انواع مدل های هودی دخترانه و زنانه جدید و شیک ۱۴۰۲


2,151

جدیدترین و شیک ترین مدل های هودی زنانه و دخترانه 1402 -2023 را از اینجا ببینید

خب فصل سرما هم آمد و نوبت به لباس‌های زمستانی رسید. هودی هم که خوراک هوای سرد است. هم می‌شود آن را توی خانه پوشید، هم بیرون، هم مدرسه و دانشگاه، هم موقع وزرش و تفریح و خرید و قدم زدن. ما اینجا توی بازار باسلام کلی فروشنده از سراسر ایران داریم که انواع و اقسام مدل‌های هودی دخترانه و زنانه جدید و شیک را عرضه می‌کنند. اگر شما هم امسال دنبال خریدن هودی دخترانه و زنانه هستید، خواندن این مطلب حتما کمکتان می‌کند.  برویم سراغ معرفی مدل‌های هودی دخترانه و زنانه در باسلام.

انواع مدل های هودی دخترانه و زنانه

در ادامه با جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های هودی دخترانه و زنانه آشنا می‌شوید.

مدل هودی دخترانه و زنانه

جدیدترین مدل‌های هودی دخترانه و زنانه این‌ها هستند:

۱. هودی زنانه فوتر کوبیده وارداتی پشت بلند

این مدل در 4 رنگ قهوه‌ای، قهوه‌ای روشن، توسی و نوک‌مدادی عرضه می‌شود. طرح گلدوزی با نخ قرمز دارد و تا زیر کمر را می‌پوشاند. از سایز 38 تا 46 هم موجود است. کیفیت خوبی دارد و فروشنده ضمانت مرجوعی هم برایش در نظر گرفته است. شما می‌توانید این هودی را هم‌اکنون از بازار باسلام بخرید.

هودی زنانه فوتر کوبیده وارداتی پشت بلند

۲. هودی زنانه دورس

جنس دورس در سه رنگبندی مشکی، سفید و نارنجی. جیب عروسکی دارد و مدل جوان‌پسندی است. از سایز 36 تا 46 هم موجود است. این هودی را از بازار باسلام سفارش بدهید.

هودی زنانه دورس

۳. هودی زنانه اسپرت تو کرکی طرح نایک

هودی خوراک ست کردن در چهار رنگ نارنجی و  قرمز و مشکی و سبز. از طرح نایکی رویش مشخص است که اسپرت است. فری سایز است و از شماره 38 تا 50 را پوشش می‌دهد. تن‌خورش شیک و پسندیده است و داخلش کرک و نرم است. حسابی هم کش می‌آید یعنی برای هر فرم بدنی مناسب است. قیمت مقرون بصرفه هم دارد. هودی طرح نایک را همین حالا از بازار باسلام سفارش بدهید.

هودی زنانه اسپرت تو کرکی طرح نایک

۴. هودی دخترانه خرگوشی فانتزی کیف دار

مدل خاص و فانتزی. طرح خرگوشی با یک کیف سردوشی. رنگبندی اش یواش و پاستیلی است و همین خاصش کرده. این سلیقه دختر خانم‌های نوجوان است. وارداتی است و فری سایز از 36 تا 46. فروشنده گفته فوری و رایگان جنس را ارسال می‌کند. این مدل را همین حالا از باسلام سفارش بدهید.

هودی دخترانه خرگوشی فانتزی کیف دار

۵. هودی دخترانه طرح میو

رنگبندی این مدل خیلی جذاب است؛ سیاه سفید و سفید سیاه! طرح به شدت فانتزی است و جوان پسند. سایزش از 38 تا 46 را پوشش می‌دهد و از جنس دورس ضخیم است. یعنی علاوه بر خوشگلی گرم هم هست. هودی طرح میو را بدون واسطه از باسلام بخرید.

هودی دخترانه طرح میو

مدل هودی مشکی زنانه و دخترانه

در ادامه با شیک‌ترین مدل‌های هودی مشکی دخترانه و زنانه آشنا می‌شویم:

۱. هودی دورس توکرکی

این مدل مخصوص دخترهاییست که می‌خواهند بگ بپوشند. هودی آویزون مشکی با جیب کانگورویی فری سایز از 36 تا 44. جنسش دورس است. تو کرکی هم هست و گرم و نرم. این هودی از بازار باسلام قابل سفارش است.

هودی دورس توکرکی

۲. هودی زنانه طرح ساده

مدل شیک و سنگینی است. بر خلاف مدل قبلی آویزون و بگی نیست. از سایز مدیوم تا دو ایکس لارج هم موجود است. جنسش نخ و پلی استر و ویسکوز است. این مدل را همین حالا از باسلام سفارش بدهید.

