فصل مهاجرت (۴): جابه‌جایی فنی آغاز شد


1,006

باسلامی‌های عزیز. همان‌طور که در چند روز گذشته صحبتش بود، به روز موعود رسیدیم و فصل مهاجرت باسلام به مرحله حساس جابه‌جایی رسیده است. الان که این نوشته را برای شما نوشته‌ایم، موتور مرکزی پردازش باسلام در حال جابه‌جایی است. برای همین، همه فرایندهای اصلی مانند خرید و ثبت سفارش، اضافه کردن محصول، ویرایش محصول، ثبت رسید پستی و… متوقف شده‌اند. پس از جابه‌جایی کامل، دوباره همه این‌ها روشن می‌شوند و با موتور جدید باسلام کار می‌کنند. اگر درباره دلیل این مهاجرت نمی‌دانید، یادداشت «باسلام در فصل مهاجرت بزرگ» را بخوانید.

بعد از جابه‌جایی چه می‌شود؟

با پایان یافتن فرایند مهاجرت فنی، همه فرایندهای اصلی باسلام با طراحی‌های جدیدشان فعال می‌شوند. سبد خرید را با شکل و شمایل جدید خواهید دید. صفحه ثبت نام و صفحه ورود نیز به کلی تغییر کرده‌اند که مشاهده خواهید کرد. فرایندهای مربوط به غرفه‌داری نیز به‌روز شده‌اند. البته از نظر ظاهری، تفاوت محسوسی در اپ غرفه من نمی‌بینید، ولی اگر جزء کاربرانی باشید که با نسخه وب کار می‌کنند، «پنل غرفه‌داری نسخه وب» به طور کامل بازطراحی شده است.

به‌روزرسانی اپ غرفه من پس از پایان جابه‌جایی

اگر جزء غرفه‌داران باسلام هستید، لازم است پس از اتمام فرایند جابه‌جایی فنی، اپ غرفه من را به‌روز کنید تا دوباره کار کند. ما پس از پایان جابه‌جایی، پیغام به‌روزرسانی را برایتان ارسال خواهیم کرد.

اختلال‌های احتمالی تا پایان امشب

برای این مهاجرت بزرگ، حجم بسیار زیادی از اطلاعات جابه‌جا می‌شوند و سیستم‌های متعددی با همدیگر جایگزین می‌شوند، برای همین ممکن است با اختلال‌های ریز و درشتی در بخش‌های مختلف سایت، اپ غرفه من و… مواجه شوید. این اختلال‌ها تا حد زیادی عادی هستند و تا پایان امشب برطرف می‌شوند. با این حال، اگر اختلال جدی یا باگ فنی دیدید، از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید تا درستش کنیم.

اتفاق امروز، نتیجه تلاش همه باسلامی‌هاست. مشتری‌های عزیز باسلام، غرفه‌داران پای کار و همراه و کل تیم باسلام در این مدت با همدیگر تلاش کردند تا این مهاجرت انجام شود. امیدواریم با انجام این مهاجرت بزرگ در باسلام، هفته‌ها و ماه‌های شیرینی را پیش رو داشته باشیم. ممنون بابت راهنمایی‌ها و همراهی‌هایی که در این مدت با تیم باسلام داشتید. روزهای هیجان‌انگیزی در پیش خواهیم داشت.


به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
2 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شاه قلعه
علی شاه قلعه
5 سال قبل

بیصبرانه منتظر دیدن تلاش بچه ها هستم

همگی خسته نباشید

محمد رضا
محمد رضا
پاسخ به  علی شاه قلعه
5 سال قبل

سلام رفیق عزیز

حالت چطوره؟

ما هم بی‌صبرانه منتظر دیدن شماییم.

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x