تیپ و استایل پاییزی مردانه 2023 + نکات طلایی در انتخاب لباس و رنگ مناسب


871

تیپ و استایل پاییزی مردانه 2023 + نکات طلایی در انتخاب لباس و رنگ مناسب

تیپ و استایل مردانه با لباس های مختلف

هوای سرد است و استایل‌هایش! اصلا یکی از دلایل محبوبیت پاییز همین لباس‌های گرمی است که در آن می‌پوشیم و انگار یکجور حس امنیت به آدم می‌دهند. این‌جا می‌خواهیم ببینیم آقایان در فصل پاییز چطور می‌توانند استایل مناسب خود را ست کنند و کدام تیپ و استایل پاییزی بیشتر به آن‌ها می‌آید. اگر شما هم دنبال این هستید که بفهمید کدام لباس‌های پاییزی برایتان مناسب‌تر است پس این مطلب را از دست ندهید.

تیپ و استایل مردانه با لباس های مختلف

پالتو مناسب برای استایل پاییزه مردانه

یکی از لباس‌های محبوب فصل پاییز پالتو است.

یکی از لباس‌های محبوب فصل پاییز پالتو است.

حتما می‌دانید که پالتو بیشتر یک لباس رسمی و مناسب استایل‌های کلاسیک است.

پالتو بیشتر یک لباس رسمی و مناسب استایل‌های کلاسیک است.

اما الان پالتوها و نیم‌پالتوهایی به بازار آمده‌اند که با تیپ اسپرت هم ست می‌شوند.

پالتوها و نیم‌پالتوهایی به بازار آمده‌اند که با تیپ اسپرت هم ست می‌شوند.

این پالتوها بیشتر اور سایز و گشاد هستند و مناسب تیپ‌‌های لش. یعنی با کفش کتانی و شلوارهای بگ ست می‌شوند.

پالتوها بیشتر اور سایز و گشاد هستند و مناسب تیپ‌‌های لش. یعنی با کفش کتانی و شلوارهای بگ ست می‌شوند.

اما پالتو در هر صورت یک لباس رسمی است و به استایل‌های کلاسیک و یا نیمه رسمی بیشتر می‌آید.

پالتو در هر صورت یک لباس رسمی است

مدل‌های زیپ‌ و کلاه‌دار پالتو بیشتر نیمه‌رسمی هستند.

مدل‌های زیپ‌ و کلاه‌دار پالتو بیشتر نیمه‌رسمی هستند.

استفاده از پالتو در استایل پاییزی به میزان سردی هوای پاییز در محل زندگی شما هم مربوط است چون پالتو لباس گرمی است و اگر پاییز ملایمی را تجربه می‌کنید احتمالا پوشیدن پالتو اذیت‌تان کند.

استفاده از پالتو در استایل پاییزی به میزان سردی هوای پاییز در محل زندگی شما هم مربوط است

پالتو مناسب برای استایل پاییزه مردانه

حالا بیایید با هم، درباره‌ی اینکه پالتوی مردانه چقدر می‌تواند تنوع داشته باشد و استفاده از هر کدام چقدر می‌تواند روی استایل شما تاثیر بگذارد مطالعه کنیم تا این تصور را که انتخاب لباس آقایان کار ساده‌ای است، فراموش کنید.

پالتو مناسب برای استایل پاییزه مردانه

پالتو چرم مردانه

پالتو چرم همیشه یکی از انتخاب‌های جذاب برای پوشیدن در پاییز و زمستان بوده و هست. پالتو چرم یک لباس به شدت کلاسیک است که اغلبا با کمربند عرضه می‌شود. رنگ‌های پالتو چرم هم بیشتر در طیف مشکی تا خاکستری و حتی سفید، طیف قهوه‌ای و یا زرشکی و آبی و سورمه‌ای است.

پالتو چرم مردانه

۱. پالتو چرم مردانه

این کار با چرم صنعتی و به رنگ مشکی با قد یک متر عرضه می‌شود. دوخت ظریف و تنخور و ایستایی عالی پالتو به همراه آستر ضخیم، نظر خریداران این کار را جلب کرده است.

پالتو چرم مردانه

پالتو فوتر مردانه

فوتر نوعی پارچه ضخیم است که از پشم خالص یا ترکیبی از الیاف پشمی و نایلونی بافته می‌شود. این نشان می‌دهد این پارچه بسیار مناسب فصل سرماست. به خاطر همین هم در دوخت پالتوها بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. فوتر در رنگ و طرح‌های ساده تا انواع طرح چهارخونه موجود است که دست شما را برای انتخاب پالتو فوتر مورد نظرتان باز می‌گذارد.

پالتو فوتر مردانه

۱. پالتو فوتر مردانه

جنس این پالتو از فوتر پشمی مردانه و با یقه بلیزری که دارد بسیار شیک و خوش قواره است. سه رنگ مشکی و نوک مدادی و توسی روشن از این مدل موجود است. قد آن هم 85 است. از 44 تا 54 هم سایزبندی دارد.

پالتو فوتر مردانه

۲. پالتو مردانه جنس فوتر

این کار هم از فوتر کوبیده دوخته شده است. قواره شیک و راستایی دارد و در رنگ مشکی عرضه شده است. سایزهای مختلفی از آن موجود است. استر آن هم از جنس الگانس وارداتی است.

پالتو مردانه جنس فوتر

۳. پالتو مردانه فوتر جناقی

منظور از جناقی در این مدل این است که کمر باریکی دارد و استایل خیلی کلاسیکی می‌سازد. شش دکمه‌ای هم هست و رنگ آن شکلاتی مایل به توسی است. سایزبندی آن هم از 44 تا 56 است.

پالتو مردانه فوتر جناقی

۴. پالتو مردانه فوتر

جنس این کار از فوتر دورو کوبیده است. سایز آن از 46 تا 66 است و در رنگبندی متنوع عرضه می‌شود. تنخور خاص و شکیلی هم دارد.

