

شلوار جین بگ زنانه

شلوار بگ شلوار‌های گشادی هستند که در کمر آن‌ها از کش استفاده شده است و از کمر تا مچ  کاملاً آزاد و راحت هستند و مخصوصا در فصل تابستان طرفدارن زیادی دارند.شلوار‌های بگ در طرح‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی تولید و در بازار موجود هستند. به همین دلیل اگر به این نوع شلوار علاقه دارید، می‌توانید متناسب با استایل خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین می‌توان در انواع مختلف محیط‌های رسمی، مجلسی، دوستانه و … از آن‌ها استفاده کرد. شلوار بگ را میتوانید با مانتوهای گشاد و هودی و یک کفش اسپورت لژ دار،یک کیف دوشی یا کمری و یک شال نخی ست کنید.

شلوار کارگو زنانه

یکی از محبوبترین نوع شلوارها که در یکی دو سال گذشته بسیار ترند شده است شلوار کارگو است، این نوع شلوارها که همان شلوارهای شش جیب معروف است از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و معمولا برای کسانی که همیشه اسپورت پوش اند یک گزینه مناسب به شمار می آید که علاوه بر راحتی از لحاظ فضای جیب بسیار جادار است.  شلوارهای کارگو را میتوانید با یک تیشرت لانگ و کلاه آفتابی و کفش اسپورت ست کنید.

شلوار دمپا

شلوار دمپا علاوه بر جین از جنس های مختلف دیگری هم تولید میشود از جمله شلوار دمپای کرپ که یا سایر عناصر پوشش می‌توانند یک استایل رسمی و مجلسی شیک به وجود بیاورند. کافی است یک مانتو کتی مجلسی، یک شلوار دمپای مشکی، روسری حریر مشکی و یک کیف و کفش پاشته بلند  را با هم امتحان کنید.

شلوار بگ

مثل شلوار دمپا شلوارهای بگ پارچه ای هم طرفداران خاص خود را دارد که می‌تواند در انواع کاربردهای روزمره، مجلسی و رسمی مورد استفاده قرار بگیرد. به ویژه در فصل های گرم سال که یک انتخاب برنده به حساب می آیند که در ترکیب با یک شومیز مانتویی لنین میتوان راه عبور از گرمای تابستان باشند.

شلوار مام فیت

شلوار مام فیت مانند شلوار مام استایل دارای فاق بلند است و کمری آن بالای ناف بسته می شود و در قسمت ران و ساق پا جذب تر می‌شود. این نوع شلوارها  در قسمت کمر معمولا  کشی هستند یا این که با کمربند جمع میشوند و اما ادامه شلوار تا مچ پا گشاد نیست و همانطور که از اسمش پیداست فیت بدن هستند. پوشیدن شلوار مام فیت با پیراهن داخل شلوار و کفش پاشنه بلند، ظاهری زیباتر به آن میدهد. این نوع شلوار به دلیل فاق بلندی که دارد مناسب استایل های دخترانه به همراه مانتو یا پالتو جلوباز است. البته از این شلوار می توان با مانتوی کوتاه هم استفاده کنید ولی مانتو نباید تنگ باشد.

شلوار مام استایل

همانطور که گفته شد کمر این نوع شلوارها بالاتر از حالت عادی است و بالای شکم دکمه می خورد که باعث می شوند، باسن مسطح تر از آنچه که هست دیده شود و برای افرادی که چاق هستند گزینه بسیار مناسبی است. برای اینکه یک ست زیبا داشته باشید می‌توانید از یک شومیز زنانه یا تیشرت زنانه یا مردانه استفاده کنید. سپس بخشی از قسمت جلویی لباستان را در داخل شلوار گذاشته و یا کاملا شلوار مام استایل شما روی پیراهن باشد. حال از یک کمربند زیبای دخترانه برای شیک تر شدن استفاده کنید

شلوار مازراتی

این روزها مدل شلوار مازراتی زنانه و دخترانه از تمام شلوارها پرفروش‌تر است، چرا که ظاهری جذاب دارد و مناسب محل کار، مهمانی یا قرارهای دوستانه است، خوش ایست و خوش پا است و قیمت مناسبی هم دارد و در انواع مدلهای بگ، دمپا، مام استایل، دمپا دامنی، راسته و …. قابل استفاده است.

شلوار پیله دار

شلوارهایی پیله دار که برگرفته از استایل جمیز باند هستند برای کسانی که پاهای بزرگی دارند بسیار گزینه مناسبی به حساب می آید، این شلوارها در یکی دو سال گذشته به یکی از ترندهای دنیا پوشاک تبدیل شده اند این نوع شلوارها نه تنها برای موقعیت‌های رسمی بلکه برای پوشیدن در محیط‌های غیررسمی نیز مناسب هستند. طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که هم زیبایی و هم راحتی را برای پوشنده فراهم می‌آورد.