هودی زنانه طرح ساده

۳. هودی زنانه مشکی پاییزی

از روی مدل و طرح‌های تین‌ایجری این یکی می‌توان آن را در دسته بندی اسپرت دخترانه قرار داد. این کار جذب است و چسبان. سبک است و به درد پاییز و بهار یا تکپوش در زمستان می‌خورد. جنسش دورس خزدار است و از سایز 36 تا 44 را شامل می‌شود. این مدل را از لینک زیر بخرید.

 هودی زنانه مشکی پاییزی

۴. هودی زنانه دخترانه طرح گوزن

جنس کرک این مدل آن را خیلی سبک و راحت کرده است. مدلیست که هم برای دخترهای جوان و هم خانم‌ها مناسب است. مشکی و موقر است و می‌شود آن را به عنوان تکپوش زیر کاپشن هم استفاده کرد. این مدل را از طریق لینک زیر از بازار باسلام سفارش بدهید.

هودی زنانه دخترانه طرح گوزن

۵. هودی دورس ضخیم دخترونه

آیا دختری هستید که از هودی‌های مشکی با طرح فانتزی صورتی خوشتان می‌آید؟ پس این مدل برای شماست. بگی و آزاد با جیب کانگورویی. جنسش هم دورس ضخیم  است و حسابی گرم. فری سایز هم هست. این مدل را بدون واسطه از بازار باسلام بخرید.

هودی دورس ضخیم دخترونه

هودی تدی دخترانه و زنانه

جدیدترین هودی‌های تدی دخترانه و زنانه را در ادامه ببینید:

۱. هودی تدی دخترانه و زنانه طرح یونی کورن

از این مدل دو سایز لارج و ایکس لارج موجود است. البته کسانی که ریزتر از این سایزها هستند هم می‌توانند این مدل را تهیه کنند. هودی تدی به خودی خود گرم است. این مدل ست شلوار هم دارد. با توجه به طرح و رنگش برای دخترها مناسب‌تر است. این مدل را همین حالا از وبسایت باسلام سفارش بدهید.

هودی تدی دخترانه و زنانه طرح یونی کورن

۲. هودی دخترانه و زنانه تدی مدل تلماه

در رنگ‌های شیری و طوسی و مشکی و کرم‌نسکافه‌ای موجود است و طرح چارخونه کرپ دارد. فری سایز است و از 38 تا 48 را پوشش می‌دهد. جیب کانگورویی و کش سرآستین هم دارد. این مدل را می‌توانید از بازار باسلام بخرید.

هودی دخترانه و زنانه تدی مدل تلماه

۳. هودی شلوار گرم و نرم تدی اسپرت دخترانه

مدلی که هم برای برف‌بازی در پارک هم برای خوابیدن زیر پتو مناسب است. رنگ‌های ارغوانی، شتری و توسی تیره دارد. به معنای واقعی کلمه تدی است و از سایز 35 تا 60 هم موجود است. بسیار ضخیم و گرم. این مدل از وبسایت باسلام قابل سفارش است.

هودی شلوار گرم و نرم تدی اسپرت دخترانه

۴. هودی تدی دخترانه بهاره

این کار هم تدی ضخیم و باکیفیتی است. هم دوخت خوبی دارد و هم رخت باکیفیت. در دو رنگ سفید و سرمه‌ای موجود است و سایزش هم فری و آزاد. این هودی را از باسلام بخرید.

هودی تدی دخترانه بهاره

۵. هودی تدی پولیشی طرح پو آبرنگی

هودی گرم و فانتزی مخصوص دخترهای نوجوان. اگر دختری این هودی گرم را بپوشد دیگر سرما نمی‌خورد. کیفیت عالی دارد و سایز 35 و 45 هم موجود. هودی تدی پولیشی را از بازار باسلام سفارش بدهید.

هودی تدی پولیشی طرح پو آبرنگی

مدل هودی پشمی دخترانه و زنانه

جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های هودی پشمی دخترانه و زنانه را در ادامه ببینید:

۱. هودی پشمی دخترانه

در دو رنگ زرد و توسی موجود است و به درد دخترهای 8 تا 12 سال می‌خورد. جنسش هم پشمی است و سایزش آزاد. شیک و گرم و نرم. شما می‌توانید این مدل را از باسلام بخرید.

هودی پشمی دخترانه

۲. هودی پشمی دخترانه چهارخانه

سایز هم دخترانه و هم زنانه از این کار موجود است. پراچه‌اش فوق العاده باکیفیت است؛ پشم بدون پرز و لطیف. طرح چارخونه‌اش هم نه خیلی رسمی است و نه خیلی شیطون. خلاصه هم مناسب دخترهاست هم خانم‌ها. این مدل از باسلام قابل سفارش است.

هودی پشمی دخترانه چهارخانه

۳. هودی تو پشمی دخترانه

برای بچه‌ها مناسب است. طرح فیل و پاندا دارد و در دو رنگ سفید و توسی در دسترس است. از سایز 1 تا 6 هم الان موجود است. تو پشمی یعنی که خیلی گرم است. این هودی را از باسلام بخرید.