پالتو مردانه فوتر

پالتو یقه انگلیسی مردانه

یقه انگلیسی هم از دیگر فاکتورهایی است که اگر در پالتو باشد به وزن کلاسیک آن اضافه می‌کند. پالتوهای یقه انگلیسی در جنس‌ها و رنگ‌های مختلف پالتو کار می‌شوند و منحصر به جنس خاصی نیستند.

پالتو یقه انگلیسی مردانه

۱. پالتو مردانه یقه انگلیسی

این کار از فوتر کوبیده اعلا دوخته شده و جنس آستر آن هم پارچه الگانس باکیفیت است. داخل کار سه جیب دارد و تنخور آن هم شیک است. سایزبندی متنوع هم دارد.

پالتو مردانه یقه انگلیسی

۲. پالتو مردانه دبل برست

این پالتوی یقه انگلیسی با فوتر کوبیده و در پنج رنگ مختلف از مشکی تا خردلی با دوخت اختصاصی عرضه می‌شود. یعنی این که محدودیتی در سایزبندی و سن ندارد.

پالتو مردانه دبل برست

۳. پالتو یقه انگلیسی برندRIVERISLAND

این کار یک مدل کلاسیک با قواره جادار است. آستر و رویه آن از پارچه باکیفیت خارجی دوخته شده است. این کار در رنگ مشکی و سایز لارج عرضه می‌شود.

پالتو یقه انگلیسی برندRIVERISLAND

پالتو یقه بلیزر مردانه

فرق یقه بلیزر با یقه انگلیسی در باریک بودن آن است و این باعث می‌شود رسمیت آن بیشتر باشد. پالتو یقه بلیزری هم در انواع پالتوها با جنس‌های مختلف به کار می‌رود.

پالتو یقه بلیزر مردانه

۱. پالتو شش دکمه یقه بلیزر اسپرت مردانه

این کار از جنس پراچه کچه ترک دوخته شده است. سایزبندی آن 44 تا 56 را در برمی‌گیرد. در دو رنگ مشکی و شتری موجود است.

پالتو شش دکمه یقه بلیزر اسپرت مردانه

۲. پالتو یقه بلیزر اسپرت مردانه

این کار هم مثل کار بالا یک کار خوش قواره و شیک است. یقه بلیزر و پارچه ترک کچه دارد و در سایز 44 تا 56 موجود است. در دو رنگ مشکی و توسی هم عرضه می‌شود.

پالتو یقه بلیزر اسپرت مردانه

کاپشن در استایل پاییزی مردانه

کاپشن‌ها از آن دسته از لباس‌های گرم هستند که تنوع زیادی در جنس و رنگ و مدل دارند. به خاطر همین هم همیشه محبوب بوده‌اند چون هر کسی می‌تواند طبق سلیقه خودش کاپشن انتخاب کند. البته بهتر است در پاییز زیپ و دکمه کاپشن را نبندید تا زیادی گرم نشود.

کاپشن در استایل پاییزی مردانه

کاپشن مناسب برای استایل مردانه پاییزی

کاپشن هم مانند پالتو، گستره‌ی زیادی از جنس و مدل را دارد که برای شما بهتر است قبل از اینکه پولتان را خرج کنید، بدانید کدامیک برایتان مناسب‌تر است.

کاپشن مناسب برای استایل مردانه پاییزی

کاپشن چرم مردانه

کاپشن چرم هم مانند پالتوی چرم همیشه جزو انتخاب‌های اول مشتریان بوده است. البته کاپشن چرم بر خلاف پالتوی چرم جنبه نیمه‌رسمی بیشتری دارد تا رسمی. علاوه بر این که کاپشن کلا لباس جدید است و در دسته‌بندی کلاسیک جا نمی‌گیرد. کاپشن‌های چرم در انواع مختلفی عرضه می‌شوند اما بیشترشان دارای زیپ هستند. بعضی مدل‌های کاپشن چرم کلاه هم دارند. رنگبندی کاپشن‌های چرم هم تنوع بالایی دارد اما بیشتر در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای به چشم می‌خورد.

۱. کاپشن چرم مردانه

این کار از چرم صنعتی مردانه در رنگ مشکی تولید شده است و قوار اسپرت و فیت دارد. زیپ کج است و آستین‌هایش هم زیپ دارند. آستر تنه خز و آستر آستین‌ها ساتن است. سایزبندی مختلف هم دارد.

کاپشن چرم مردانه

 ۲. کاپشن چرم مردانه طرح بوفالو

این مدل با یقه خزدار و قواره اندامی در سه رنگ مشکی و عسلی و قهوه‌ای تیره عرضه می‌شود. سایزبندی آن از ایکس لارج تا چهار ایک لارج است. کار شیک و اسپرت و باکیفیت در دوخت و جنس.

کاپشن چرم مردانه طرح بوفالو

۳. کاپشن چرم مردانه خزدار

این کار با طرح اسپرت و با چرم صنعتی باکیفیت و در سایزهای ایکس لارج تا 4ایکس لارج عرضه می‌شود. رنگبندی آن مشکی و زرشکی و سرمه‌ای است.

کاپشن چرم مردانه خزدار

کاپشن خزدار مردانه

کاپشن‌ها می‌توانند رویه‌های مختلفی داشته باشند مثلا چرم یا فوم یا شمعی یا پارچه‌ای. یکی از انواع پارچه برای کاپشن پارچه خزدار است. کاپشن‌های خزدار انواع و اقسامی دارند از کوتاه و تدی تا خز بلند. مدل‌ها و رنگبندی کاپشن‌های خزدار هم بسیار متنوع است. البته منظور از کاپشن خزدار، کاپشن‌هایی از جنس‌های مختلف هم هستند که آستر خز داشته باشند. مدل‌ها و رنگبندی کاپشن‌های خزدار هم بسیار متنوع است.

۱. کاپشن چرمی پفی داخل خز

این کار وارداتی ترک با خز تدی سفید و چرم صنعتی پف دار تولید شده است. رنگ آن مشکی است و از سایز اسمال تا 2ایکس لارج هم سایزبندی دارد. قواره کار فیت است و مناسب همه سنین هم هست.