بهترین مدل های کیف زنانه

کیف‌ها در گذشته صرفا وسیله ای برای حمل و نقل وسیله به حساب می آمدند اما امروز از جذاب‌ترین و مهم‌ترین اکسسوری خانم‌ها هستند و امروز  نه‌تنها به‌عنوان وسیله‌ای برای حمل‌ونقل بلکه به علت تأثیرگذاری در استایل جایگاه ویژه‌ای را پیدا کرد. کیف ها در انواع و جنس های مختلف در صنعت مد و پوشاک تولید می شوند از جمله کیف های دستی، دوشی، کمری در ابعاد مختلف، و همینطور در جنس های  چرم، پارچه‌ای و حصیری که باید در انتخاب آنها دقت کرد که با سایر عناصر پوشش هماهنگ باشند.

کیف اسپرت زنانه

یکی از کیف های پرکاربرد و به صرفه در استایل کیف‌های اسپورت است. اگر به دنبال یک کیف سبک با استایل جوانانه برای دانشگاه، سرکار، مسافرت های کوتاه یا گشت و گذارهای روزانه هستید، کیف دوشی اسپرت می تواند، یکی از بهترین گزینه های روی میز باشد. کیف دوشی اسپرت، یک کیف با اندازه متوسط و نسبتا بزرگ است که توسط بندهای بلند آن از روی شانه آویزان می شود. این کیف با جنس کتان، برزنت، چرم، جین و پارچه ای در بازار وجود دارد و هم خانم ها و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند.

کیف چرم زنانه

کیف های چرم یک اکسسوری همه کاره هستند که میتوان با انواع استایل آنها را ست کرد، کیف‌های چرم قابلیت ست شدن با لباس های کژوال را دارند و میتوانند سادگی لباس های کژوال کم کرده و به آنها روح ببخشند. آنها را می توانید با شلوار جین یا یک لباس نخی ساده ست کنید، کیف چرم را میتوانید در استایل رسمی هم استفاده کنید مثلا در محیط کار برای  حمل وسایل کاری خود، یک کیف چرمی کلاسیک یا یک کیف چرم دستی انتخاب کنید. آنها را با یک شلوار پارچه ای، یک پیراهن دکمه دار و یک کت بلند ست کنید یا حتی میتوانید در یک مهمانی شبانه یک کیف مجلسی چرم براق را با یک لباس بلند یا یک کت شلوار ست کنید.

کیف دستی زنانه

کیف های دستی معمولا بیشترین استفاده را در بین انواع کیف ها در استایل های مختلف دارند کیف هایی که با انواع استایل های رسمی، اسپورت، روزمره و …. هماهنگ می شوند و کافی است کیفی را انتخاب کنید که با سایر عناصر استایل هماهنگ باشند، برای مثال  کیف‌های بزرگ ظاهری آرام را به ظاهر شما می‌بخشند و کیف‌های کوچک نیز ظاهر پیچیده‌تری در اختیار شما می‌گذارند. با این تفاسیر هنگامی که لباس‌های غیررسمی می‌پوشید، می‌توانید کیف‌های بزرگ‌تر را انتخاب کنید و کیف‌های کلاچ را در کنار لباس‌های رسمی ست کنید.

کیف دوشی زنانه

کیف های دوشی که سبک کلاسیک دارند، یکی از مناسب‌ترین کیف‌ها برای استفاده روزمره بانوان است. کاربرد کیف دوشی زنانه به حدی وسیع است که هر خانمی تعداد زیادی از این سبک کیف را در کمد خود دارد. معمولا قابلیت ست شدن  با کفش‌هایی مانند کفش پاشنه‌بلند مجلسی، کفش زنانه مجلسی و حتی کفش اسپرت دخترانه  را دارند.

کیف کمری زنانه

قبل‌ترها کیف کمری فقط برای مسافرت استفاده می‌شد. آقایان هم تمایل بیشتری به این کیف‌ها داشتند و  کمتر خانمها از این نوع کیف استفاده میکردند. اما کیف کمری‌ها پا را فراتر گذاشته‌اند و نه تنها به قلمروی مُد خانم‌ها وارد شده‌اند بلکه در موقعیت‌هایی غیر از سفر کاربرد پیدا کرده‌اند و در استایل‌های اسپورت و به خصوص زمستانی به همراه هودی و پالتو زیبایی خاص و منحصربفردی ایجاد کرده اند.

