بهترین ایده های کادو برای روز پدر و روز مرد


9,214

اگر هر روز هم روز پدر باشد باز هم کم است. این مناسبت‌ها و این هدیه‌ها نمی‌توانند ذره‌ای از مهربانی و زحمت پدرها را جبران کنند. ولی به شکل نمادین روز سیزدهم رجب به عنوان روز پدر و روز مرد در تقویم نامگذاری شده است.

روز پدر چه روزی است؟

رسم است که در این روز برای پدرها و آقایان هدیه و جشن می‌گیرند. قطعا چیزهای جذاب‌تر از جوراب هم برای هدیه دادن به آقایان در روز مرد وجود دارند! در این مطلب می‌خواهیم نمونه‌هایی از کادوهایی که برای این روز می‌توانید برای پدر یا شوهر یا برادر یا پسرتان تهیه کنید معرفی کنیم. اگر شما هم دنبال ایده برای یافتن کادوی مناسب برای روز پدر و روز مرد هستید تا آخر با ما همراه باشید.

روز پدر چه روزی است؟

انواع هدیه برای روز پدر (روز مرد)

گول پیوندِ اسطوره‌ای کادوی روز پدر با جوراب را نخورید. لیستی بلندبالا از هدیه‌های متنوع هستند که می‌تواند، خود شما را هم غافلگیر کند و کادویی متنوع و کاربردی را به جوراب‌ها اضافه کند!!

تیشرت و پیراهن مردانه

لباس‌هایی مثل تیشرت یا پیراهن همیشه باب میل آقایان است و از هدیه گرفتن آن خوشحال می‌شوند. فقط باید به سلیقه آن‌ها در طرح و رنگ تیشرت و پیراهن در هنگام خرید توجه داشته باشید. خبر خوب این که باسلام پر از غرفه‌های پوشاک مردانه است و می‌توانید پیراهن و تیشرت مردانه مورد نظرتان را از آن ‌جا سفارش بدهید.

تیشرت و پیراهن مردانه

انواع شلوار

لباس بالاتنه آقایان بر خلاف خانم‌ها بیشتر کوتاه است و این باعث می‌شود شلوارشان بیشتر توی دید باشد. پس برای یک مرد شلوار از اهمیت بالایی برخوردار است! این مورد را هم می‌توانید برای هدیه روز مرد و روز پدر خریداری کنید البته با توجه به سلیقه پدر یا آقای گیرنده کادو.

انواع شلوار

کت و شلوار

کمتر مردی پیدا می‌شود که از کادو گرفتن کت و شلوار ذوق نکند. بیشتر آقایان کت و شلوار را دوست دارند و این می‌تواند یک کادوی مناسب برای روز مرد باشد. البته باز هم باید به سلیقه آن‌ها در رنگ و مدل کت و شلوار دقت کنید. در باسلام هم می‌توانید مدل‌های مختلفی از کت و شلوار را سفارش بدهید.

کت و شلوار

کیف پول

کیف پول و جاکارتی هم از آیتم‌هایی است که خیلی به درد کادو دادن در روز پدر و روز مرد می‌خورد. انواع و اقسام کیف پول در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف را می‌توانید در بازار باسلام تهیه کنید.

کیف پول

کمربند

 با توجه به این که آقایان کم‌توقعند، مثل کیف پول، کمربند هم می‌تواند برای هدیه روز مرد و روز پدر هدیه خوبی باشد. فقط باید به مدل و رنگ آن هم مثل دیگر لباس‌ها دقت کنید که مطابق سلیقه آقا باشد. انواع کمربندهای مردانه را می‌توانید در باسلام پیدا کنید.

کمربند

کفش

رسیدیم به مورد جذاب کفش. انتخاب کفش شیک و مناسب برای آقایان یک مسئله حیاتی است. کفش هم انواع و اقسام پرشماری دارد. اگر می‌خواهید برای کادوی روز پدر و روز مرد کفش هدیه بگیرید، حتما باید کفش مورد علاقه‌ی پدر یا مرد مورد نظرتان را بشناسید. این دیگر به تیپ و لباس ایشان بستگی دارد. این کفش می‌تواند چرمی یا کتانی، مجلسی یا اسپرت باشد. در باسلام فروشنده‌های زیادی هستند که کفش مردانه می‌فروشند و می‌توانید مورد دلخواهتان را به آن‌ها سفارش بدهید.