کاپشن چرمی پفی داخل خز

۲. کاپشن کتی تمام خز

رویه این کار برند جیب از کتان سنگشور و آستر آن خز است. رنگبندی متنوعی هم دارد و در انواع سایز لارج عرضه می‌شود. جنس پارچه و کیفیت دوخت آن عالی و کار وارداتی است.

کاپشن کتی تمام خز

۳. کاپشن مردانه خز دار

رویه این کار از پارچه فلیس است و آستر آن خز است. با این جنس می‌توانید آن را هم در زمستان و پاییز و هم در بهار بپوشید. کیفیت دوخت کار خوب است و در سایزهای لارج با رنگ مشکی عرضه می‌شود.

کاپشن مردانه خز دار

هودی در استایل پاییزی مردانه

هودی از آن لباس‌هایی است که در فصل پاییز خیلی طرفدار دارد. راحتی در پوشیدن و تنوع زیاد در جنس و مدل و طرح و رنگ هودی‌ها را محبوب کرده مخصوصا بین جوان‌ترها. هودی یک لباس کاملا اسپرت است که با انواع تیپ و استایل غیر رسمی و راحت ست می‌شود. هودی‌ها در انواع و اقسام جنس‌ها و مدل‌ها تولید می‌شوند. هودی‌های مردانه و پسرانه هم همیشه جزو انتخاب‌های اول آقایان برای تیپ و استایل پاییزه هستند.

هودی مناسب برای استایل پاییزه مردانه

هودی‌ انواع و اقسام دارد. بیشتر هودی‌ها کلاه دارند البته مدل‌های بدون کلاه هودی هم هستند. بعضی از هودی‌ها فیت هستند و بعضی دیگر اور سایز و لش. هودی‌های فیت مدل انگشتی هم دارند. بعضی هودی‌ها جلوبسته هستند و بعضی دیگر جلوباز حالا یا زیپ‌دار یا بدون زیپ. مدل جیب هم در هودی‌های جلوباز و جلوبسته متفاوت است به طوری که در هودی‌های جلوبسته جیب‌ها بیشتر کانگورویی هستند. بعضی‌ هودی‌ها هم لانگ هستند و از هودی‌های معمولی درازترند.

هودی‌ها از جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. پارچه‌های مخملی مثل تدی و یا پارچه فوتر برای هودی عالی هستند. ضخامت هودی‌ها به دو لایه با آستر یا تک لایه بودن آن بستگی دارد. اگر برای استایل پاییزی می‌خواهید هودی بخرید بهتر است از  مدل‌های نازک‌تر استفاده کنید.

۱. هودی مردانه ساده

این مدل هودی ساده با کلاه و جیب کانگورویی و از جنس دورس سه نخ ضخیم و داخل کرکی است که در رنگ مشکی و فری سایز عرضه می‌شود. یک کار شیک و سنگین.

هودی مردانه ساده

۲. هودی مردانه مدل Fredly

این مدل را می‌شود جزو کارهای لانگ در نظر گرفت. قواره این مدل هودی بلند است و لبه خزدار هم هست. از جنس ترویرا و فری سایز مناسب لارج و ایکس لارج دوخته شده است. داخل آن هم خز است.

هودی مردانه مدل Fredly

 ۳. هودی مردانه خز

این کار کلاه‌دار از فلیس دوخته شده و آستر آن از خز است. رنگ توسی و سایزبندی لارج و ایکس لارج دارد. این مدل از هودی‌های جلوباز است.

هودی مردانه خز

دورس در استایل پاییزی مردانه

دورس یک نوع پارچه ضخیم است که از نخ پنبه بافته می‌شود. به خاطر همین هم در انواع لباس‌های گرم به کار می‌رود. لباس‌هایی که ما به نام تکپوش می‌شناسیم اغلبا با دورس دوخته می‌شوند. دورس‌های کلاه‌دار شباهت زیادی به هودی دارند و شاید بتوان آن‌ها را هودی دورس نامید. دورس‌ها هم مثل هودی‌ها هم مدل فیت دارند هم مدل‌ آزاد و لش.

دورس مناسب برای استایل پاییزی مردانه

دورس به خاطر ضخامت نه چندان زیاد گزینه خوبی برای یک استایل پاییزی مردانه است. البته باید توجه داشته باشید که دورس را باید با لباس‌های اسپرت و غیرررسمی ست کنید. رنگبندی و طرح‌های دورس زیاد و متنوع هستند و نمونه‌های زیادی برای انتخاب کردن دارید. دورس‌های کلاه‌دار هم لباس‌های جذابی برای تیپ و استایل پاییزی هستند.

۱. دورس مردانه اسپان

از این مدل دورس سه سایز لارج موجود است که همه سنین را جواب می‌دهد. رنگبندی کار هم سفید و مشکی و کرم و سرمه‌ای و پرتغالی و سبز است. کار از جنس اسپان دوخته شده.

دورس مردانه اسپان

۲. دورس مردانه چاپدار

این کار در سه سایز لارج عرضه می‌شود و رنگ‌ آن هم نوک مدادی و زیتونی و قرمز روشن است. جنس آن دورس دو نخ و داخلش هم کرک‌دار است.

دورس مردانه چاپدار

۳. دورس مردانه دو نخ خار خورده

این کار دورس دو نخ ضخیم است و کرک دارد. در پنج رنگ سفید و مشکی و آجری و سبز و سورمه‌ای هم موجود است. سایزبندی آن هم ایکس لارج و دو سایز بزرگتر است که آن را مناسب تیپ مردانه می‌کند.

دورس مردانه دو نخ خار خورده

بافت و پلیور در استایل پاییزی مردانه

بافت و پلیور هم برای ست تیپ و استایل پاییزی مردانه خیلی مناسب هستند چون می‌شود آن‌ها را تک پوشید. ضخامت آن‌ها هم به حدی نیست که زیادی آدم را گرم کنند و مناسب فصل پاییز هستند.