هودی تو پشمی دخترانه

۴. هودی ستاره پشمی طرح خرس

این یک عروسک است مخصوص دخترهای جوان. جنس تدی پشمی عالی دارد و طرح خرس فانتزی اش می‌کند. رنگبندی متنوع دارد. فری سایز از 38 تا 46 هم موجود است. حسابی هم گرم است. هودی ستاره پشمی از باسلام قابل سفارش است.

هودی ستاره پشمی طرح خرس

۵. هودی پشمی تدی

سبز, شتری, سفید طوسی و مشکی رنگ‌هایی هستند که این مدل دارند. سر آستین‌هایش کشی است و چرم هم تویش به کار رفته است. یقه شل و فری سایز است و  از 36 تا 48 را شامل می‌شود. این هودی را از باسلام بخرید.

هودی پشمی تدی

مدل هودی فانتزی دخترانه

در ادامه می‌توانید با جدیدترین مدل‌های هودی فانتزی دخترانه آشنا شوید:

۱. هودی دخترانه فانتزی طرح خرس و گربه و موش

از این هودی می‌شود به عنوان عروسک هم استفاده کرد. پتو هم می‌تواند باشد از بس گرم است. اگر دختری هستید علاقه مند به هودی فانتزی، باید این مدل را ببینید. رنگبندی متنوع دارد و جنسش تدی مخملی است. این هودی را از لینک زیر سفارش بدهید.

هودی دخترانه فانتزی طرح خرس و گربه و موش

۲. هودی دخترانه فانتزی وارداتی

به دو رنگ سفید و کالباسی موجود است. تو کرک است یعنی خیلی گرم و خیلی نرم. فری سایز هم هست. قواره بزرگ هم هست. تخفیف هم خورده. این هودی از وبسایت باسلام قابل سفارش است.

هودی دخترانه فانتزی وارداتی

۳. هودی فانتزی پاپیونی دخترانه و زنانه

فانتزی به معنای واقعی کلمه. رویش گلدوزی دارد و در دو رنگ مشکی و توسی موجود  است. فری سایز و قواره جادار یعنی به هر سن و سایزی می‌خورد. ارسال رایگان هم دارد. شما می‌توانید از طریق لینک زیر این هودی را از وبسایت باسلام سفارش بدهید.

هودی فانتزی پاپیونی دخترانه و زنانه

۴. هودی ملوسک فانتزی

ملوسک اسمش است. از جنس تدی اعلا در رنگ‌های صورتی و کرمی و توسی و قهوه‌ای. سایز 38 تا 44 را هم شامل می‌شود. تن‌خور عالی عالی. فانتزی بودنش از طرحش مشخص است. برای سفارش این هودی از باسلام کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

هودی ملوسک فانتزی

۵. هودی فانتزی خرسی زمستانه

این هودی فانتزی فری‌سایز است و به هر اندامی می‌خورد. به علاوه تضمین دوخت و کیفیت دارد و رنگ‌های مختلف آن قابل سفارش است. شما می‌توانید از طریق لینک زیر این هودی را از بازار باسلام بخرید.

مدل هودی عروسکی دخترانه و زنانه

آن‌چه در ادامه می‌خوانید معرفی جدیدترین مدل‌های هودی عروسکی دخترانه و زنانه است:

۱.هودی یونیکورن زیپدار

هودی یونیکورن زیپدار وارداتی است و تن‌خور عالی و کیفیت بالایی دارد. این هودی که جنس آن‌حوله‌ای است تنها در همین رنگ عرضه شده است. هودی یونیکورن را از باسلام بخرید.

هودی یونیکورن زیپدار

۲.هودی عروسکی خرسی پایین گت

روی جیبش عروسک دارد. در رنگ‌های سفید و صورتی یواش و آبی یواش موجود است. اما سایزهای هر رنگش فرق می‌کند. شما می‌توانید این هودی را از باسلام سفارش بدهید.

هودی عروسکی خرسی پایین گت

۳.هودی عروسکی دورس

از جنس دورس سه نخ است و گرم و اساسی. به جای قیطان عروسک دارد. در چهار رنگ صورتی و آبی و قرمز و سورمه‌ای موجود است و سایزهای 36 تا 44 را هم دارد. این هودی از طریق لینک زیر قابل سفارش است.

هودی عروسکی دورس

۴.هودی عروسکی اسپرت ست خواهر برادری

این یکی طرح عروسکی شلوغ پلوغ دارد. جنسش از دورس اعلاست و سایز 65 هم موجود. رنگ‌های متنوعی دارد و طرح‌های گربه و خرس. ارسالش هم رایگان است. احتمالا بچه‌ها عاشقش می‌شوند اگر از بازار باسلام برایشان بخریدشان.