کفش

صندل یا کفش طبی

اگر خدای ناکرده پدرتان نیاز به کفش طبی دارد و به هر دلیلی نمی‌تواند آن را تهیه کند، کادو دادن یک کفش یا صندل طبی به او می‌تواند بهترین ایده باشد. خبر خوب این که در باسلام کفش‌ و صندل طبی زیاد پیدا می‌شود، پس به آن‌جا هم سری بزنید.

صندل یا کفش طبی

ساعت

ساعت همیشه داوطلب هدیه شدن به آقایان بوده و همیشه هم از این آزمون سربلند بیرون آمده است. ساعت‌های مردانه هم تنوع زیادی دارند و هم کاربردی و توی چشم هستند. کافیست سلیقه پدر یا شوهرتان را در مورد ساعت بدانید و مدل و رنگ مورد پسند او را تهیه کنید. مثلا از باسلام.

ساعت

اکسسوری مردانه

 اکسسوری‌هایی مثل انگشتر، دستبند و گردنبند یا هم از بهترین مواردی هستند که می‌توانید برای هدیه روز پدر و روز مرد به آن‌ها فکر کنید. اگر پدر یا شوهر شما سن و سال بالاتری دارد، بهتر است انگشتر به او هدیه بدهید تا دستبند و گردنبند. هرچند همه چیز به سلیقه ایشان بستگی دارد. در باسلام اکسسوری‌های مردانه جذابی عرضه می‌شود که می‌توانید از آن‌ها برای کادو دادن سفارش بدهید.

اکسسوری مردانه

دکمه سردست

بعضی از آقایان دوست ندارند انگشتر دست کنند. خب می‌شود جایگزین‌هایی مثل دکمه سردست را به جای انگشتر استفاده کرد. یعنی همان ظرافت و نگین سنگی انگشتر را در دکمه سردست پیاده کرد. دکمه سردست هم می‌تواند هدیه شیک و جذابی برای روز پدر و روز مرد باشد. در باسلام هم می‌توانید دکمه سردست مردانه شیک و خوب پیدا کنید.

دکمه سردست

عطر و ادکلن

عطر و ادکلن از قدیم یکی از بهترین هدیه‌ها مخصوصا برای آقایان بوده است. عطر و ادکلن مردانه بهتر است کمی تلخ و تند باشد چرا که سلیقه بیشتر آقایان همین طبع است البته باز هم سلیقه افراد مختلف با هم فرق می‌کند و شما باید سلیقه پدر یا آقای مورد نظرتان را بدانید. تنوع کیفیت و قیمت عطر هم مناسب است و برای هر سلیقه و هر توان مالی هم عطر مناسب پیدا می‌شود. مخصوصا در بازار باسلام.

عطر و ادکلن

جاسوئیچی

جاسوئیچی شاید در نگاه اول چیز کم‌ارزشی به نظر بیاید اما می‌تواند یک یادگاری بانمک و کاربردی باشد. مخصوصا برای آقایان که ماشالا مظلوم و کم‌توقع هم هستند! البته جاسوئیچی‌های متنوع با مدل و رنگ و جنس‌های زیاد در بازار هستند که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. مثلا در بازار باسلام.

جاسوئیچی

کتاب

 پدر کتاب‌خوان داشتن می‌تواند یک موهبت باشد. مخصوصا در روز پدر چون می‌توانید به راحتی کتاب مورد علاقه‌اش را تهیه کنید و در این روز به او هدیه بدهید. کتاب به رغم ارزش بالایی که دارد قیمتش مناسب است. در باسلام هم می‌توانید کتاب‌های مفید و پرطرفداری را پیدا کنید.

کتاب

روان نویس و خودنویس

 روان‌نویس و خودنویس از آن دسته چیزهایی هستند که انگار اصلا برای هدیه دادن به آقایان ساخته شده‌اند. البته شرط مناسب بودن این هدیه برای روز مرد و روز پدر این است که پدر یا شوهر شما اهل نوشتن یا امضا کردن باشد. در باسلام هم انواع روان نویس و خودنویس عرضه می‌شوند که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

روان نویس و خودنویس

قهوه جوش یا اسپرسو ساز

این مورد مخصوص آقایانی است که قهوه‌خور باشند. قهوه‌جوش باکیفیت و کارا یا یک اسپرسوساز خوب می‌تواند خیلی آن‌ها را خوشحال کند. این اقلام را هم می‌توانید در باسلام به راحتی سفارش دهید.