بافت و پلیور مناسب برای استایل پاییزی مردانه

بافت و پلیور بیشتر از پارچه‌های پشمی دوخته می‌شوند. طرح‌ها و رنگ‌های آن هم به اندازه‌ای متنوع است که هر کسی می‌تواند با کمی جست‌وجو بافت مورد نظر و سلیقه خودش را پیدا کند. بافت و پلیور را می‌توان به دو دسته کلی جلوباز و یکسره تقسیم کرد. 

بافت و پلیور مردانه یقه گرد

مدل یقه گرد ک مدل کلاسیک است. البته این مدل هم دو نوع معمولی و شل دارد. نوع شل اسپرت است. می‌شود زیر این نوع بافت پیراهن هم پوشید به طوری که یقه پیراهن از زیر یقه گرد بافت بیرون بیاید. البته این به میزان جذب بودن بافت هم بستگی دارد.

۱. بافت مردانه یقه گرد اندامی

این کار کشی است و این یعنی فری سایز است. از نخ اکریلیک بافته شده و در سه رنگ سورمه‌ای و توسی و مشکی موجود است. دوخت و جنس نخ آن هم تضمین شده است.

بافت مردانه یقه گرد اندامی

۲. بافت مردانه یقه گرد

جنس این کار از نخ اکریلیک است و آستین جذب رگلان هم دارد. در 6 رنگ عرضه می‌شود و فری سایز هم هست. دوخت و نخ آن هم باکیفیت است.

بافت مردانه یقه گرد

۳. پلیور مردانه یقه گرد

جنس این پلیورها از نخ دورس پنبه است و لطافت و دوام خوبی دارد. در سایزهای ایکس لارج عرضه می‌شود و رنگبندی‌های متنوع هم دارد.

پلیور مردانه یقه گرد

بافت و پلیور مردانه یقه هفت

یقه هفتی هم می‌تواند شل یا جذب باشد. بافت و پلیور یقه هفتی مناسب تیپ و استایل کلاسیک و رسمی است و خیلی راحت می‌شود زیر آن پیراهن پوشید. به خصوص اگر جلوباز و دکمه‌دار باشد.

۱. بافت مردانه یقه هفت ساده

این کار رزبافت از جنس نخ اکریلیک است و به خاطر نازک بودن مناسب استایل پاییزی است. شامل 10 رنگ است و در دو سایز لارج و ایکس لارج عرضه می‌شود. کار کلاسیک با تنخور شیک.

بافت مردانه یقه هفت ساده

۲. بافت مردانه یقه هفت

این کار در 7 رنگ آبی روشن، مغزپسته‌ای، آبی، خاکستری، سرمه‌ای، طوسی، نوک مدادی عرضه می‌شود. فری سایز و کشی هم هست و قواره راسته و شیکی دارد.

بافت مردانه یقه هفت

۳. پلیور مردانه یقه هفت

این کار طرح کبریتی دارد و از سایز لارج تا 3ایکس لارج موجودی دارد. مدل آن کلاسیک است و مناسب پوشیدن روی پیراهن رنگبندی آن هم متنوع است.

پلیور مردانه یقه هفت

بافت و پلیور مردانه یقه اسکی

یقه اسکی یکی از جذاب‌ترین مدل‌های بافت و پلیور است. این مدل گردن را پوشش می‌دهد و با لباس‌های دیگر مثل پالتو و کت و کاپشن بسیار هماهنگ است. یقه اسکی ابهت و جذابیت خاصی به مردان می‌دهد. توصیه می‌کنیم بافت‌های یقه اسکی را در  تیپ و استایل پاییزه و زمستانه خود بگنجانید.

۱. بافت مردانه یقه اسکی اندامی

این کار با قواره اندامی و کشی عرضه می‌شود. از نخ اکریلیک درجه یک بافته شده و از مدیوم تا 2ایکس لارج سایزبندی دارد. در رنگ‌های توسی و مشکی و سورمه‌ای و زرد و سبز کله غازی و زرشکی هم موجود است.

بافت مردانه یقه اسکی اندامی

۲. بافت مردانه یقه اسکی

این بافت کاموایی است و رنگ‌های زرشکی و توسی و خاکی و جین روشن و جین تیره عرضه می‌شود. قواره کار اندامی و شیک است و بافت آن هم درشت و گرم و فری سایز هم هست.

بافت مردانه یقه اسکی

۳. پلیور یقه اسکی مردانه

این پلیور از جنس نخ بافته شده و حسابی ضخیم و گرم است. رنگبندی آن مشکی است و به هر سایزی هم می‌خورد.

پلیور یقه اسکی مردانه

کت در استایل پاییزی مردانه

کت لباسی مناسب برای بهار و پاییز است. در زمستان هم می‌شود آن را همراه دیگر لباس‌های گرم پوشید. کت‌های مخصوص فصل سرد هم وجود دارند که از پارچه‌های ضخیم دوخته می‌شوند.

کت مناسب برای استایل پاییزی مردانه

کت هم مثل پالتو از لباس‌های کلاسیک به حساب می‌آید البته امروزه کت‌های اسپرت مناسب استایل‌های غیر رسمی هم طراحی و تولید شده‌اند. خلاصه کلام این که کت جزو آیتم‌های جدانشدنی از استایل کلاسیک پاییزه است.

کت تک مردانه

کت تک دست شما را برای انتخاب حسابی باز می‌گذارد چون نیازی نیست رنگ و مدل آن را با شلوار هماهنگ کنید. کت تک در رنگ‌ها و مدل‌های اسپرت با کمر باریک و طرح‌های غیر رسمی بیشتر تولید و عرضه می‌شود. برای انتخاب کت تک مناسب برای استایل پاییزه خودتان آن را با دیگر لباس‌هایتان هماهنگ کنید از بابت مدل و رنگ.

۱. کت تک مردانه چهار خانه

این کار از پارچه اسلپ دوخته شده و قواره اسپرت و فیت دارد. طرح آن هم چهارخانه است و از 46 تا 58 هم سایزبندی دارد. این کار در رنگبندی متنوع عرضه می‌شود.