هودی عروسکی اسپرت ست خواهر برادری

۵.هودی دورس عروسکی

این طرحش واقعا هنری و جذاب است. رنگبندی متنوع هم دارد. قواره بزرگ و آویزون و فری سایز 36 تا 44 هم هست. جنس دورس هم که دارد. این هودی را از لینک زیر خریداری کنید.

هودی دورس عروسکی

مدل هودی گوش دار دخترانه

جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های هودی گوش‌دار دخترانه این‌ها هستند:

۱. هودی گوش دار تدی

این مدل برای همه سنینی که سلیقه فانتزی دارند طراحی شده است. رنگبندی سفید و شیری دارد. حسابی ضخیم و گرم است و مناسب فصل سرد. خیلی هم لطیف و نرم است. شما می‌توانید این هودی را از باسلام سفارش بدهید.

هودی گوش دار تدی

۲. هودی گوش دار دخترانه

در سه رنگ سفید و مشکی و گلبهی موجودی دارد. اگر دنبال یک هودی خرگوشی اساسی می‌گردید این دقیقا همان است. این هودی از طریق لینک زیر قابل سفارش است.

هودی گوش دار دخترانه

۳. هودی گوش دار فانتزی

جنس فری سایز وارداتی با کیفیتی شبیه انیمه های ژاپنی. در سه رنگ زرد و سفید و صورتی و فری سایز از 36 تا 44 موجود است. جنسش دورس ضخیم است و تویش کرک دارد یعنی کاملا مناسب فصل سرماست. این هودی را از لینک زیر خریداری کنید.

هودی گوش دار فانتزی

۴. هودی شلوار داخل کرک دخترانه

رنگ گلبهی و نوک مدادی و زرد و صورتی همه پاستیلی کلاه عروسکی از همان‌ها که دختربچه‌ها عاشقش هستند. سایزهای 40 و 45 و 50  موجود هستند. جنسش هم ملانژ رنگی تو کرک است و بچه بپوشد دیگر سرما نمی‌خورد. شما می‌توانید از طریق لینک زیر این هودی را از بازار باسلام بخرید.

هودی شلوار داخل کرک دخترانه

۵. هودی پشمالویی کلاه گوش دار

ضخیم و گرم و بانمک و خواستنی کلمه های خوبی برای این مدل هستند. صورتی , شیری , مشکی , طوسی تیره , طوسیروشن و سورمه‌ای هم رنگبندی هایش هستند. جنسش هم تدی اعلا است. برای سفارش این هودی از باسلام کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

هودی پشمالویی کلاه گوش دار

مدل هودی اسپرت دخترانه و زنانه

´پرفروش‌ترین مدل‌های هودی اسپرت دخترانه و زنانه را در ادامه ببینید:

۱. هودی دخترانه اسپرت به همراه کیف زنانه

اسپرت فانتزی در دو رنگ سفید و زرد موجود است. یک کیف عروسکی هم دارد. جنسش دورس بدون کرک است و فری در سایزهای 36 تا 44 موجود است. شما می‌توانید این هودی را از باسلام سفارش بدهید.

هودی دخترانه اسپرت به همراه کیف زنانه

۲. هودی شلوار دخترانه اسپرت

این مدل در رنگ‌هایی مثل نارنجی و پرتقالی و یشمی و آبی نفتی با مارک فیلا عرضه می‌شود. کاملا اسپرت و سایزهای 45 و 50 و 55 آن هم موجود است. این هودی از طریق لینک زیر قابل سفارش است.

هودی شلوار دخترانه اسپرت

۳. هودی شلوار دخترانه اسپرت دورس

مدل خیلی اسپرت و شیکی است و برای راحتی در خانه یا ورزش یا کلا بیرون رفتن مناسب است. جنس دورس دارد و سایزهای 50 و 55. مناسب دختربچه‌های شر و شور. صورتی یواش و قرمزش موجود است. این هودی را از لینک زیر خریداری کنید.

هودی شلوار دخترانه اسپرت دورس

۴. هودی سفید مشکی دخترانه اسپرت

دو رنگ سفیدمشکی و مشکی‌سفید از این مدل هست. فری سایز خوراک بیرون رفتن و ورزش کردن در زمستان. جنس سه نخ و تو کرک دارد یعنی حسابی گرم است. شما می‌توانید از طریق لینک زیر این هودی را از بازار باسلام بخرید.

