باسلامی‌ها چطور غرفه‌داری می‌کنند؟


823

پراکندگی فروش غرفه‌داران در کشور چگونه است؟

باسلام میزبان غرفه‌دارانی از همه‌ی استان‌های کشور است. در نمودار بالا می‌توانید ببینید در سال ۱۴۰۱ کدام استان‌ها سهم بیشتری در فروش سالانه باسلام داشته‌اند. برای مثال، غرفه‌دارهای ساکن تهران ۲۸ از فروش سالانه باسلام را رقم زده‌اند و در رتبه اول ایستاده‍‌اند. بعد از آن غرفه‌داران ساکن استان قم با ۱۳% از فروش سالانه در رتبه دوم قرار گرفته‌اند. غرفه‌داران اهل خراسان رضوی و اصفهان هر کدام با ۹ سهم در فروش سالانه، رتبه سوم را دارند. غرفه‌داران ساکن استان‌های، فارس آذربایجان شرقی خوزستان البرز و گیلان هم مجموعا ۱۸ از فروش باسلام در سال ۱۴۰۱ را رقم زده‌اند. غرفه‌داران ساکن ۱۹ استان دیگر هم در ۲۴% از فروش سالانه باسلام مشارکت داشته‌اند.

با غرفه‌ای که بیشترین فروش ریالی را در سال 1401 داشته، آشنا شوید!

با غرفه‌ای که بیشترین تعداد فروش را در سال 1401 داشته، آشنا شوید!

غرفه‌داران باسلام، چقــدر طـول می‌کشد، تا خرید مشــتریان را تایید کنند؟

بعد از خرید مشتری، غرفه‌دار باید سفارش را تایید کند تا مشتری مطمئن شود سفارشش آماده خواهد شد. از زمانی که هر خرید در باسلام ثبت می‌شود تا زمانی که غرفه‌دار آن را تایید کند به طور میانگین دو ساعت و سی و نه دقیقه طول میکشد. شما می‌توانید با آنلاین بودن در زمانهای اوج ثبت سفارش و اطمینان از تأمین موجودی این زمان را کاهش بدهید و برای مشتری‌هایتان خرید سریع و لذت بخشی رقم بزنید.

ارسال به موقع ســـــفارش‌ها

در باسلام، غرفه‌داران از زمان ثبت سفارش، خودشان آماده‌سازی و ارسال محصولات را به‌عهده می‌گیرند. بنابراین تا پایان زمان آماده‌سازی فرصت دارید که محصول را ارسال کنید. ارسال به موقع سفارش‌ها تاثیر مستقیمی در رضایت مشتری دارد و می‌تواند ستاره‌های بیشتری برایتان هدیه بیاورد!

غرفه‌دارها در سال گذشته 95% سفارش‌ها را «به موقع» ارسال کرده‌اند.

غرفه‌دارها چطور سفارش‌ها را برای مشتری‌ها ارسال می‌کنند؟

غرفه‌داران باسلام این فرصت را دارند تا سریع و مستقیم و بی‌واسطه بسته‌هایشان را برای مشتری ارسال کنند. آن‌ها حتی در انتخاب روش ارسال هم آزادی عمل کامل دارند. مثلا می‌توانند تصمیم بگیرند سفارش‌های درون شهری را با پیک بفرستند یا شخصا تحویل مشتری بدهند.

همچنین برای سفارش‌های برون‌شهری می‌توانند از بین ارسال سفارشی و پیشتاز و راه‌های دیگر، روش دلخواهشان را انتخاب کنند.

غرفه‌داران باسلام، 86% سفارش‌های سال 1401 را از طریق شرکت ملی پست ارسال کرده‌اند. حدود 6% سفارش‌ها هم از طریق شرکت‌های باربری بین‌شهری جابه‌جا شده‌اند. سهم بقیه شرکت‌های پستی و پیک خصوصی هم مجموعا 8% بوده است.

سفارش‌های ارسال رایگان

یکـی از امکانــات باسـلام، مشخص کردن کف خریــد بــرای فعــال شــدن «ارســال رایــگان» ســفارش می‌توانیــد نــوع ارســال رایگان را به تفکیک سفارش‌های درون شهری و برون شهری تعیین کنید.
رفتــار خریــداران در باسلام نشان می‌دهد که آن‌ها تمایل بیشتری به خرید از غرفه‌هایی دارند که هزینه ارسال کمتری می‌گیرند؛ و حتی هنگام جستجوی محصولات، با فیلتر «ارسال رایگان»، به دنبال غرفه‌ای می‌گردند که همان محصول را به صورت رایگان ارسال کند. پــس قیمــت مناسب+ارســال رایــگان می‌تواند به کسب‌وکارتان رونــق بیشــتری بدهد.

سفارش‌ها چند روزه به دست مشتری‌ها می‌رسند؟

در سال 1401 سفارش‌ها به طور میانگین در مدت 5 روز و 14 ساعت به دست مشتریان رسید.

در آبان ماه سفارش‌ها سریع‌تر به دست مشتریان رسیدند (10 ساعت سریع‌تر) و در اسفند ماه نیز به خاطر شلوغی دم عید، سفارش‌ها در زمان طولانی‌تری به دست مشتری رسیدند.

میانگین زمانی که غرفه‌دارها برای آماده‌سازی و ارسال سفارش‌ها در سال 1401 صرف کرده‌اند.

طبق قانون تجارت الکترونیک، اگر مشتری 7 روز بعد از دریافت محصول، رضایت یا عدم رضایتش را ثبت نکند، باسلام به صورت خودکار، سفارش را در وضعیت ثبت رضایت قرار می‌دهد و با غرفه‌دار تسویه حساب می‌کند.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهنام وزیری اردکانی
بهنام وزیری اردکانی
2 ماه قبل

گذینه ایی اجباری بگزارید که فروشنده اعلام کند محصولش اصل است یا خیر. بخصوص در محصولات برندها و کالاهای وارداتی. یا در پوشاک قسمت وینتیج فعال شود. متشکرم و کارشناس قیمت گزاری داشته باشید. سپاس

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x