کت تک مردانه چهار خانه

۲. کت تک مردانه مدل G21

این کار از جنس کاردین پلاس است و تنخور شیکی دارد. از سایز 44 تا 52 هم سایزبندی دارد و در رنگ توسی عرضه می‌شود.

کت تک مردانه مدل G21

۳. کت تک مردانه

این مدل به خاطر قواره و طرح اسپرتی که دارد مناسب تیپ‌های غیررسمی است. از جنس کاردین و در سایزهای 46 تا 56 دوسایز موجودی دارد. این کار در رنگ آبی عرضه می‌شود.

کت تک مردانه

کت جین مردانه

کلا لباس جین استایل را از رسمی بودن خارج می‌کند. کت جین مردانه هم همین ویژگی را دارد. شما می‌توانید کت جین را با انواع لباس‌های اسپرت ست کنید. کت جنس جین در طرح‌ها و مدل‌های مختلف پارچه جین تولید می‌شود.

۱. کت جین مردانه

این مدل نازک است و در رنگ‌های آبی سیر و آبی روشن و ذغالی و به صورت فری سایز عرضه می‌شود. جنس آن هم از پارچه جین ترک است.

کت جین مردانه

۲. کت جین مردانه اسپورت داخل خز

این مدل هم با یقه بزرگ خزدار و آستر کرکی مناسب استایل پاییزی و زمستانی است چون ضخامت خوبی دارد. سایزبندی آن هم از مدیوم تا 3ایکس لارج است. در رنگ‌های آبی روشن و آبی سیر و دودی هم عرضه می‌شود.

کت جین مردانه اسپورت داخل خز

۳. کت جین مردانه JEEP

این مدل طرح جیپ است و از پارچه جین سنگشور شده دوخته شده است. چهار جیب و سه رنگ دارد و از سایز لارج به بالا را پوشش می‌دهد.

کت جین مردانه JEEP

کت چرمی مردانه

کت چرمی را می‌شود در دسته بندی کاپشن هم آورد. کت چرم یک آیتم بسیار شیک و خاص است و به استایل پاییزه و زمستانه شما جلوه خاصی می‌دهد. اگر می‌خواهید کت چرمی تهیه کنید حتما به کیفیت آن دقت کنید چون مدل‌های ارزان‌قیمت کت چرمی عمر کمی دارند.

۱. کت چرمی مردانه برند دفکتو

این کار وارداتی است و در دو رنگ مشکی و شکلاتی عرضه می‌شود. طرح ساده دارد و آستین و یقه آن هم کشی و جذب است.

کت چرمی مردانه برند دفکتو

۲. کت چرم مردانه انگلیسی

این کار وارداتی است و رنگبندی‌های مشکی و عسلی و زرشکی و سورمه‌ای را دارد. دکمه‌دار است و تمام سایزهای ایکس لارج را هم جواب می‌دهد.

۲. کت چرم مردانه انگلیسی

۳. کت چرم مردانه

این مدل کاپشنی کت چرم رنگبندی متنوعی شامل نارنجی و نسکافه‌ای و آجری و اناری و مشکی دارد. زیپ‌خور است و از سایزهای لارج تا 4ایکس لارج را پوشش می‌دهد.

کت چرم مردانه

کلاه، دستکش، شال گردن در استایل پاییزی مردانه

دستکش و کلاه و شال گردن نقش مهمی را در استایل پاییزه و زمستانه شما بازی می‌کنند. برای هر استایلی هم آیتم‌های خاص آن وجود دارد.

کلاه، دستکش، شال گردن مناسب برای استایل پاییزی مردانه

انواعی از کلاه هست که شما می‌توانید به استایل پاییزه خودتان اضافه کنید از کلاه‌های کلاسیک و رسمی تا مدل‌های اسپرت و غیر رسمی. این نکته در مورد شال گردن و دستکش هم صدق می‌کند. به کار بردن این موارد می‌تواند استایل پاییزه شما را شیک‌تر کند پس از آن غافل نشوید.

کلاه بافتنی مردانه

مدل‌های کلاه بافتنی بیشتر به درد استایل‌های اسپرت می‌خورند. البته کلاه‌های بافتنی در سبک برت لبه‌دار و بدون لبه برای استایل‌های کلاسیک هم خوبند. مدل‌های اسپرت کلاه بافتنی هم که در مدل و سیک و بنگ تنوع بسیار بالایی دارند و هر سلیقه‌ای را راضی می‌کنند.

۱. کلاه بافتنی مردانه

کلاه مدل مخمل مردانه در رنگ‌های مشکی، طوسی، آبی کم‌رنگ، آبی پررنگ، سبز لجنی، قهوه‌ای فری سایز و ربزبافت.

کلاه بافتنی مردانه

۲. کلاه بافتنی مردانه دست بافت

طرح این کلاه پیچ و لوزی است و در رنگ‌ها و سایزهای مختلف قابل سفارش می‌باشد. جنس آن هم از کاموای ترک مرغوب است.

کلاه بافتنی مردانه دست بافت

۳. کلاه بافتنی مردانه اسپرت

طرح این کلاه بافتنی مردانه اسپرت است و مناسب تیپ‌های پاییزی و زمستانی. رنگبندی مختلفی دارد و از کاموا بافته شده است.

کلاه بافتنی مردانه اسپرت

دستکش مردانه

دستکش در جنس و طرح می‌تواند با استایل‌های مختلف پاییزه ست شود. برای استایل کلاسیک می‌توانید از دستکش‌های چرمی یا دستکش‌های بافتنی با طرح ساده استفاده کنید. برای طرح‌های اسپرت هم که مدل‌ها و طرح‌ها فراوان هستند.

۱. دستکش مردانه فوتر

این کار یک مدل وارداتی است. تنوع در طرح و رنگ از ویژگی‌های این دستکش است. داخل آن خز و بیرون آن شمعی است و به خوبی جلوی سرما را می‌گیرد. این یک دستکش اسپرت است.