هودی سفید مشکی دخترانه اسپرت

۵. هودی شلوار دخترانه اسپرت با طرح USPA

طرحش خیلی خفن است. صورتی یواش، سبزآبی خیلی یواش و زرد هم رنگبندی هایش هستند. مناسب برای سنین 1 تا 7 ساله یعنی سایزهای 35 تا 50. چاپ‌هایش برجسته هستند. از نخ پنبه باکیفیت هم درست شده است. برای سفارش این هودی از باسلام کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

هودی شلوار دخترانه اسپرت با طرح USPA

مدل هودی کراپ (نیمه تنه)

جدیدترین مدل‌های هودی کراپ که در باسلام موجود است، این‌ها هستند:

۱. هودی کراپ چاپ برجسته کلاه دار

سفید و مشکی و سبز و قرمز و کرم رنگ‌های این مدل هستند. چاپ عروسکی دارد. نیم‌تنه است و می‌شود زیر پالتوهای اسپرت و فانتزی پوشید. سایز فری دارد و از نخ پنبه بافته شده است. شما می‌توانید این هودی را از باسلام سفارش بدهید.

هودی کراپ چاپ برجسته کلاه دار

۲. هودی کراپ تدی کیوت

سایز 34 تا 45 از این مدل موجود است. تک رنگ سفید. خیلی مدل شیک و جوان پسندی است. جنسش تدی است یعنی گرم است و طرحش هم خیلی بانمک. این هودی از طریق لینک زیر قابل سفارش است.

هودی کراپ تدی کیوت

۳. هودی کراپ مناسب فصل سرد

مناسب فصل سرد است چون نخ پنبه داخل کرک است. کراپ است و مناسب سنین 5 تا 12 سال. دو رنگ زرد و نارنجی هم دارد با طرح گربه که بچه‌ها حتما خوششان می‌آید. این هودی را از لینک زیر خریداری کنید.

هودی کراپ مناسب فصل سرد

۴. هودی کراپ عروسکی دخترانه برند فستیوال

چهارتا رنگ دارد صورتی و سورمه‌ای و زرد و سفید. کراپ  است و طرح عروسکی برای دخترخانم‌های سایز 50 و 55. کار شیک و فانتزی است مخصوصا طرح میکی موسش. شما می‌توانید از طریق لینک زیر این هودی را از بازار باسلام بخرید.

هودی کراپ عروسکی دخترانه برند فستیوال

۵. هودی کراپ فانتزی کلاهدار زنانه

این کار در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود. نیم تنه است و از جنس دورس سه نخ داخل کرک یعنی حسابی گرم. فرس سایز است  و از 36 تا 42 را در بر می‌گیرد. برای سفارش این هودی از باسلام کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

هودی کراپ فانتزی کلاهدار زنانه

۶. ست هودی نیم تنه و شلوار زنانه

جنس نخ دورس در دو رنگ مشکی و نوک مدادی. شلوارهایش هم طرح دارد. کار سبک و راحتی است و مناسب پاییز و بهار. در زمستان هم می‌شود زیر کاپشن پوشیدش. از نخ پنبه دورس بافته شده و سایزهای مدیوم تا دو ایکس لارج را دارد. شما می‌توانید این هودی را از باسلام سفارش بدهید.

ست هودی نیم تنه و شلوار زنانه

مدل هودی زیپ دار دخترانه و زنانه

مدل‌های هودی زیپ‌دار دخترانه عبارتند از:

۱. هودی زیپ دار دوری

شما رنگبندی را ببین: قرمز, سبز فسفری, نسکافه‌ای, سفید, خردلی, سرخابی, بنفش, گلبهی, زرد, نوک مدادی, نارنجی. یعنی در واقع برای هر سلیقه‌ای رنگ دارد. دورس دو نخ توکرکی است و حسابی گرم. همه جا هم می‌شود پوشید. فری سایز است تا 48. شما می‌توانید این هودی را از باسلام سفارش بدهید.

هودی زیپ دار دوری

۲. هودی زیپ دار زنانه

طرح آبرنگی بسیار خفن با رنگبندی بنفش, نباتی, طوسی, زرد, مرجانی. تنوع از این بیشتر؟ جنسش هم  داکرون است و سایزهای 38 تا 44 را شامل می‌شود. این هودی از طریق لینک زیر قابل سفارش است.

هودی زیپ دار زنانه

۳. هودی زیپ دار جنس دورس

کار شیک و اسپرت. همه جا می‌شود پوشیدش. دورس دو نخ است و داخلش کرک دارد. دو تا جیب فیلتاپ هم دارد. فری سایز تا سایز 48. این یکی چون تنوع رنگش زیاد بود دیگه ننوشتم. این هودی را از لینک زیر خریداری کنید.

هودی زیپ دار جنس دورس

۴. هودی زیپ دار و شلوار اسپرت

مناسب دخترخانم‌های سایز 45 و 50 و 55 است. یک طرح اسپرت مشکی و طلایی موجود دارد. دورس است یعنی از لحاظ گرمی کاملا مناسب است. شما می‌توانید از طریق لینک زیر این هودی را از بازار باسلام بخرید.

