با سلام و عرض خبر!


1,681

hello-we-have-some-news

حدود ۸۰۰۰ قلم کالای باسلامی در هفت بازارچه (که هر لحظه هم بر تعداد آن افزوده می‌شود) بهانه خوبی است برای گشت و گذار در این بازار اینترنتی. تا امروز یکشنبه سی مهرماه ۱۳۹۶، ۶۵۰ غرفه فعال در باسلام مشغول به کسب و کار است. باسلام بر سنت، سلامت و اصالت محصولات تأکید دارد و می‌خواهد ماجراجو باشد. همین‌ها باعث می‌شود حجم اتفاق‌ها و طرح‌های در حال اجرای باسلام خیلی زیاد باشد؛ به اندازه‌ای که اگر کسی مدتی از این فضا دور باشد و دوباره برگردد تعجب خواهد کرد.

ازین پس یکشنبه‌های هر هفته با یک بسته خبری جذاب از باسلام با شما همراه هستیم. خبرهایی از طرح‌های جاری، موفقیت‌ها، آینده روشنی که پیش روست و…
هر خبر و اتفاقی از باسلام که برای شما مهم است و دوست دارید آن را بدانید، برای ما کامنت بگذارید و از ما بخواهید.

اَپلیکیشین عمومی باسلام

یکی از اتفاق‌های مهم در قسمت فنی، اپلیکیشین باسلام است. اپلیکیشینی که تاکنون در دسترس قرار گرفته مخصوص مدیریت غرفه است و آنهایی که این نرم‌افزار را استفاده می‌کردند به وضوح شاهد تکمیل و ارتقای آن در بازه‌های کوتاه‌مدت هستند.

حالا کم‌کم صدای پای اپلیکیشین عمومی باسلام، هم می‌آید. در اپلیکیشینی که تیم پرقدرت و پرتلاش فنیِ باسلام به عموم مردم ارائه می‌کند، امکان چرخیدن در بازار باسلام و خرید و مطالعه مطالب وبلاگ برای کاربرها وجود دارد. هیجان‌انگیزتر از آن اینکه: امکانات اجتماعی مانند دنبال کردن کاربران و غرفه‌ها، اشتراک پست، نظر گذاشتن (کامنت)، بازاشتراک (RE-SHARE) و… به تدریج اضافه خواهد شد. در زیر یکی از صفحه‌ها را به طور نمونه می‌بینید که در حال طراحی است.

اپلیکیشن عمومی باسلام

طرح تازه‌نفس‌ها

آیا شما هم شرکت کرده بودید؟
غرفه‌های تازه‌تأسیس با همیاری چند غرفه‌دار قدیمی‌تر تلاش کردند تا کسب و کار بهتری در بازار باسلام داشته باشند. چند تیم تشکیل شد. غرفه‌دارها به میل خودشان می‌توانستند به یکی از تیم‌ها بروند تا با همیاری هم‌تیمی‌ها، غرفه‌شان را ارتقای محتوایی و شکلی بدهند. «باسلام» هم سعی کرد تبلیغات و طرح‌های مختلفش از جمله طرح‌های تخفیفی، دشت اول، یکشنبه‌های شلوغ پلوغ و… را به تیم‌های تازه‌نفس و شرکت‌کننده اختصاص بدهد.

تازه‌نفس‌ها

تا اواخر همین هفته امتیاز تیم‌های این دوره و برنده‌های آن مشخص می‌شود. البته تمام کسانی که با شرکت در این دوره غرفه‌شان را ارتقا دادند، به نوعی برنده‌اند. دوره بعدی تازه‌نفس‌ها احتمالاً گسترده‌تر خواهد بود و تیم‌های تازه‌تری در راه است. دوست دارید در دوره بعدی تازه‌نفس‌ها شرکت کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید؟ می‌خواهید کاپیتان یکی از تیم‌ها باشید؟

اخبار آن را از همین‌جا (وبلاگ باسلام) و یا کانال رسمی باسلام یگیری کنید.

تقویت راسته‌ها

اگر کسی کالایی را در اینترنت جستجو -مثلاً (میوه خشک) را گوگل کند- صدها سایت و هزاران مطلب پیدا می‌شود. در حال حاضر با همکاری تعدادی از غرفه‌دارهای باسلام که میوه خشک تولید می‌کنند تلاش می‌کنیم این راسته را تقویت کنیم و رتبه میوه خشک باسلام را در موتورهای جست‌و‌جو بهبود بدهیم. غرفه‌دارهای میوه خشک طبق موضوعات پیشنهادی که به آنها داده شده، یادداشت‌هایی درباره میوه خشک می‌نویسند. باسلام هم با تمام توانش تبلیغات وسیع در کانال‌های مختلف و انتشار مطالب و ایجاد بک‌لینک در سایت‌ها و صفحات پربازدید را انجام می‌دهد.

راسته بعدی که به سراغش برویم و برنامه ویژه تبلیغی، محتوایی برایش بگذاریم و طرح‌های متنوعی برایش اجرا کنیم، احتمالاً (راسته عروسک‌سازها) باشد. البته اگر خود غرفه‌دارهای عروسک‌ساز مایل به یک همراهی پرشور باشند!

نظر شما چیست؟ بعد از راسته میوه خشک، روی کدام راسته تمرکز بیشتری کنیم؟ چه خبرها و اتفاقاتی برای شما مهم است؟ دوست دارید به عنوان یک باسلامی درباره چه چیزهایی مطلع باشید؟

نظرتان را همین‌جا برای ما بنویسید!

پست رایگان؟!

از طرح «یه‌کاسه» هم دیدن کنید، تا ۹ آبان هزینه ارسال در این طرح رایگان است.


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x