دستکش مردانه فوتر

۲. دستکش مردانه

طرح این دستکش مثل دستکش‌های قدیمی کاموایی است اما بافت آن بسیار محکم است و مچ‌پوش هم دارد. رنگ آن مشکی و سایزبندی آن از نوجوان تا بزرگسال است.

دستکش مردانه

۳. دستکش مردانه 2503J

این مدل دستکش با چرم طبیعی گوسفندی به تمام تیپ‌های رسمی و اسپرت می‌آید. داخل آن هم آستر کشی مخملی است. مشکی و قهوه‌ای تیره و خردلی هم رنگبندی آن است. از سایز اسمال تا 2ایکس لارج را هم دارد.

دستکش مردانه 2503J

شال گردن مردانه

شال گردن هم مثل کلاه با هر استایلی ست می‌شود و برای هر سبک لباسی شال گردن مناسب با آن وجود دارد. اگر تیپ کلاسیک را می‌‌پسندید حتما یک شال گردن ست شده با رنگ لباس‌هایتان داشته باشید. ‌ شال گردن‌های کلاسیک بیشتر بلند و طرح ساده هستند. این شال گردن‌ها می‌توانند انتهای رشته‌ای یا لب‌دوزی شده داشته باشند. شال‌ گردن‌های اسپرت معمولا بافت درشتی دارند.

۱. شال گردن مردانه

این مدل دستباف با رنگ‌های سبز و توسی و با بافت و ریشه مناسب استایل‌های رسمی و نیمه رسمی است و قابلیت ست کردن با کلاه را هم دارد.

شال گردن مردانه

۲. شال گردن مردانه سفارشی

این مدل هم در رنگ‌های مختلفی مثل سفید و خاکستری و دودی و زرشکی و سرمه‌ای قابل سفارش است. از جنس کاموای مرغوب با طول 2 متر.

شال گردن مردانه سفارشی

۳. شال گردن مردانه سام

این مدل شال گردن طراحی خاصی دارد و دور گردن فیت می‌شود. رنگبندی آن هم سفید و توسی و خاکستری و مشکی و کالباسی و خاکی است.

شال گردن مردانه سام

بوت و نیم بوت در استایل پاییزی مردانه

بوت و نیم بوت از آن آیتم‌هایی‌ست که باید آن‌ها را در فصول سرد سال امتحان کنید.

بوت و نیم بوت مناسب برای استایل پاییزی مردانه

مدل‌های مختلفی هم از بوت و نیم بوت وجود دارد که هم با استایل رسمی و هم با استایل غیر رسمی و اسپرت هماهنگ می‌شوند. مدل‌های بنددار بوت بیشتر به تیپ‌های نیمه رسمی و اسپرت نزدیک هستند.

بوت چرم مردانه

بوت چرم را می‌شود با انواع لباس‌ها و شلوارهای استایل کلاسیک ست کرد. این شلوارها می‌توانند پارچه‌ای یا کتان باشند همچنین جذب یا غیر جذب. بوت‌های چرم در مدل‌های مختلف بنددار یا بدون بند عرضه می‌شوند.

۱. بوت تمام چرم مردانه مدل البرز

این کار از چرم اصل گاوی تهیه شده است. سایزبندی 40 تا 44 از این بوت موجود است. رنگ مشکی و قهوه‎‌ای دارد و کف و داخل آن هم چرمی است.

بوت تمام چرم مردانه مدل البرز

۲. بوت مردانه چرم

این کار با رنگ مشکی و جنس چرم طبیعی گاوی عرضه می‌شود. داخل کفش هم چرمی است و زیره ترموی ترک دارد. بندی است و سایز 40 تا 44 را هم دارد.

بوت مردانه چرم

۳. بوت چرم مردانه مدل راکو

مدل این بوت بنددار بیشتر غیررسمی و مناسب استایل اسپرت است. این کار ساخت تبریز است و از سایز 40 تا 44 آن موجود است.

بوت چرم مردانه مدل راکو

نیم بوت چرم مردانه

نیم‌ بوت هم مانند بوت انتخاب مناسبی برای یک استایل پاییزه مردانه است. اگر از بلندی ساق‌های بوت خوشتان نمی‌آید می‌توانید از نیم استفاده کنید.

۱. نیم بوت چرم مردانه مدل آرسام

این کار از چرم صنعتی ساخته شده است. سایزبندی آن هم از 40 تا 44 است. رنگ آن هم مشکی است. با این که بند دارد اما برای هر دو استایل رسمی و اسپرت مناسب است.

نیم بوت چرم مردانه مدل آرسام

۲. نیم بوت چرم مردانه مدل مارتین

این کار در رنگ قهوه‌ای تولید و عرضه می‌شود. مدل آن کاملا کلاسیک است و هم رویه و هم داخل آن چرم طبیعی است. سایزبندی آن هم 40 تا 44 است.

نیم بوت چرم مردانه مدل مارتین

۳. نیم بوت چرم مردانه زیپ‌دار

در بخش‌های کناری این مدل زیپ تعیبه شده است. جنس آن چرم مصنوعی درجه یک است و به رنگ مشکی عرضه می‌شود. مناسب استایل‌های نیمه رسمی و  اسپرت است. دوروزی و کف‌دوزی هم شده است.

نیم بوت چرم مردانه زیپ‌دار

بهترین رنگ برای تیپ پاییزی مردانه و ترندهای 2024

در انتخاب رنگ لباس‌های پاییزی‌ تان، هم جسور باشید و هم حواستان به رنگهای سال باشد. همین ظرافت‌ها به شما کمک می‌کند تا استایلی چشم‌نواز، مد روز و متناسب هیکل خودتان داشته باشید.

استایل قهوه ای رنگ، بهترین مد لباس پاییزه مردانه

طیف رنگ قهوه‌ای متنوع است از کرمی و نسکافه‎ای تا قهوه‌ای سوخته و فندقی. تولیدکنندگان لباس هم همیشه سلیقه مشتریان در مورد این رنگ را در تولیداتشان لحاظ می‌کنند. اگر لباس‌هایتان قهوه‌ای روشن است کفش و کمربند و کلاه و بالاپوش مثل پالتو و کت را قهوه‌ای تیره انتخاب کنید. چهارخانه‌های قهوه‌ای رنگ هم می‌توانند انتخاب‌های جذابی برای استایل پاییزه مردانه باشند.  