هودی زیپ دار و شلوار اسپرت

۵. هودی دخترانه زیپ دار

مدل پارچه جنس گلکسی پشت دورس با دوخت تمیز. فری سایز است از 38 تا 46. طرح شلوغ و اسپرت دارد در رنگ‌های صورتی و خاکستری و آبی یواش. برای سفارش این هودی از باسلام کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

هودی دخترانه زیپ دار

۶. هودی تک زیپ دار مچ پهن

خیلی گرم و شیک. دورس تو کرکی است و در سه رنگ مشکی و کرمی و توسی موجودی دارد. در هوای کمی سرد زیپش را باز می‌گذارید و در هوای سرد می‌بندید. در هر دو حالت تن‌خور عالی دارد. از سایز 36 تا 44 را هم پوشش می‌دهد. شما می‌توانید این هودی را از باسلام سفارش بدهید.

هودی تک زیپ دار مچ پهن

مدل هودی لش دخترانه و زنانه

در ادامه با مدل‌های جدید و شیک هودی لش دخترانه و زنانه آشنا خواهید شد:

۱. هودی لش دخترانه تو کرک

هودی لش و آویزون مخصوص دخترهایی که باج نمی‌دهند. طرح انجل در رنگ‌های بنفش و طوسی روشن و زرد و نارنجی و سفید و مشکی. این مدل جوان‌پسند است اما بزرگ‌ترها هم می‌توانند بپوشند. گرم است. شما می‌توانید این هودی را از باسلام سفارش بدهید.

هودی لش دخترانه تو کرک

۲. هودی لش دخترانه تو کرکی دو رنگ

دو رنگ بودنش خیلی طرح‎‌هایش را متنوع کرده است. 8 تا رنگبندی‌ مختلف دارد. تو کرکی است و خوب گرم نگهتان می‌دارد. این هودی از طریق لینک زیر قابل سفارش است.

هودی لش دخترانه تو کرکی دو رنگ

۳. هودی لش دخترانه پارچه میکرو

سایزبندی این کار برای دخترهای سن 7 تا 15 سال است. پارچه‌اش میکرو است و حسابی جادار و آزاد. در دو رنگ طوسی و صورتی موجود است. این هودی را از لینک زیر خریداری کنید.

هودی لش دخترانه پارچه میکرو

۴. هودی لش دخترانه طرح love

هودی لش با جنس دورس سه نخ. این مدل دارای رنگ‌های مشکی و صورتی است و علاوه بر فری سایز بودن، قیمت مناسبی هم دارد. شما می‌توانید از طریق لینک زیر این هودی را از بازار باسلام بخرید.

هودی لش دخترانه طرح love

۵. هودی لش نزوکو دخترانه

رنگ‌بندی این کار با طرح فانتزی گنگی که رویش چاپ شده از سفید و مشکی هست تا زرد و سبز و بنفش. دورس تو کرکی درجه یک و گرمِ گرم است. برای سفارش این هودی از باسلام کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

هودی لش نزوکو دخترانه

۶. هودی دخترانه بابونه لش

هودی لش باید گل و گشاد و آویزون باشد مثل همین مدل. رنگ‌های سفید و مشکی و زرد با طرح گل‌های غربت. سبک است اما جنس دورس نخ دارد و خوب گرم می‌کند. فری سایز است و مناسب هر سنی که هودی لش می‌پسندد. شما می‌توانید از طریق لینک زیر این هودی را از بازار باسلام بخرید.

هودی دخترانه بابونه لش

۷. هودی لش کیوت زمستانه

رنگبندی این کار سبز آدامسی, سبز تیره, آبی, سرمه‌ای, سرخابی, مشکی است. چاپ دارد و آویزون است. خیلی گنگ است برای گنگ‌بازها بافته شده. از نخ دورس هم بافته شده. داخل کرک هم هست. برای سفارش این هودی از باسلام کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

هودی لش کیوت زمستانه

مدل هودی بلند دخترانه و زنانه 

در ادامه با مدل‌های جذاب هودی بلند زنانه و دخترانه آشنا می‌شویم:

۱. هودی بلند زنانه شیک

گفتم هودی بلندی را اول این لیست بگذارم که هیچ حرف و حدیثی برای بلند بودنش نباشد. این مدل را که می‌بینید از فرط بلندی باید با کمربند بپوشید. سه رنگ دارد مشکی و نسکافه‌ای و سبز اخرایی. فری سایز است و از 38 تا 52 را شامل می‌شود. شما می‌توانید این هودی را از باسلام سفارش بدهید.

هودی بلند زنانه شیک

۲. هودی بلند زنانه وارداتی

این کار تک رنگ مشکی است. رویش گلدوزی دارد. از سایز 36 تا 46 قابل پوشیدن است و به خاطر لانگ بودن تن‌خورش خیلی شیک است. جیب کانگورویی هم دارد. این هودی از طریق لینک زیر قابل سفارش است.