کیف مجلسی زنانه

کیف‌های مجلسی و دستی به علت طراحی منحصر به فرد و کاربری متنوع خود چه به شکل رسمی و چه غیررسمی طرفداران بسیاری دارند. کیف های مجلسی ممکن است با جزئیاتی از جمله سنگ دوزی، ملیله دوزی و سوزن دوزی تزیین شده باشند و یا با استفاده از متریال و پارچه‌های خاص شکل مجلسی به خود گرفته باشند که با لباس های مجلسی و رسمی هماهنگی داشته باشند. استفاده از کیف های شلوغ مجلسی با لباس هایی بیشتر توصیه می شود که ساده باشند و از طراحی شلوغی برخوردار نباشند.

بهترین مدل های کفش زنانه

کفش یکی از مهم‌ترین عناصر در صنعت مد و لباس است که علاوه بر ضروری بودن آن نقش مهمی در تکمیل استایل هر فرد دارد و انتخاب کفش متناسب با سبک و درجه رنگ لباس‌های پوشیده شده و همچنین اندام‌های فرد نقش مهمی در تکمیل یک استایل خوب برعهده دارد. با توجه به تعداد زیادی از سبک‌های مختلف کفش‌ها و نوع مواد مورد استفاده در آن‌ها، کفش می‌تواند به عنوان یک لوازم جانبی مهم در سبک‌های مختلف شامل کلاسیک، اسپرت، رسمی، خاص و… مطرح شود که بسته به شکل و جنس لباس ها و با هماهنگی با سایر عناصر پوشش باید انتخاب شوند.

کفش آل استار

یکی از انتخابهای قدیمی و همیشگی در پوشش بانوان کفش های آل استار است به این خاطر که  در عین راحتی استایل را به خطر نمی اندازد و یک انتخاب بدون ریسک است که تقریبا با همه چیز ست می‌شود از شلوار جین گرفته تا لباس عروس فقط کافی است در انتخاب رنگ دقت کنید. مثلا در صورتی که آل استار فسفری رنگ انتخاب کرده اید شلوارتان را از بین رنگهای خنثی مثل  مشکی، خاکستری و قهوه ای انتخاب کنید.

کفش اسپرت زنانه

کفش‌های اسپورت وارد دنیای مد شدند تا زنان را از پوشیدن همیشگی کفش های پاشنه بلند نجات دهند. این کفش ها علاوه بر راحتی و سلامت بیشتر برای بدن به راحتی در چندین استایل لباس مختلف گنجاند. در عصر کنونی روند ست کفش اسپرت و لباس توسط زنان در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است به طوری که حتی عروس هایی که سلیقه متفاوت دارند با لباس عروس هم کفش های اسپورت ست میکنند. کفش های اسپورت را می شود با انواع شلوارهای جین مثل بگ، مام استایل ، اسکینی و دمپا و شلوارهای کتان ست کرد.

کتونی زنانه

یکی از محبوب‌ترین نوع کفش‌ها که تقریباً در هر کمد لباسی سروکله حداقل یک جفت از آن‌ها پیدا می‌شود، کتانی‌ها هستند به‌خصوص درطی سال‌های اخیر که با مد شدن شلوار‌های جاگر و اسلش، انواع لباس‌های اوورسایز و یا شلوار‌های مام استایل تمرکز دنیای مد به سمت لباس‌هایی راحت‌تر و استایل کژوال رفته است، کتانی هم جایگاه ویژه‌ای در استایل تمامی سنین فارغ از جنسیت پیدا کرده‌اند.

کفش ونس زنانه

کفش های ونس یکی دیگر از مدلهای کفش اسپورت و راحت به حساب می آیند، برخلاف کتونی ها که ظاهر متنوع و در تغییری دارند ونس ها در طراحی واحد و در رنگ‌های مختلف وارد بازار می شوند که معمولا می‌توانند در استایل های اسپورت و رسمی به کار بیایند. اگرچه کفش‌های ونس ظاهری فوق‌العاده اسپرت دارند، اما می‌توانید آن‌ها را با دامن میدی شیک ست کنید، ونس های ساقدار هم با هر نوع تی‌شرتی جذاب به نظر می رسند.

کفش لژدار زنانه

اگر قد کوتاهی دارید و میخواهید کفشی بپوشید که بلند قد تر به نظر بیاید و از طرفی به استایل اسپورت علاقمند هستید کفش های لژدار گزینه مناسبی برای شما به حساب می آید. کفش های لژدار از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار هستند این کفش ها مناسب افرادی هستند که قد کوتاهی دارند و میتوان با شلوارهایی جین بگ و دمپا آن را ست کرد و استایل زیبایی ساخت.