چند نمونه استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ قهوه ای

پالتو و کت و کاپشن و هر نوع لباس بالاتنه به رنگ قهوه‌ای را می‌توانید با بوت و کفش قهوه‌ای ست کنید. از رنگ‌های سفید، آبی و خود قهوه‌ای هم می‌توانید برای رنگ شلوار و دیگر لباس‌ها استفاده کنید. اگر از قهوه‌ای فندقی و یا تیره برای یک بخش از لباس‌ها استفاده کردید، برای بخش دیگر از قهوه‌ای روشن مثل کرمی یا نسکافه‌ای بهره ببرید.

رنگ مشکی، جذابیت همیشگی برای استایل مردانه پاییز

رنگ مشکی را در فصل گرم به خاطر تابش نور خورشید نمی‌شود زیاد پوشید. ولی در پاییز و زمستان می‌شود شیک‌ترین لباس‌ها را با رنگ مشکی با هم ست کرد. مشکی وقار و ابهت خاصی را به کسی که می‌پوشدش می‌بخشد. رنگ مشکی هم خالص نیست و طیفی از رنگ‌های مشکی و رنگ‌های نزدیک به آن در لباس‌های پاییزی وجود دارند از مشکی دودی تا مشکی پرکلاغی. بنابراین شما می‌توانید لباس‌های خود را از انواع رنگ مشکی انتخاب کنید تا جلوه بهتری در چشم دیگران داشته باشد. توصیه طراحان لباس هم همین است. مشکی را می‌شود با رنگ‌های دیگر مثل خاکستری و توسی و نوک مدادی و حتی سفید هم ست کرد. مشکی خالص در کفش و اکسسوری‌ها توصیه می‌شود. بالاپوش هم اگر مشکی خیلی تیره باشد استایل را جالب می‌کند. ساعت و دستبند و شال گردن مشکی هم بسیار به زیبایی استایل پاییزی کمک می‌کنند.

چند نمونه استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ مشکی

در استایل پاییزه مردانه مشکی را می‌شود با رنگ‌های سفید، توسی و خاکستری یا دیگر رنگ‌های تیره ست کرد. در ست مشکی سعی کنید تمام لباس‌هایتان مشکی خالص نباشد بلکه از طیف‌های مختلف مشکی استفاده کنید. همان طور که در بالا گفتیم، رنگ مشکی خالص بهتر است در پالتو و کت و ژاکت و بافت و کاپشن و هم‌چنین در کفش‌ها و اکسسوری‌ها استفاده شود.

استایل طوسی و خاکستری رنگ کلاسیک برای تیپ پاییزی مردانه

لباس‌های توسی و خاکستری همیشه هواداران خاص خود را داشته‌اند. این رنگ‌ها مخصوصا در لباس‌های پاییزی خیلی طرفدار دارند. کسانی که به هر دلیل رنگ مشکی نمی‌پوشند می‌توانند توسی و خاکستری را جایگزین آن کنند.

چند نمونه استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ طوسی و خاکستری

توسی و خاکستری بیشتر در لباس‌های روپوش مثل پالتو و نیم پالتو و کاپشن و هودی و کت به کار می‌روند. شلوار هم می‌تواند در استایل پاییزه به یکی از انواع رنگ توسی یا خاکستری باشد. این رنگ‌ها چون نمود خاصی ندارند در اکسسوری‌ها و لباس‌های کوچک زیاد به چشم نمی‌آیند. توسی و خاکستری با سفید و مشکی هم به راحتی ست می‌شوند.

استایل کرمی رنگی برای تیپ پاییزی مردانه

کرمی هم از رنگ‌هایی است که در استایل پاییزی مردانه می‌تواند خیلی جذاب باشد. مخصوصا برای آقایانی که لاغر اندام هستند، پوشیدن رنگ کرمی می‌تواند آن‌ها را توپر و متناسب نشان بدهد. کرمی قابلیت این را دارد که با رنگ‌های مختلف طیف قهوه‌ای ست شود.

چند نمونه استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ کرمی

رنگ کرمی در شلوار و کت و تکپوش و پلیور و بافت خیلی به تن می‌نشیند. چون این رنگ روشن است بهتر است آن را در لباس‌های کوچک و اکسسوری‌ها به کار نبرید البته باز هم به سلیقه خودتان بستگی دارد. کرمی با انواع قرمز تیره هم هماهنگ می‌شود.

رنگ زرشکی، رنگی شیک برای لباس پاییزه مردانه و پسرانه

رنگ زرشکی هم به خاطر تیره بودنش در استایل پاییزی مردانه و پسرانه خیلی به چشم می‌آید. می‌توانید از زرشکی هم به عنوان رنگ اصلی و هم به عنوان رنگ مکمل در تیپ پاییزه خودتان بهره ببرید.

چند نمونه استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ زرشکی

کت‌ها و بافت‌ها و تکپوش‌های زرشکی می‌توانند خیلی جذاب باشند. در اکسسوری‌ها هم ست زرشکی خیلی به چشم می‌آید. رنگ زرشکی در استایل‌های پاییزی با رنگ‌های سفید و مشکی و کرمی و طلایی و توسی روشن خیلی هماهنگی دارد.

رنگ سرخابی ویوا، رنگی شیک برای لباس پاییزه مردانه و پسرانه

رنگ سرخابی ویوا Viva Magenta در سال 2023 به عنوان رنگ سال معرفی شد. این رنگ در لباس‌های پاییزی این سال حسابی خودش را نشان داد و انواع کت‌ها و بافت‌ها و دیگر لباس‌های پاییزه و زمستانه با رنگ سرخابی ویوا به بازار عرضه شدند.