هودی بلند زنانه وارداتی

۳. هودی بلند زنانه آلمانی اسمارا

پنبه‌ای، گرم و نرم، بلندبالا، سورمه‌ای رنگ با گل‌های صورتی. یک دختر از یک هودی لانگ دیگر چی چیزی می‌خواهد غیر از این؟ سایزش 32 تا 34 است. این هودی را از لینک زیر خریداری کنید.

هودی بلند زنانه آلمانی اسمارا

۴. هودی بلند زنانه جنس دورس فوتر

سفید,  کرم,  نارنجی,  سرمه ای,  سبز روشن,  سبز فسفری,  سبز زیتونی,  صورتی,  زرشکی,  بنفش,  سرخابی رنگ‌هایی هستند که این مدل دارد. همه فسفری از جیغ تا یواش. سایز 38 تا  44 را دارد و حسابی گرم است. شما می‌توانید از طریق لینک زیر این هودی را از بازار باسلام بخرید.

هودی بلند زنانه جنس دورس فوتر

۵. هودی بلند زنانه طرح کلاغ

رنگ‌های صورتی و کرمی دارد. حسابی بلند است. فری سایز است از 38 تا 46. جنسش هم مالانژ رنگی سنگین. از همه مهم‌تر قیمت خوبی هم دارد. برای سفارش این هودی از باسلام کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

هودی بلند زنانه طرح کلاغ

مدل هودی چهارخونه دخترانه و زنانه

در ادامه با مدل‌های هودی چهارخانه دخترانه و زنانه آشنا می‌شویم:

۱. هودی چهارخونه سپاهان

ضخیم است و طرح چارخونه دارد در رنگ‌های مختلف. کلاه مالانژ خزدار هم دارد. تا 46 هم فری سایز است. همه جا هم می‌شود پوشیدش. کار شیکی است. شما می‌توانید این هودی را از باسلام سفارش بدهید.

هودی چهارخونه سپاهان

۲. هودی چهارخونه جلو جیب دار

سفید و سورمه‌ای و قرمز زرد با چهارخانه‌های مشکی. از الیاف طبیعی بافته شده  و از سایز 38 تا 46 را می‌تواند پوشش بدهد. این هودی از طریق لینک زیر قابل سفارش است.

هودی چهارخونه جلو جیب دار

۳. هودی چهارخونه جنس فوتر

طرح چارخونه این یکی مدل ریز است برای سیلقه‎‌هایی که این طرح را می‌پسندند. رنگبندی‌اش هم متنوع است. از جنس فوتر سنگین و فری سایز تا 46. کمرگت هم دارد که سایز کمرش را تنظیم می‌کند. این هودی را از لینک زیر خریداری کنید.

۴. هودی چهارخونه پاییزه دخترانه

از این مدل دخترانه دو رنگ صورتی و سورمه‌ای موجود است. سبک است  و در پاییز و بهار می‌شود تک پوشیدش. در زمستان هم می‌شود با لباس‌های دیگر ست کرد. جنسش کرپ و نخی است. شیک و پیک است و به درد دخترهای 2 تا 8 ساله می‌خورد. شما می‌توانید از طریق لینک زیر این هودی را از بازار باسلام بخرید.

هودی چهارخونه پاییزه دخترانه

۵. هودی دورس چهارخونه

طرح خاص این مدل چهارخانه سفید و مشکی است در دو رنگ کرمی و خاکستری. سایزبندی 1 دارد  از 36 تا 40 و سایزبندی 2 از 42 تا 44. گت دارد که کمرش را تنظیم کنید. برای سفارش این هودی از باسلام کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

هودی دورس چهارخونه

مدل هودی انگشتی دخترانه و زنانه

در ادامه با جدیدترین مدل‌های هودی انگشتی دخترانه و زنانه آشنا می‌شویم:

۱. هودی انگشتی زنانه فوک دورس

تک رنگ مشکی، جذب و شیک برای خانوم‌های شیک‌پوش. فری سایز از 38 تا 44. جنسش دورس است و توخاری و پوسته‌ای و گرم. قمیت مناسبی هم دارد. شما می‌توانید این هودی را از باسلام سفارش بدهید.

هودی انگشتی زنانه فوک دورس

۲. هودی فینگر انگشتی طرح Are you ok

یک کار انگشتی لش و آویزون برای تیریپ‌های گنگ و شاخ. تک رنگ است مشکی عشقی. جنسش دورس پنبه‌ای است و تا 48 فری سایز است. کنارش هم زیپ دارد. این هودی از طریق لینک زیر قابل سفارش است.

هودی فینگر انگشتی طرح Are you ok

۳. هودی اسپرت فینگر

طرح آبرنگی دارد مخصوص ست خواهر برادری یا خواهر خواهری! جنسش دورس دونخ باکیفیت است و سایزش بچگانه. این هودی را از لینک زیر خریداری کنید.