قهوه جوش یا اسپرسو ساز

لوازم شخصی برقی

 اگر به آقایان چیزهایی مثل ماشین ریش‌تراش، مسواک برقی، موزن گوش و بینی و این دست وسایل شخصی برقی هدیه بدهید خیلی بار آن‌ها را سبک کرده‌اید و آن‌ها از شما بسیار متشکر خواهند شد. چون وقت آقایان برای نظافت شخصی کم است و این وسایل می‌تواند خیلی به حالشان مفید باشد! از باسلام هم می‌توانید این موارد را برای هدیه روز پدر و روز مرد سفارش بدهید.

لوازم شخصی برقی

ابزار آلات دستی

 اگر پدر یا شوهرتان کار فنی می‌کند و بعضی ابزارآلات را خیلی استفاده می‌کند، شاید ایده خوبی باشد که این ابزار را از نوع باکیفیت و خوب به عنوان هدیه به او بدهید. اینطوری در طول روز و هنگام کار هم به یاد شما خواهد بود. می‌توانید این ابزار را از فروشگاه باسلام هم تهیه کنید.

ابزار آلات دستی

کالای دیجیتال

 عصر، عصر دیجیتال است و تقریبا هر کالای دیجیتالی که برای مردها هدیه بخرید خوشحال می‌شوند. از گوشی و تبلت و لپتاپ بگیرید تا هندزفری و اسمارت‌واچ و دوربین. تنوع قیمت هم در بازار دیجیتال زیاد است. می‌توانید در بازار باسلام چرخی بزنید و قیمت‌ها را ببینید

کالای دیجیتال

شطرنج

تخته شطرنج خوب و باکیفیت با مهره‌های سنگین مثلا از جنس چوب یا فلز یا رزین اپوکسی. به نظرتان این یک هدیه خاص برای یک مرد شطرنج‌باز نیست؟ می‌توانید این مورد را هم از باسلام تهیه کنید.

شطرنج

کنسول بازی

یکی از چیزهایی که خیلی آقایان جوان تا میانسال را خوشحال خواهد کرد، هدیه گرفتن کنسول بازی است. فرقی نمی‌کند مرد شانزده ساله باشد یا سی و چند ساله. در هر صورت کنسول بازی مردها را ذوق زده می‌کند. البته قیمت کنسول‌های بازی نسبتا گران است.

کنسول بازی

اسپیکر و ساب ووفر

برای آقایانی که موزیک‌باز هستند و سیستم صوتی ماشین‌شان برایشان خیلی اهمیت دارد، هدیه دادن اسپیکر و ساب ووفر می‌تواند ایده بسیار جذابی باشد. مثل چند مورد بالا این هم بیشتر مناسب مردان جوان است. در باسلام هم می‌توانید این اقلام را بیابید.

اسپیکر و ساب ووفر

کارت هدیه

 کارت هدیه را می‌توانید از بانک به مبلغ دلخواه تهیه کنید و در روز مرد و روز پدر به آقایان هدیه بدهید. متن دلخواه هم می‌توانید روی آن درج کنید البته این بستگی به بانک صادرکننده کارت هم دارد. فرآیند صدور کارت هدیه کوتاه و آسان است.

ماگ

 ماگ‌هایی با طرح و متن تبریک روز مرد و روز پدر در بازار فراوان هستند. می‌توانید ماگ را در کنار دیگر چیزها به عنوان هدیه در نظر بگیرید.

ماگ

پک هدیه روز پدر

بعضی از گیفت‌شاپ‌ها، پک‌ها و آیتم‌های مخصوصی طراحی می‌کنند که مخصوص هدیه دادن در روز پدر و روز مرد هستند. بیشتر این موارد هم قیمت مناسبی دارند. می‌توانید آن‌ها را از باسلام هم سفارش بدهید.

پک هدیه روز پدر

کادو متفاوت روز پدر و روز مرد (هدیه غیر فیزیکی)

کادو حتما نباید مادی و چشم‌پرکن باشد. گاهی می‌شود چیزهایی را که خیلی در دسترس و در عین حال ارزشمند هستند را به عنوان کادوی روز پدر یا در کنار دیگر هدایا اهدا کرد. مثل نمونه‌های پایین.