چند نمونه استایل پاییزی مردانه با ترکیب رنگ سرخابی ویوا

رنگ سرخابی ویوا هم مانند زرشکی می‌تواند در لباس‌های اصلی به کار برود و با رنگ‌های سفید و مشکی و کرمی و طلایی و توسی روشن ست شود. بهتر است از سرخابی ویوا در لباس‌های بالاتنه استفاده کنید و برای بقیه لباس‌ها از رنگ‌های مکمل استفاده کنید.

نکاتی برای داشتن یک استایل پاییزی مردانه جذاب

لباس مناسب سایزتان را انتخاب کنید

اگر دنبال استایل‌های خاص و رسمی هستید، باید سعی کنید لباس فیت تن‌تان باشد. یعنی سایز خودتان را بدانید و موقع خرید لباس برای استایل پاییزی دنبال همان سایز باشید. البته مدل‌های فری سایز هم مناسب هستند. برای استایل‌های اسپرت جذب هم این نکته صدق می‌کند. اما برای استایل بگ و لش، لباس‌های گشاد و اورسایز مناسب هستند. نکته‌ای که باید بدانید این است که تنگ بودن لباس چه در استایل و تیپ پاییزی چه در دیگر استایل‌ها هیچ توجیهی ندارد.

قبل از خرید به وزن لباس دقت کنید.

لباس‌های گرم و مناسب استایل پاییزی و زمستانی، اغلبا ضخیم هستند و این باعث می‌شود سنگین‌تر از دیگر لباس‌ها باشند. شاید در ابتدا این مسئله چندان مشکل خاصی نباشد اما وقتی لباس را برای مدت طولانی بپوشید شما را خسته خواهد کرد. پس در هنگام خرید لباس برای استایل پاییزی به وزن لباس هم دقت کنید.

می‌توانید یک لباس سبک مثل تیشرت را با یک لباس ضخیم مثل هودی یا کاپشن یا حتی پالتوهای اسپرت با هم بپوشید تا وزن لباس‌ها به تعادل برسد. برای لایه زیرین استایل‌های کلاسیک هم می‌توانید از پیراهن استفاده کنید. در روزهای پاییز که سرمای هوا ملایم است پوشیدن لباس‌های سنگین باعث خستگی و تعریق زیاد خواهند شد. پس در تیپ پاییزه‌تان به وزن لباس‌ها دقت کنید.

جنس لباس ها مهم هستند

جنس لباس‌های پاییزی و زمستانی مهم هستند چون به خاطر تماس با پوست و خاص بودن متریال‌های آن ممکن است حساسیت ایجاد کنند. باید بدانید مثلا اگر به لباس‌های پشمی حساسیت دارید نیابد لباسی بخرید که پشمی باشد و با پوست یا مجاری تنفسی شما تماس داشته باشد. همین طور به خاطر عرق کردن هنگام پوشیدن لباس‌های گرم باید حواستان به جنس آن‌ها باشد چون بعضی از متریال‌ها مثل الیاف نایلون در تماس با تعریق زود بو می‌‌گیرند. جنس لباس روی کیفیت و قیمت آن هم تاثیر دارد.

لباس‌‍هاییی مثل دورس یا تکپوش برای ابتدای پاییز مناسب هستند و هر چه هوا سردتر می‌شود می‌توانید آن‌ها را با دیگر لباس‌ها بپوشید. لباس‌های چرمی بسیار گرم هستند و به درد روزهای سرد و مرطوب پاییز می‌خورند. همچنین لباس‌هایی از جنس پشم یا فوتر مثل هودی‌ها و پالتوها و کاپشن‌ها. برای روزهای پاییزی که چندان سرد نیستند می‌شود از بافت‌های سبک یا شکت‌های جلوباز هم استفاده کرد.

در فصل پاییز لایه لایه بپوشید

یکی از ویژگی‌های تیپ و استایل پاییزی و زمستانی این است که می‌توانید لباس‌هایش را لایه لایه بپوشید. یعنی مثلا یک تکپوش یا تی شرت و روی آن یک هودی یا کاپشن. یا این که پیراهن و یا بافت بپوشید و روی آن کت و پالتو (یا اگر هوا سرد بود هر دو!)

رنگ مناسب با پوستتان را انتخاب کنید

بهتر است دقت کنید که بعضی رنگ‌های لباس با بعضی رنگ‌های پوست بیشتر هماهنگی دارند. مثلا برای افراد با پوست تیره لباس‌های روشن همیشه شیک هستند و به افرادی با پوست روشن لباس‌های مشکی و زرشکی و خاکستری خیلی می‌آیند. این درباره رنگ مو هم صدق می‌کند. البته اگر روی رنگ لباس خاصی در استایل پاییزی مد نظرتان نظر دارید و خیلی خواهان آن رنگ هستید می‌توانید فارغ از این نکته آن را تهیه کنید و بپوشید. در هر صورت سلیقه شما مهم‌تر است.

کفش و بوت، به قدم هایتان توجه کنید

کفش یکی از مهم‌ترین اجزای استایل‌ها از جمله تیپ و استایل پاییزی است. بوت‌های شیک و یا کتانی‌های خوش فرم می‌توانند خیلی روی استایل پاییزی شما موثر باشند. یک بوت چرمی سیاه برای یک ست پاییزی سیاه با استایل کلاسیک از واجبات است. یا یک کفش بنددار برای یک تیپ اسپرت پاییزی با استایل اور سایز می‌تواند خیلی شیک باشد.  پس در انتخاب کفش‌هایتان در فصل سرد سال خیلی حساسیت به خرج بدهید.

اکسسوری ها، چاشنی یک استایل مردانه جذاب است

اکسسوری‌هایی مثل ساعت و دستبند و عینک و دستمال گردن همیشه در استایل‌های مردانه نقش مهمی ایفا می‌کنند به خصوص استایل‌های پاییزی و زمستانی. دستکش و کلاه و شال گردن هم که جزو اکسسوری‌های مخصوص تیپ پاییزی هستند. گفتیم که رنگ‌هایی را باید برای اکسسوری‌های پاییزی انتخاب کنید که با رنگ پوست‌تان هماهنگ باشد.



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x