هودی اسپرت فینگر

۴. هودی مخمل دخترانه انگشتی

این مدل دو رنگ توسی و صورتی دارد. مخمل پفی بسیار شیک و گرم با کش دور تنه. یک زنجیر کارتیر هم به گردنش هست لاکچری. برای بچه‌های از سایز  40 تا 60 موجود است. شما می‌توانید از طریق لینک زیر این هودی را از بازار باسلام بخرید.

۵. هودی آستین انگشتی دخترانه

مشکی یک تیغ این مدل کار را خیلی سنگین و جذاب کرده است. هیچ زلم زیمبویی دیگری هم در کار نیست. انگشتی است و فری سایز و بلند و گرم. برای سفارش این هودی از باسلام کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

هودی آستین انگشتی دخترانه

مدل هودی طرح دار دخترانه و زنانه

با جدیدترین مدل‌های هودی طرح دار دخترانه و زنانه آشنا شوید:

۱. هودی طرح دار پاییزه

طرح‌های ایموجی و دختر و موسچینوی این کار دورس ضخیم است و طرح‌های میکی و کیتی از جنس مخمل. کلاهش گت دارد و جیبهایش کانگورویی است. از 38 تا 48 هم فری سایز است. شما می‌توانید این هودی را از باسلام سفارش بدهید.

هودی طرح دار پاییزه

۲. هودی شلوار طرح دار

این مدل تک رنگ خاکستری است و فری سایز. مدل شیک و سنگینی است و همراهش شلوار همین طرحی هم دارد. این هودی از طریق لینک زیر قابل سفارش است.

هودی شلوار طرح دار

۳. هودی شلوار طرح دار

طرح‌های این کار از این قرار است: طرح جغد، طرح گل، گاوی زرد، گاوی سفید، آبرنگی قرمز، آبرنگی سبز، آبرنگی نارنجی، آبرنگی بنفش، چریکی سبز، چریکی قرمز و چریکی آبی. پس از لحاظ طرح خیلی تنوع دارد. جنسش ترگال است و به خاطر همین سبک. از 38 تا 46 هم فری سایز است. این هودی را از لینک زیر خریداری کنید.

هودی شلوار طرح دار

۴. هودی دخترانه طرح خرگوش

کار دخترانه در سه رنگ صورتی و قرمز و سبزآبی. جنسش خیلی نرم است چون برای سنین 8 ماه تا 3 سال بافته شده است. شما می‌توانید از طریق لینک زیر این هودی را از بازار باسلام بخرید.

هودی دخترانه طرح خرگوش

۵. هودی شلوار طرح دار کالیته

دو طرح شطرنجی و نوشته‌دار از این کار هست که هر دو سفیدمشکی هستند. سایز 45 تا 60 را پوشش می‌دهد. برای سفارش این هودی از باسلام کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

مدل هودی کلاه دار دخترانه و زنانه

آن‌چه در ادامه می‌خوانید، برخی از جدیدترین مدل‌های هودی کلاه‌دار و زنانه است:

۱. هودی کلاه دار دخترانه

رنگ‌هایش نارنجی و سبز و بنفش و کرمی و گلبهی هستند. سایز 40 و 45 موجود دارند برای دخترهای نوجوان. باکیفیت و گرم است با طرح دخترپسند. شما می‌توانید این هودی را از باسلام سفارش بدهید.

هودی کلاه دار دخترانه

۲. هودی کلاه دار دخترانه و زنانه

مدل سبک و راحتی است. قرمز و صورتی و مشکی  سبزآبی و زرد این کار موجود است. تا 46 هم فری سایز است. این هودی از طریق لینک زیر قابل سفارش است.

 هودی کلاه دار دخترانه و زنانه

۳. هودی جلو باز پشمی

این مدل جلوباز و دکمه خور است و همین هم خاصش کرده. جنسش پشمی است و طرح نیمه چارخونه نیمه ساده دارد. در رنگ‌های سبز و زرشکی و ماشی و دودی موجود است. دخترانه است و از سایز 45 تا 70 را در برمی‌گیرد. این هودی را از لینک زیر خریداری کنید.

هودی جلو باز پشمی

۴. هودی کلاه دار و جیب دار دورس اسپورت

این کار رنگ‌های پاستیلی دارد؛ آبی و نارنجی و یاسی. اسپورت و جذب است و از 36 تا 42 فری سایز. کار سبکی است و مناسب پاییز  و بهار اما در زمستان هم می‌شود با کاپشن ست کرد. از جنس دورس هم هست. شما می‌توانید از طریق لینک زیر این هودی را از بازار باسلام بخرید.

هودی کلاه دار و جیب دار دورس اسپورت

۵. هودی دخترانه کلاه دار غواصی

مدل جذب و شیکی است به خاطر همین بهش می‌گن غواصی. فری سایز تا 46 است و تک رنگ مشکی عرضه می‌شود. ضخامت خوبی دارد و گرم است. برای سفارش این هودی از باسلام کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

 هودی دخترانه کلاه دار غواصی



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x