کفش مجلسی زنانه

هنوز برای بعضی ها لباس تنها اولویت یک استایل مجلسی است و چندان به کفش دقت نمی‌کنند اما باید گفت انتخاب کفش مناسب و هماهنگ با لباس یکی از حیاتی ترین نکات در داشتن یک استایل مجلسی است زیرا هر مدل لباس مجلسی با هر مدل کفش مجلسی ست نمی‌شود و به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، مثلا اگر لباس شما طلایی است باید به سراغ کفش پاشنه‌دار به رنگ طلایی، مشکی، نقره‌ای، سفید و قرمز بروید یا اگر  لباس  مجلسی کوتاه پوشیده اید سراغ کفش‌های پاشنه بلند یا نیم بوت به رنگ‌های طوسی، سفید، کرم، طلایی، مشکی، قرمز و یا قهوه‌ای بروید اما برعکس اگر  لباس مجلسی بلند پوشیده اید به هیچ وجه کفش ساق بلند انتخاب نکنید.

کفش کالج زنانه

از رفتن به محل کار گرفته تا استفاده های روزمره جهت شرکت میهمانی و جشن های مختلف در همه فصول  بخشی از کاربردهای کفش های کالج هستند، این کفش ها علاوه بر ظاهر زیبا و شیکی که به فرد می دهند راحتی بالایی دارند و  به ویژه برای خانم های کارمند. یا خانم هایی که شغلشان ایستادن های طولانی مدت را ایجاب می‌کند میتواند گزینه مناسبی به حساب بیایند،   کفش های کالج را میتوانید با شلوارهایی پارچه راسته ، شلوار دمپا و شلوار جین اسکینی، دمپا و راسته  و حتی جوراب شلواری ست کنید.

کفش چرم زنانه

یکی دیگر از ضروریات کمد هر خانمی کفش های چرمی هستند که می‌توانند در کنار کیف های چرم چندین پله استایل شما را بالا ببرند. و از آنجایی که کاربرد بسیاری هم دارند یک انتخاب به صرفه به حساب می آیند. کفش‌های چرم برای هر دو سبک لباس رسمی و غیررسمی مناسب هستند و جزو عناصر اصلی کمد لباس به شمار می‌روند. کفش‌های چرمی ترکیب کلاسیک شلوار جین و تی‌ شرت را برجسته جلوه می‌دهند. آنها همچنین به خوبی با کت و شلوار، شلوارهای مجلسی یا دامن ست می‌شوند و ظاهری حرفه‌ای و شیک ایجاد می‌کنند.

کفش پاشنه بلند زنانه

کفش پاشنه بلند یکی از آیتم های اصلی کمپ هر خانم شیک پوشی است. این کفش ها در مهمانی ها و مجالس رسمی می‌توانند به زیبایی استایل شما اضافه کنند و از طرفی شکل اندام را هم زیباتر خواهند کرد. اما مثل هر کفش دیگری برای اینکه استایل شیک و زیبایی داشته باشید باید به هماهنگی بین شلوار و کفش پاشنه بلند دقت کنید. کفش های پاشنه بلند را علاوه بر لباس های مجلسی و رسمی میتوانید با شلوارهای بلند مانند شلوارهای جین، شلوارهای واید و شلوارهای پالازو با کفش‌های پاشنه بلند به خوبی ست کنید و از شلوارهای کوتاه هم پاشنه بلند ها با شلوارهای مام استایل ترکیب چشم نوازی خواهند ساخت.

صندل پاشنه بلند زنانه

صندلهای پاشنه بلند هم مانند کفش های پاشنه بلند هر چقدر که  راه رفتن را سخت میکنند اما می‌توانند زیبایی استایل را زیباتر کنند و خیلی وقت ها بین راحتی و زیبایی ، دومی انتخاب خانم هاست. صندلهای پاشنه بلند علاوه بر اینکه می‌توانند یک انتخاب مناسب برای مجالس و مهمانی ها باشند در فصل تابستان میتواند یک گزینه مناسب برای ست کردن با سایز استایل ها هم باشد اما باید دقت کنید که با چه لباس و به خصوص شلواری ست می شوند، صندلهای پاشنه بلند  با همه شلوارهایی که در بالا گفته شد قابل ست کردن هستند اما پوشیدن آنها با برخی لباس ها ممنوع است.