بلیط تئاتر، سینما یا کنسرت

اگر پدرتان اهل هنر باشد، می‌توانید بلیط نمایش یا سینما یا کنسرت مورد علاقه‌اش را تهیه کنید و به او هدیه بدهید. بدون شک این خیلی برایش خوشحال کننده خواهد بود و تجربه خوبی از روز پدر را هم برای هر دوی شما رقم خواهد زد.

بلیط تئاتر، سینما یا کنسرت

بلیط سفر

می‌توانید خستگی کار و زندگی را با یک هدیه دادن یک بلیط سفر یا تور به پدرتان از تنش بیرون کنید. هزینه‌هایی مثل حمل و نقل و اسکان و خوراک را تامین کنید و به عنوان هدیه روز پدر او را به مرخصی بفرستید. این می‌تواند یک هدیه خاص و جذاب باشد.

رزرو شام در رستوران

رزرو کردن یک میز در یک رستوران و مهمان کردن پدر در روز پدر هم یک ایده ساده اما صمیمی است که خاطره خوشی را برای خانواده در این روز رقم خواهد زد.

نکات خرید هدیه برای روز پدر (روز مرد)

توجه به سن

کنسول بازی نمی‌تواند برای پدر شصت ساله هدیه جالبی باشد. یا یک مرد جوان با یک انگشتر عقیق سنگین پیرمردپسند شاید زیاد خوشحال نشود. پس در هنگام خرید هدیه روز پدر و روز مرد حواستان به سن و سال ایشان باشد.

شناخت علاقه و سلیقه

سلیقه‌ی آدم‌ها با هم فرق می‌کند. شاید برای پدری یک هدیه جذابیت داشته باشد اما برای پدر دیگر با همان سن و خصوصیات آن هدیه جالب به نظر نیاید. پس قبل از تهیه هدیه روز پدر حتما از سلیقه و موارد مورد علاقه ایشان آگاهی کسب کنید.

نکات خرید هدیه برای روز پدر (روز مرد)

شناخت نیاز

آقایان بیشتر دوست دارند چیزهای کاربردی هدیه بگیرند و چیزهای تزیینی زیاد به کارشان نمی‌آید. پس چه خوب است که وسایلی را برای آقایان هدیه بگیرید که نیازی را از آن‌ها برطرف کند و به دردشان بخورد.

توجه به شغل

اگر بتوانید برای پدر گرافیست یک قلم لمسی خوب هدیه بگیرید و یا برای پدری که کار فنی می‌کند یک جعبه ابزار باکیفیت تهیه کنید، بهترین ایده برای هدیه روز پدر را پیاده کرده‌اید. گفتیم که آقایان دوست دارند چیزهای کاربردی هدیه بگیرند و اگر این هدیه در شغلشان هم کاربرد داشته باشد خیلی خوشحال‌تر خواهند شد.

لیست خرید هدیه برای روز مرد (روز پدر)

اگر شما هم جزو کسانی هستید که همیشه وقت کم دارید و آرزو می‌کنید زمانتان از 24 ساعت تا 36ساعت کش بیاید. ما برایتان لیستی جامع و مختصر از 27 ایده‌‌ی هدیه برای روز پدر، آماده کرده‌ایم.

لیست خرید هدیه برای روز مرد (روز پدر)
  1. پیراهن یا تی‌شرت
  2. شلوار
  3. کت و شلوار
  4. کیف پول
  5. کمربند
  6. کفش
  7. صندل
  8. ساعت
  9. اکسسوری مردانه
  10. دکمه سردست
  11. عطر و ادکلن
  12. جاسوئیچی
  13. کتاب
  14. روان نویس و خودنویس
  15. قهوه جوش یا اسپرسوساز
  16. لوازم شخصی برقی
  17. ابزار آلات دستی
  18. کالای دیجیتال
  19. شطرنج
  20. کنسول بازی
  21. اسپیکر و ساب ووفر
  22. کارت هدیه
  23. ماگ
  24. پک هدیه روز پدر
  25. بلیط سینما و تئاتر
  26. بلیط سفر
  27. رزرو رستوران

کادوی روز پدر (روز مرد) با قیمت مناسب (ارزان)

اگر احیانا این روزها اوضاع جیب‌تان خیلی مساعد نیست، نگران نشوید، ما برایتان یک لیست از هدایای مقرون به صرفه هم داریم

هدفون بلوتوث اورجینال p47

 این هدفون بلوتوث را می‌توانید برای هدیه روز پدر تهیه کنید اگر پدرتان اهل موزیک گوش دادن است. محصول کیفیت خوبی دارد و قیمت آن هم به صرفه است. کیفیت آن تست می‌شود و رنگ‌های مختلفی هم دارد.

