کیف مردانه ؛ اداری، دوشی و کیف پول


4,564

کیف مردانه چرم

ظاهری آراسته با کیف چرمی دست‌دوز

از راه می‌رسد ژولیده و پرهیجان، با یک کوله‌پشتی بزرگ. به سختی سعی می‌کند پشت میز، روی صندلی بنشیند و جایی برای کوله بزرگش پیدا کند. در کوله را باز می‌کند اما زمان زیادی طول می‌کشد تا بتواند در این کوله بزرگ مدارکی را که می‌خواهد راجع به آن صحبت کند پیدا کند. مدیران نگاهی به هم می‌کنند، از نگاه­شان می­‌توان فهمید که در این مصاحبه شانسی برای قبول شدن ندارد. من هم به عنوان منشی شرکت و دوست او تصمیم می‌گیرم در اولین فرصت به عنوان هدیه، یک کیف دست‌دوز چرمی اداری برایش بخرم، تا به این اوضاع بی سر و سامان سامانی بدهد.

کیف مردانه چرم

در جهان امروز داشتن شغل مناسب و رسیدن به موفقیت اهمیت زیادی دارد و البته برای کسب آن پیش‌نیازهایی وجود دارد که یکی از آن‌ها داشتن وسایل مناسبِ قرار کاری است. بنابراین اهمیت انتخاب لباس و لوازم جانبی را نمی‌توان نادیده گرفت. درست یا غلط در زندگی کنونی به نوع لباس پوشیدن و لوازم همراه فرد در اجتماع دقت می‌شود. در دیدارهای رسمی و کاری داشتن کیف نشان‌دهنده منظم بودن شماست.

[bs-show-product id=68719]

کیف اداری برای یک تیپ رسمی

خیلی از مدیران و کارمندان به دلیل شغلی که دارند مجبورند هر روز مدارکی که مربوط به کارشان است را جابه‌جا کنند. برخی نیز در کنار موبایل و کیف پول شاید یک تبلت یا لپ­تاپ و اقسام ریز و درشت دیگر را باید همراه خود داشته باشند. بنابراین داشتن یک کیف اداری مناسب و جادار از ملزومات یک فرد حرفه‌ای است.

کیف اداری چرمی در مدل‌های مختلفی دوخته می‌شود. بنا به نوع استفاده این کیف‌­ها، جیب‌­های متعدد داخلی و خارجی دارد و فضای کافی را به صاحب آن می‌دهد تا بتواند لوازم مورد نیاز دیدارها و قرارهای کاری را نظم داده و به ­صورت طبقه‌بندی شده همراه خود داشته باشد. بعضی قسمت­‌های کیف اداری که برای نگهداری اسناد است می‌تواند فقل و بست محکم‌تری داشته باشد.

[bs-show-product id=75126]

کیف دوشی از کلاس درس تا محل کار

برای رفتن تا محل کار یا پیاده‌روی در روزهای زیبای بهاری کیف دوشی همراه خوبی است. این نوع کیف به دلیل کاربرد زیاد و کارراه‌انداز بودن تقریباً در کمد لباس هر شخصی پیدا می شود. کیف دوشی‌ها از نظر وزن و ابعاد، متفاوت هستند، با توجه به نیاز خود می­‌توانیم آن را انتخاب کنیم. برای پیاده‌روی کیف دوشی باید سبک بوده و بند بلندی داشته باشد. بند کیف حمل آن را ساده‌تر می‌­کند و با انداختن آن به صورت مایل روی شانه دست‌­های ما آزاد است.

برای انتخاب کیف دوشی به تعداد جیب‌ها و فضای کافی برای اشیا مختلف با توجه به نیاز خود و محکم بودن بند و بلندی آن باید توجه کنیم. تجربه ثابت کرده کیف دوشی امنیت بیشتری دارد و کیف قاپ‌ها کمتر سراغ افرادی که این نوع کیف را دارند می‌روند. از امتیازات کیف‌های دوشی چرمی این است که می‌توان آن را زمان پیاده‌روی با تیپ اسپرت یا همراه  لباس‌های شیک و تیپ رسمی در مهمانی‌ها استفاده کرد. از کلاس درس تا محل کار کیف دوشی همراه مناسبی برای شما خواهد بود.

[bs-show-product id=63311]

از راه می‌رسد مرتب و آراسته، روی صندلی می نشیند و کیف چرمی اش را کنارش قرار می دهد. شروع می کند به معرفی خودش، مدارک مورد نیاز را از کیف چرمی اش بیرون می آورد و با آرامش به سوالات مصاحبه پاسخ می‌دهد. خودم هم فکر نمی‌­کردم خرید یک کیف بتواند این همه در اعتماد به نفس و نظم او کمک کند.

حس خوب در دست گرفتن کیف پول چرمی

با وجود دستگاه‌های پذیرنده در فروشگاه­‌ها و خریدهای اینترنتی شاید نقش کیف پول مردانه کمتر شده باشد اما داشتن یک کیف پول مناسب در آراستگی و نظم شما نقش مهمی دارد. اغلب وقتی از خانه خارج می‌شوید تلفن همراه، کلید و کیف پول همراهمان است. و کیف پول به دلیل این‌که کارت­‌های بانکی، کارت شناسایی، پول نقد و… را در آن نگهداری می‌کنیم مهم است.

کیف پول بهتر است از چرم طبیعی خریداری شود تا علاوه بر این‌که گرفتن آن در دست حس خوبی را به ما منتقل می‌کند عمر طولانی هم داشته باشد. برخلاف تصور آقایان حمل کیف کاری زنانه نیست. هر مردی یک کیف چرمی نیاز دارد و این حقیقت را زمانی متوجه می‌شوید که یک کیف داشته باشید.

[bs-show-product id=72766]

شما منتظر چه چیزی هستید؟ به بازار ما بیایید و با دیدن کیف‌های چرمی زیبا که با دستان هنرمندان کشورمان تهیه شده ظاهر خود را آراسته‌تر کنید.

خرید آنلاین انواع کیف مردانه



به اشتراک بگذارید:

دیدگاه ها

guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x