صندل مجلسی زنانه

صندل ها معمولا در مدلهای  گلادیاتوری, صندل لاانگشتی, صندل تخت, پاشنه دار, لژدار, حصیری و … تولید و وارد بازار مد و پوشاک می شوند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند و می‌توانند در استایل های روزمره و مجلسی به کار بیایند، یکی از کاربردهای مهم صندل ها در استایل مجلسی است که بسته به نوع لباس باید صندل مناسب با آن انتخاب شود. اما در انتخاب صندل های مجلسی به صورت ویژه باید راحتی پا را هم در نظر داشته باشید و صندلی را انتخاب کنید که پای شما را اذیت نکند و فضای آزادی داشته باشد همچنین باید بند های آن از جنسی باشد که هنگام فشار آمدن به آن پاره نشود در غیر این صورت در مجلس حسابی به دردسر می افتید.

صندل چرم زنانه

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در فصول گرم سال با پوشیدن کفش و کتانی مشکل دارید و احساس راحتی نمیکنید صندلهای چرم گزینه مناسبی برای شما هستند که ضمن راحتی و کیفیت بالا می‌توانند در تابستان از گرمای طاقت فرسا شما را نجات دهد. این صندلها که در سالهای اخیر به یکی از ترندهای اصلی تابستانه تبدیل شده است و مشتاقان بسیاری پیدا کرده است در انواع مختلفی مانند صندلهای تخت، بنددار، جلو بسته، طناب دار و کلاسیک، پاشنه دار، لژ دار و لاانگشتی تولید می شود که هر فرد باید بر اساس سلیقه و سبک استایلی که استفاده میکند گزینه مناسب خود را انتخاب کند.

کفش ورنی زنانه

احتمالا اگر کفش باز باشید و چند نوع کفش را در کمدتان داشته باشید حتما یکی از آنها ورنی است. چرم ورنی نوع خاصی از چرم است که روی آن با لایه ی نازک لعاب محافظتی پوشانده شده است و  لعاب روی چرم ورنی باعث می شود ظاهر چرم ورنی براق باشد و همین عامل باعث شده است که یک انتخاب مناسب برای استایل های رسمی و مجلسی و حتی اسپورت باشد. کفش های ورنی رسمی را میتوان با کت و شلوار و کفش ورنی اسپورت را با لباس های غیررسمی برای محیط عمومی ست کرد.

کیف و کفش ست زنانه

کیف و کفش از عناصری در استایل هستند که پیش از همه به چشم می آیند و هماهنگی و ست کردن آنها میتواند استایل شما را شیک و زیبا نشان دهد، در واقع جذابیت و ظاهر کیف و کفش اولین و بیشترین تاثیر را در برداشت افراد می گذارد. خرید کیف و کفش اصول و روش های خود را دارد که با تغییر مد و زمان این اصول تا حدودی تغییر کرده اند. برای مثال در گذشته تنها قانون در ست کردن کیف و کفش همرنگ بودن آنها بود اما این قانون امروز در خیلی از موارد با تابوشکنی همراه بوده و رعایت نمی‌شود و هم رنگ بودن و مشابهات دقیق گاهی ممکن است یکنواختی ایجاد کند و زیبایی استایل را کاهش دهد بلکه هماهنگی می تواند از نظر بافت پارچه، طرح، جنس و رنگ باشد. حتی هماهنگی می تواند از تضاد ایجاد شود مثلا وقتی لباسی یک دست مشکی به تن دارید می توانید آن را با کفش طلایی و کیف مشکی طلایی هماهنگ کنید.

نکات مهم خرید لباس عید زنانه

  • خرید خودتان را به روزهای آخر اسفند موکول نکنید و قبل از شلوغی های آخر سال فروشگاه ها و پست خرید حضوری و اینترنتی خود را انجام دهید.
  • لیست خرید لباس های مورد نیازتان را تامین کنید تا علاوه بر عدم خرید لباس های اضافه‌ای که برای شما قابل استفاده نخواهد بود خرید موارد مورد نیاز مغفول نماند.
  • اگر مدرن و به روز به نظر رسیدن برایتان مهم است لباس یا جزئیاتی از استایلتان را از رنگ سال انتخاب کنید.
  • سبک استایل مورد علاقه تان را مشخص کنید تا همه خریدها هماهنگ با استایلتان باشد مثلا اگر  علاقه به استایل کژوال هستید سراغ کفش رسمی نروید.
  • برای هماهنگ با فصل و هارمونی زیباتر در استایلتان سعی کنید از پارچه های با رنگهای بهاری و گل‌گلی در استایل خود استفاده کنید.
  • از آنجایی که بهار در شهرهای مختلف آب و هوای کاملا متفاوتی دارد حتما در خرید لباس عید به آب و هوای منطقه خود دقت کنید تا از نظر گرما و سرما راحت باشید.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x