هدفون بلوتوث اورجینال p47

کفش مردانه چرم بندی

کفش‌های چرمی با فرم گرد در این سال‌ها خیلی روی بورس هستند. این مدل کفش‌ها تقریبا با هر استایلی جور می‌شوند و پاخور خوبی هم دارند. می‌توانید این کفش را با قیمت مناسب برای هدیه روز پدر از این غرفه سفارش بدهید.

کفش مردانه چرم بندی

انگشتر مردانه استیل

 این انگشترها با رکاب استیل و سنگ‌های مختلف مثل اونیکس یا عقیق مشکی عرضه می‌شوند که در عین زیبایی اصالت هم دارند. نگین‌های دیگری هم از این انگشترها موجود است و قیمت‌هایی در همین حدود دارد. می‌توانید از این انگشترهای شیک برای هدیه روز پدر و روز مرد سفارش بدهید.

انگشتر مردانه استیل

کادوی روز پدر (روز مرد) لاکچری

اگر بدون نگرانی از هزینه، می‌خواهید هدیه‌ای شیک تهیه کنید. ما شما را راهنمایی می‌کنیم تا انتخابی مناسب و لوکس داشته باشید.

عطر ادکلن گوچی گیلتی بلک

برند گوچی که نیازی به معرفی ندارد. عطر گیلتی بلک هم از آن محصولاتی است که  از زمان عرضه خود در سال 2013طرفداران زیادی را در بین آقایان برای خودش دست و پا کرده است. اگر می‌خواهید این عطر ادکلن را برای روز پدر تهیه کنید آن را از این غرفه سفارش بدهید.

عطر ادکلن گوچی گیلتی بلک

اسمارت واچ برند متا مدل 760

این اسمارت واچ در سه رنگ توسی و نارنجی و مشکی عرضه می‌شود و ظاهر خوب وقابل انطباقی دارد. انواع و اقسام امکانات و سنسورها را هم دارد و می‌تواند یک هدیه مناسب برای روز پدر باشد.

اسمارت واچ برند متا مدل 760

کت و شلوار مردانه یقه انگلیسی دیپلمات کد 210184

یک دست کت و شلوار شیک همیشه می‌تواند کادوی خوبی برای روز پدر و روز مرد باشد. این مدل سایزبندی از 44 تا 60 را دارد و به رنگ سرمه‌ای تیره موجود است. خوبی این غرفه این است که خود تولیدکننده هم هست و می‌توانید با خیال راحتتری به آن سفارش بدهید.

کت و شلوار مردانه یقه انگلیسی دیپلمات کد 210184

کادو روز پدر برای پدر زن و پدر شوهر

تمام مواردی که در بالا گفتیم، می‌توانند برای هدیه دادن به پدر زن یا پدر شوهر هم مناسب باشند. نکاتی مثل دقت به سن و شغل و سلیقه در مورد کادوهای پدر زن یا پدر شوهر هم صدق می‌کند. البته حساسیت‌های خانوادگی را هم باید در این موارد لحاظ کنید. خودتان می‌دانید دیگر!

کادو روز پدر برای پدر بزرگ

پدربزرگ‌‍‌ها چون مال نسل‌های قبل‌تر هستند قضیه هدیه دادن بهشان کمی فرق می‌کند و ریزه‌کاری‌هایی دارد. این موارد را در مطلب دیگری مفصل توضیح داده‌ایم که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

سوالات متداول درباره‌ی هدیه روز پدر

بهترین هدیه برای روز پدر چیست؟

جواب این سوال به سلیقه و نیاز پدر بستگی دارد. ما در بالا لیستی از انواع چیزهایی را که می‌شود برای روز پدر هدیه داد معرفی کردیم.

بهترین کادو روز مرد چیست؟

باید سلیقه و علاقه پدرتان را بفهمید و مقدار بودجه‌ای را که برای این هدیه در اختیار دارید را هم بسنجید تا به بهترین انتخاب برای کادوی روز پدر برسید.

مناسب ترین کادو برای روز پدر چیست؟

برای روز پدر مناسب‌ترین کادو آن است که کاربردی باشد و نیازی را از پدر برطرف کند. بهتر است برای روز پدر چیزهای به دردبخور کادو بگیرید.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
3 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x