میهمانی صمیمانه باسلام و غرفه‌داران


521

میهمانی صمیمانه باسلام و غرفه‌داران

چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403، روزی بود که در آن دورهمی باسلام و غرفه‌داران برگزار شد.

در این میهمانی که ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به میزبانی باسلام در شهر قم برگزار می‌شد، حدود ۷۰ نفر از غرفه‌داران فعال و قدیمی و خانواده‌هایشان حضور داشتند.

در آغاز این میهمانی که در کارخانه نوآوری قم – صدران برگزار می‌شد، حامد آقاجانی ضمن قرائت چند آیه از قرآن کریم، از همه غرفه‌دارانی که هرکدام از شهرها و استان‌های مختلف کشور به قم آمده بودند تشکر کرد و گفت این خیلی خوشحال‌کننده است که امروز غرفه‌داران و فروشندگان قدیمی باسلام، با مدیران و اعضای شرکت باسلام در یک جمع صمیمانه و خودمانی دور یک میز نشسته‌اند، چای می‌نوشند و مشکلات و مسائل یکدیگر را می‌شنوند و برای حل آن‌ها تلاش می‌کنند؛ که این گفته با تشویق پرشور حضار همراه شد.

در ادامه مهمانی، مدیرعامل باسلام ضمن خوش‌آمدگویی و تشکر از قبول دعوت باسلام، گزارش مفصلی از تصمیمات گذشته و مسیری که طی شده است ارائه نمود و سپس به تشریح اهداف سال ۱۴۰۳ باسلام برای غرفه‌داران پرداخت.

آقایا در توضیح اهداف چهارگانه باسلام گفت یکی از اهداف ما در باسلام دات کام این است که آن را تبدیل به پلتفرمی پایدارتر، درست‌تر و دربرگیرنده‌تر کنیم؛ هدف دیگر ما این است که از اهالی، پشتیبانی قابل اتکایی کنیم. آقایا در توضیح هدف سوم گفت ما در سال ۱۴۰۳ دنبال بازارسازی هم هستیم؛ یعنی می‌خواهیم سازوکارهای جمعی برای شتابدهی غرفه‌ها و بازار ایجاد کنیم و در نهایت در توضیح هدف چهارم گفت توسعه اکوسیستم نیز هدف بعدی ما در سال جاری است. یعنی می‌خواهیم بال پرواز اکوسیستم کارآفرینی مردمی ایران و منطقه با اهرم باسلام باشیم.

محمدرضا آقایا نیز در پایان این بخش از گفت‌وگوهایش از برگزاری این مهمانی اظهار خوشحالی کرد و گفت همه ما اهالی یک بازاریم و لازم است باهم ارتباط داشته باشیم. بازار یعنی همین و خوب است همه اهالی بازار از حال و مشکلات و مسائل یکدیگر باخبر باشند و هدف ما هم از این مهمانی همین است.

لذا اگر شما به‌عنوان غرفه‌دار این بازار بدانید که عقبه یک تصمیم چیست خیلی چیزها شفاف می‌شود. ما هم اگر ریزه‌کاری‌های غرفه‌داری و فروشندگی را از زبان شما بشنویم، می‌توانیم تصمیمات درستی برای بازار بگیریم و مسیر صحیح و سالمی برای حرکت اهالی طراحی کنیم و این‌ اتفاق جز با ارتباط تنگاتنگ ما اهالی با هم ممکن نخواهد شد.

آقایا پیش از آغاز پرسش و پاسخ با غرفه‌داران پیشنهادهایی نیز برای سرمایه‌گذاری و مشارکت غرفه‌داران مطرح نمود و اعلام کرد که این طرح‌ها و بسته‌ها، به‌زودی به طراحی نهایی می‌رسد و به‌صورت عمومی اعلام می‌شود.

در ادامه این مهمانی تعدادی از غرفه‌داران صنف‌‌های مختلف به بیان مشکلات، پیشنهادات، انتقادات و مسائلی پرداختند که در این سال‌ها با آن‌ درگیر بوده‌اند.

سپس هرکدام از مدیران و اعضای تیم‌های مختلف باسلام، درباره این مشکلات و راه‌حل‌ها و راه‌های رفع آن‌ها با غرفه‌داران گفت‌وگو کردند.

به گفته سجاد عساکره، معاونت ارتباطات و اهالی باسلام، این میهمانی‌ها قرار است به‌صورت ماهانه به میزبانی باسلام با طیف‌های مختلفی از غرفه‌داران برگزار شود که بنا شد دور اول آن‌ها از خود باسلام و در قم شروع شود. عساکره در ادامه اظهار امیدواری کرد ماه‌های آینده نیز در شهرها و استان‌های دیگر میزبان غرفه‌داران و اهالی باسلام باشیم و این مهمانی‌ها ادامه‌دار باشد.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
4 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x