غرفه فلاوینا، مهمان برنامه پایش


1,079

در ادامه حضور غرفه‌دارهای باسلامی، این بار آقای علیرضا حیدری از غرفه فلاوینا در برنامه پایش پلاس شبکه ایران کالا حضور دارد. علیرضا حیدری در کنار دیگر همکاران خود در شرکت دانش بنیان فلاوینا دانش را با خلاقیت همراه کرده‌اند و از هسته خرما فرآورده‌های متنوع غذایی به دست می‌آورند.

اهمیت کار فلاوینا در فرآوری هسته خرما خودش را بیشتر نشان می‌دهد وقتی بدانیم سالانه یک میلیون تن خرما در ایران تولید می‌شود. طبق آماری که آقای دکتر نوربخش، یکی از همکاران شرکت فلاوینا می‌دهد ایران دومین تولیدکننده خرما در جهان است. ضایعات هسته خرمایی که از این حجم تولید به دست می‌آید ۱۵۰هزار تُن است. ناتوانی در فرآوری و استفاده از این ماده پرارزش غذایی باعث می‌شود که هسته خرما ضایعه‌ای دورریختنی به نظر برسد و حتی مشکلات آلودگی محیط زیست از آن به وجود بیاید.

 

آقای علیرضا حیدری، از غرفه فلاوینا در همایش کسب و کارهای اصفهانی
آقای علیرضا حیدری، از غرفه فلاوینا در همایش کسب و کارهای اصفهانی

تلاش شرکت فلاوینا با بهره‌گیری از متخصصان تغذیه و جست‌جوهای میدانی فراوان و بهینه‌سازی آن باعث شده است ماده‌ای مفید و مغذی در دسترس مردم قرار بگیرد. ارزشمند شدن ضایعات حجیم یک محصول دیگر از نظر اقتصادی، ایجاد ارزش افزوده برای کشاورزان، اضافه شدن فیبر غذایی به نان و جایگزین شدن آرد هسته خرما با مقداری از آرد گندم و کاهش نیاز مردم به محصولاتی چون گندم و فواید اقتصادی و غیر اقتصادی دیگر، از دیگر موفقیت‌های شرکت فلاویناست.

هم اکنون فروش اینترنتی فلاوینا در بازار اجتماعی باسلام مهیاست و با یک کلیک می‌توانید محصولات فلاوینا را به سادگی تهیه کنید.

 


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
4 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ن محمدی
ن محمدی
5 سال قبل

متأسفانه یا خوشبختانه هر کدوم از عزیزان که پاشون به تلویزیون باز میشه قیمت محصولاتشون رشد 1/5 برابری داره و آدم رو از خرید محصولات جدید منصرف می کنه

ن محمدی
ن محمدی
پاسخ به  احمد مدقق
5 سال قبل

درست می فرمائید که قیمت گذاری به باسلام برنمی گرده و بنده ایرادی به این مجموعه نگرفتم
کلا در مورد خود غرفه دارها عرض کردم و این رو حتی قبل از تغییرات شدید ارزی شاهد بودیم متأسفانه

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x